Hier ook iedereen wakker, en ook KOUD we zullen er toch aan moeten geloven he, heb ook al 3 avonden de kachel aan brrrrrrr zo kil in huis.
Zo een klein beetje bijgetrokken tjonge wat was ik brak zeg, mijn hand is al weer wat dunner en kan mijn vingers weer buigen dus typen gaat eens stuk beter.
Beps ik weet het wat de Altzheimer betreft, maar toch het stapelt zich allemaal op.
Cyn is het nog uit te houden met je arm??
Toos cream rum lijkt me heerlijk, jammer dat het hier nog niet te koop is, zal best komen…en jij ook succes met je lichamelijke puinhoop…zweef lekker nog ff verder in Jamaica.
Bloemmie jij succes vandaag met werken zo te horen had je nog wel even door kunnen slapen.
Miere druk met de bank, en volgende week onder het mes.
Beps 3 dagen lekker vrij, lekker kroelen met de hondjes.
Marion de vloeren erin en nu de plinten nog, nu krijg je gelukkig al het zicht werk, en je hebt alle reden om trots te zijn.
Wendy aan de campari maar dat was dus geen succes…brrrrrrr…bah.
Roanna leuke foto van jou, heerlijk in zee…lekker warm dus…je haar lijkt wel rood, of ligt dat aan de foto???
Tlr…weinig te melden, of heb ik er overheen gelezen.
Raak druk denk ik want die heb ik hier nog niet gespot…
Zo nu iedereen gehad geloof ik, ben even blanco verder…
zo eerst aan de was en strijk hier, en voor de rest niets…bijkomen dus…
@Marion: JAAAA het paleisje is bijna klaarrrrrrr!!! En dan mag de koningin en haar kleine prins er lekker gaan wonen… Ben zo benieuwd(hihi, ik heb ook ‘maar een gewoon huis hoor’!!)
@Viva: Ik weet dat je het weet, maar juist omdat het zo stapeld is het soms even ‘prettig’ (of gewoon behulpzaam van de anderen) om je te laten inzien dat hij nu echt achteruit gaat…(en net als jij doet, we proberen je te helpen…je hoeft er niets mee, doen wij ook niet altijd, maar we ‘helpen’ je…)
@Bloemmie: Slapen…daarom was ik zo vroeg thuis gister uit de sauna…SLAPEN!!!(maar helaas om 7 uur gaan mn luiken open, niet omdat er een pup uit moet, maar omdat IK eruit moet haha)
Dames ik ben ‘in totaal’ 3 dgn vrij, dus alleen vandaag en morgen nog(nou ja, morgen wel een korte vroege dienst, maar dat is bijna geen werken)
@Viva: Gelukkig alles een bietje bij en rechtgetrokken en nu even tijd voor jezelf hoor. Hubs ook alweer aan het werk? Dat zal wel he. Is zijn rug weer helemaal beter?
Nou, een dag voor vertrek had ik mijn haartjes in de verf gezet, wat goudblond moest zijn en dat was ook wel zo, maar door de vele zon, het dan toch zo’n kleurtje is geworden. Maar och… moet al bijna weer aan de verf, dus komt weer goed.
@Beps: Veel plezier straks en geniet van de hondjes en van de mooie herfstkleuren. Hoe is het nou met rubbie?
@Bloem: Lekker wat langer kunnen blijven liggen en nu aan en op het werk neem ik aan. Werkse meissie.
@Marion: Ja, ja, bijna… en dan is het zover. Dan is huize Marion klaar en kun je ervan genieten samen met je J. Heerlijk een eigen stekkie waar je doen en laten kunt wat je maar wilt. Ik gun het je zo!!! :kus:
@TRL: :kus:
Ik vandaag en morgen nog vrij, maar verder geen spannende dingen op het progamma.
Oh ja, voor onze vakantie waren hier in onze buurt iedere nacht autobranden. Elke keer branden er 2 of 3 auto’s en caravans uit. Toen hadden ze iemand opgepakt en was het even rustig en nu gister en vannacht weer 2 auto’s in de fik gestoken. En meiden…echt, een straat achter ons. Hij/zij komt steeds dichterbij. :tssk: Vind het zo eng he!!!
Hier gaat alles een stuk beter… Weet niet hoe het kan maar werd vanmorgen wakker met een vrijwel pijnloze arm… Misschien toch iets klem gezeten en vannacht terug gesprongen?? geen idee… maar ben blij dat dit in ieder geval over is… Nu mijn hoesten nog…
Slecht geslapen, ik vannacht wakker gebeld… Askim heeft een ongeluk gehad in Antalya maar het gaat verder goed… Hij wist niet of dit nieuws in NL ook zou komen dus daarom belde hij maar even… (om half 5 s’nachts haha) Hij is nu even online en gaat over 30 minuten naar het ziekenhuis voor een check… Pfff schrok best wel even… maar goed… hij zegt dat er niet zoveel aan de hand is…
Goeiemorgen,
Begin eindelijk een beetje in mn ritme te komen. Wil vandaag de vakantiewas wegwerken. Omdat het daar een vochtige warmte was roken de kamers muf, kon alles wassen omdat alle kleding ook zo rook.
De creamrum is echt lekker, heb het op internet al gevonden om te bestellen:vak02: @Marion: Het schiet al op in je huisje, nog even en dan kan je erin @Cyn: Arm weer beter, gelukkig maar , misschien verkeerd op gelegen gister en askim je wakker gebeld met minder goed nieuws. Hopen maar dat er niks aan de hand is @Roanna: Wat een eng idee dat ze bij jou in de buurt auto’s in de fik steken @Viva: Rustig aan meissie, denk aan jezelf:kus: @Beps: Aan de wandel met de doggies
Toos: ik weet niet of het door het erop liggen komt…Het is namelijk zaterdagochtend komen opzetten… en uit gaan breiden… Maar goed… Het voelt een stuk beter nu… Dus komt vast wel goed…
@Cynthia: Pfff… wel heftig dan weer. Hopenlijk valt het mee met askim. Fijn dat jij ook zo goed als, weer van de pijn af bent.
@Toos: Ik heb de boel nu ook in de kast. Heb net wel even de witte was opgehangen, maar die was niet zozeer nog van de vakantie.
Je hebt een adresje voor de rum gevonden dus. Goehoed zeg!!! Oh, ik heb die Ron Miel hier ook nog steeds staan. Had het je de vorige keer willen laten zien… maar vergeten. Volgende keer dan maar en dan ook even proeven. Hi, hi.
Oh meiden, ik zit nog in de doll. Kreeg daarnet zelfs even koffiebezoek, maargoed was mijn schoonzusje uit de straat maar, dus kon wel even in de doll blijven. Ga me nu maar eens even aankleden. :evil:
Denk het ook wel hoor… Anders zou hij niet zeggen dat ik me geen zorgen moet maken en dat alles wel goed is enzo… Maar goed… het is even wachten op zijn sms…