@Werk: Ja wel gezeik, maar dit keer toch heel anders. EN het management staat achter me, dus dat is ook heel prettig!!! Geen problemen dus, kost wel veel energie(wat ik weer zonde vind!!)
@Bloemmie: :kus: hihi!!! Zooo ben ik moe van al dat gehyper…
@Raak: Goed dat je er weer even bent…(baal wel dat je vaak niet kan!)
@Roanna: Wat een stress die brand(jes) bij jullie(had het over het hoofd gezien)!! Komt vast goed!!! Hij denkt ook: Ach woont een ‘oude man’ die mag ik zn karretje niet afnemen(of zo een jonge vrouw…die heeft ook een autootje nodig!!)
En toen was ik weer leeg. Morgen dus vroeg op…dus… me goes to bed… Doeggie
Heb jullie even teruggelezen, Marion huis bijna klaar, Viva bietje overwerkt, Bloem lekker gesport, Beps aan het werk of aan de wandel met de hondjes, TRL fiets terug, maar nog niet alles…, Roanna en Toos weer wennen aan het hollandse leven, en iets engs over autobranden, Cyn gelukkig weer bijna pijnloos, en in spanning over askim, Raak nog steeds problemen met WW…en, toen wist ik het niet meer.
Heb zelf niet veel te melden, alleen dat ik het onwijs druk heb. Op werk erg druk, nog de gevolgen van de vakantie wegwerken, en voorbereiden voor na volgende week, thuis alles regelen, en een week is maar zoooooooooo kort!!! XXXXXXXX
Oh ja,… vind het ook wel een eng idee dat er zo’n mafkees hier in de buurt bezig is. Kijk, die auto mag wel in de fik, maar je zult het maar niet merken, staat ook zo je huis in de fik. Hij/zij pakt ook alleen auto’s en caravans die onder een carrpoort staan, dus daar zijn we lekker mee. Sommigen zeiden op de radio al van dat ze de auto maar ergens anders gaan parkeren. Weer anderen hebben hun maatregelen genomen en zeggen natuurlijk niet welke.
Oke dan… voor wie er al gaan slapen… weltrusten en tot morgen weer.
:kus: :dag:
@Toos: :dag: Je bent er nog!!! Maar hyves is toch niet zo ingewikkeld als FB? Tja… weet het ook niet zeker hoor, want zit namelijk ook niet op hyves. :redface: Hi, hi.
Viva : groot gelijk hoor, morgen nog lekker rustig aan he
Beps : fout gebruik van energie he:kus: voor jou en welterusten
Miere : druk he, alles wegwerken en dan weer vooruit gaan werken
Toos : is ook nog hier en soms op hyves
Roanna : altijd alleen maar hier, geen hyves en zelden FB hihi
Ikke ga Beps achterna, lekker naar mn bedje:dag: tot morgen all
@Raak: Slaap lekker en de groetjes thuis he @Roanna; Nog effe laten liggen he, heb ik nog wat tegoed. Heb trouwens nog een voorraadje uit turkije, schiphol en jamaica