pffffff nee… :crybaby:
@Cynthia: He bah… dat wachten ook altijd he. Pffff…nou ik duim voor je dat je nu snel iets hoort en dat alles goed is. :kus:
Ik ga weer!!!
Morgen lekker vrij!!! :dag:
Hallooooooooo kan weer eens reageren:frown:
Cyn : arm gelukkig weer een stuk beter. Nu askim busongeluk in Antalya, dat is minder he. Morgen lekker daagje vrij
Marion : huisje begint nu op te schieten, vloeren liggen allemaal, nu in de opbouwfase.
Roanna : haartjes helemaal verkleurd door de zon, leuke foto’s !!! Geen fijn idee he zo’n stelletje pyromanen bij je in de buurt
Viva : weer een heel klein beetje uitgerust, handen nemen ook weer normale vormen aan
Beps: lekker aan de wandel geweest, morgen korte dienst en dan weer heerlijk vrij tot vrijdag
Trl : heeft niet veel nieuws te vertellen:kus:
Toos : komt vanzelf weer in het ritme na de hele vakantiewas weer gestreken en wel in de kast te hebben. Lekker creamrum gevonden via internet
Ik ben morgen nog vrij, donderdag ook weer een korte vroege en een korte avond…en vrijdag en zaterdag en zondag ook nog…(PFFFFFFFF)
Maar goed… weer thuis, waren nog schapjes doen, langs het werk om de sleutel voor morgenvroeg te halen, en dan ook maar meteen het 1ste gesprek(volgend op het gezeik van het weekend) maar nu lijkt de rust weer terug te zijn(ging werkelijk NERGENS over…)
@beps
Nu lekker vrij en gewandeld met de honden.
Weer gezeik op het werk??
@roanna
Leuke foto’s gezien!
Wat vervelend zo’n pyromaan in de buurt, het zal je toch gebeuren…
@miere
Bijna onder het mes, de bank staat al klaar, kun je er straks languit op.
@viva
Gehavende handen van al dat gewerk. Pas je wel een beetje op jezelf? Nu in ieder geval een weekje vrij.
@bloem
Nu al laat naar bed vanwege het schaatsen en dan is het seizoen nog maar net begonnen ![]()
@trl
Wat een toestanden met je fiets, gelukkig het je hem wel weer terug.
@marion
Het huis schiet al lekker op, nog even en dan kunnen jullie genieten van jullie nieuwe plekje.
Pb je nog even je nieuwe adres door?
@cyn
Een zere arm, verkouden en askim een ongeluk. Het zit je niet mee, ik hoop dat je snel iets hoort.
@toos
Heerlijk bijgekomen tijdens de vakantie, een nieuw lekker drankje gevonden.
Nu de schouder nog…
@raak
Te druk om op vakantie te kunnen, is je dochter nu al weg??
@damber
Ook lekker vrij om een beetje bij te komen van het geklus en de grote schoonmaak.
MK : nee hoor, gelukkig nog niet. Ze gaan in nov. een weekje om weer van alles te regelen en dan 1e week van febr. definitief
:dag:, wat een rust hier:hihi:
Toos : :dag:
:dag::dag:, druk gehad vandaag?
nee hoor, vanmorgen een vergadering en vanmiddag veel tel.en mail vanaf thuis. dus lekker relaxed werken:D
Hallo meisjes. :dag:
@Roanna::dag::dag:
@Beps: Had je weer gezeik op het werk? Nou, gelukkig is de rust weer gekeerd voor zover ik het nu begrijp!!Pfff… het houd maar niet op he!!
@Raak: Word je er nog steeds afgegooid dan? Vaag hoor. Maarja, gelukkig ben je er weer bij.
@Toos: De was weer in de kast, of alweer in de koffer gedaan? Ha, ha.
Mooie up date weer van MK. Alles goed daar? Ja, leuk foto’s wel he met die musjes vooral. Vond ik ook zo schattig om te zien zo.
Roanna ::dag:
wordt er niet afgegooid, kan alles gewoon lezen, maar niet reageren, dan krijg ik ook maar de helft van de smilies te zien en dan weet ik al dat het fout zit
Toos : :dag:
ellow!! ikke kei hard gesport en daarna bij paps en mams gegeten
pfeww he, heel nieuw schema, nieuwe apparaten, andere dingen. hard mn best gedaan!
@ toos: askimmmmmm super bedankt! had je dikke envelope in de bus! super bedankt!! wat krijg je van me?? werkelijk prachtige kaarten! mega dank je!
ikke ga ff bijlezen her en der en tv kijken
Bloem : goed zo meis:) fijne avond :dag:
Zo Bloem, weer bere hard gewerkt en ook nog heel dik verwent vandaag. Toe maar!!! ![]()
@Raak: Oh op die manier. Vreemd! Nou, word je ook niet vrolijk van dan he!!! Maargoed… al kom je dan maar een bietje mee, weten we toch dat je aanwezig bent, of geweest bent.
Roanna : als je me hier online ziet of op FB weet je dat ik alles meelees haha
@Bloem: Mooi dat je er blij mee bent, ik vond het leuk om mooie kaarten op te zoeken. Je hebt een beetje indruk wat een prachtig land het is