TTT Deel 132 alweer !!!

@Toos: Oh dan. :lol: Kun jij voorlopig nog wel even vooruit. Worden ze niet droog dan als ze zolang moet blijven liggen? :tongue:

@Viva: Truste en ook jij de groetjes aan H en D doen he!!! :kus:

Zo ladies… ik ga er ook maar van tussen. Nog lekker ff een poosje tv kijken. Jullie weten wel wat.

@Toos: Ook de groetjes thuis he!!!

Ik ga jullie allemaal weer zien. Tot morgen en voor iedereen… weltrusten.

:kus:

:slapen:

Ik ga ook naar mn mandje, heb het voor vandaag wel gehad.
@Roanna: Jij ook de groetjes aan kokkie
Slaap Lekker:kus::dag:

Doe ik.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kusjesknuffels/115F75F104v.gif

Weltrusten.

@ toos ja ze zijn schitterend! groot, dik, kleurrijk!! :thumbsup: toppieeeee

ik heb hier nog een hele bos bloemen hangen, zijn van maart van de world cup… helaas ga ik jay dit jaar niet meer zien :frowning: hij heeft zich (volgens mij) niet gekwalificeerd voor de 1e world cups (en dus zal het heeel errug lastig worden voor de OS) maar de blommen zijn nog mooi

@ roanna,dan toch maar niet onder de carport parkeren??

ik ben druk bezig met de beginselen van /html codering te leren, simpele dingetjes maar ff aan het oefenen en gaat goed! happy

overigens heeft nog niet iedereen gereageerd in de poll. heb de link via PB gestuurd naar jullie allen…

anyways… me goes bedje toe :dag:

Truste Bloem!

truste miertje!!

@ beps, volgens mij is chira van de fastfood…?

http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2009/07/cute-puppy-pictures-hotdogs-pweas.jpg

:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:

Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Zo ik op het werk… daarna naar huis, bakkie en broodje en dan door naar de Soesterduinen! Lekker wandelen met de fokker en nog een shiba! Heerlijk!!!

@Bloemmie: Chira was OP gister…zal vanavond nog wel erger zijn…(wat een heerlijk plaatje wasda!!)

en ik weet het al niet meer…pfffff

mogguh

brbrbr k-k-koudddd

Goede morgen meiden …
Heel even voordat ik naar kantoor toe ga.

@Cyn
Bijna geen last meer van de arm maar zorgen om askim. Ik hoop dat je snel iets van hem hoort :kus:

@Beps
Troubles gehad op het werk maar het is inmiddels weer opgelost begreep ik

@Roanna
Pyromaan in aktie in de stad. Eng idee als dan jullie mooie nieuwe autootje voor de deur staat.

@Bloem
Flink gesport en een flinke envelop in de bus gehad met supermooie kaarten. Krijg je het weer druk met uploaden he?

@Raak
Had weer even toestemming om te posten. Het blijft maar aan de gang he? Kunnen de bazen van hier niets doen?

@MK
Vakantie nu van school of niet?

@Toos
Hoest met de jetlag? Weer een beetje bij gekomen?

@TRL
De rust weer een beetje terug bij jullie?

Het nieuws van hier. Ik heb gisteren een autootje gekocht. Geen 206 maar een 106. Knal blauw en helemaal in de spoilers. Moeilijke keuze want ik vind de 206 zooooo gaaf maar het scheelde mij teveel en deze had niet zoveel kilometers gelopen en zag er heel netjes uit. Moest er eentje hebben volgende week en was het gespeur beu. Nu is er tenminste weer rust in de tent en dat is ook wat waard he?

cker marion!! en 106 is ook een heel mooi karretje! soms ben je het idd gewoon zat! en mooi blauw met spoilers! :smiley: haha snelheidsduivetje!

Gaaf bakkie!!!(foto’s??!!)
Lekker hoor, eigen huis, eigen wielen…eigen plekkie… Je doet het goed!!!1

Ik probeer het rustig te houden. Wil liever geen wit met paarse enveloppen in de brievenbus :smiley:
Foto! Als ik hem voor het donker gehaald kan krijgen vandaag zal ik er eentje maken.

@Beps

Lekker hoor, eigen huis, eigen wielen…eigen plekkie… Je doet het goed!!!

heerlijk… een eigen huis… een plek onder de zon…

ppff de verwarmingsmonteur is hier nog…
zucht… ik ga te laat komen… :retard:

Goedemorgen hier oook koud maar wel met een zonnetje.
Vandaag lekker met Damber aan de shop, en voor de rest niets.
Marion een 106, hubs rijd ook in zo een auto, echt ze doen het altijd…jij een blauwe, hubs een turquoise…lekker wagentje hoor past in ieder parkeer plekkie en rijd ook nog een super zuinig.
en voor jou nu rust in de tent, voor zover je dat kan hebben tijdens een verhuizing.
Beps jij straks weer aan de wandel met de shiba’s.
Iedereen een fijne dag…

Ja hij moet echt eea doen nu… dat neemt tijd…:so:

Bloem op hete kolen, doe rustig meis je kunt het niet dwingen…

Heb net even mijn mening gegeven bij de peiling over het busongeluk in spanje, wat een zotte peiling is dit zeg…in het Spanje reiscafe.

@ beps weet ik maar hij was al 40 minuten te laat
maar goed… alweer te werk… alles okey verder… lekker zonnetje en druk! dus ciaoooo

Goeiemorgen,
Vannacht slecht geslapen, volgens mij staat er in de hele omgeving geen boom meer overeind, heeft hub doorgezaagd. Zelfs met oordoppen in kon ik niet in slaap komen

@Marion: Een nieuw autootje, weer een stapje verder. Foto??? Enne mooie update hoor. Kom langzaamaan weer in mn ritme en weer bij de mensen
@Beps: Aan de wandel met de shiba’s. Veel plezier!
@Viva: Shop ze