By the way… ze hadden hier op de verschillende WC’s de kerstverlichting al hangen. :tssk: Moet er nog niet aan denken.
@Toos: Ja, we hebben zeker nog heel mooi en lekker warm weer gehad. Alleen de vrijdag voor we weggingen was het nogal bewolkt. We hebben maar 1 avond een vestje nodig gehad, voor de rest zelfs s,avonds nog heerlijk zwoel. Heb zelfs nog 3 x in zee gezwommen samen met mijn schoonzusje. Twee keer met het clubdansje meegedaan, 1 x met aquagym in het binnenbad en 3 x naar shows wezen kijken, van het nog steeds super goeie animatieteam. Iedere avond even naar het dorp gewandeld en nog even bij Ozzy’s geweest, dus je ziet het wel… geen moment verveeld.
Hebben ook nog een citytour gedaan met Sunw** en hebben daar die molentjes, of wat er nog van over is bekeken en een of ander kasteel en toen naar een goldcenter in Bodrum en daar zijn wij afgehaakt en naar de stad gegaan en op eigen gelegenheid weer terug.
Tulin gaat, wat ik ervan begrepen heb ergens in November trouwen. Ze zag er trouwens heel goed uit. Kwam door andere vitamienen zei ze. Ha, ha.
Zo ik ben doodmoe, uitgewassen/sauna/eten/gezichtsbehandeld…
Heerlijk daar, ga ik zeker nog een keer naartoe terug…!!! Echt wat je zegt: Wellness…
@Bloemmie: Top!!! Mail je morgen…
@Viva: Nu is het klaar he!!! Denk je nu aan jezelf!!!(en wat dat geld en was… achterdocht,…wantrouwen en noem het op van je vader… fase verder in zn alzheimer…hoort er allemaal bij…: Er gebeurt niets in huis/Niemand komt hier OOIT!! langs/Geld is op/ en ga zo maar door…)
@Roanna: Nou ja zeg, zo lekker vakantie gehad, en nog niet aan het werk…TE erg
@Toos: Heerlijk hoor, lekker nagenieten, en dan ook gelijk daar alles kunnen afsluiten. Mooi is het een dubbel waardevolle reis geweest!
@ beps owh lekker, 3 dagen vrij
@ toos gelukkig, een beetje rust! voel je je nu ook iets beter? opgeruimder? of juist leeg?
@ roanna in zee gezwommen!! mij verklaarde je voor gek! hahaha
hier ook koud, maar heb de kachel ook niet aan. op de bank met mn fleecedekentje is dat wel te doen maar achter de pc niet… dus… pc maar gepakt en lekker op schoot op de bank. extra lekker warm
@Beps: Leuke dag gehad en 3 dagen vrij. Lekker van genieten @Bloem: Heb je nieuwe kapsel op FB gezien, staat je goeedd!! Ik voel me geestelijk wel beter, lichamelijk is het een puinhoop, zal vast wel goedkomen. Verder zit ik eigenlijk nog met mn hoofd in jamaica, ben als een blok gevallen voor het land en de mensen daar
@Beps: Klinkt goed. Was je ook wel aan toe he!!! Kun je er weer even tegen. Nu lekker 3 dagen vrij dus genieten maar van alles en iedereen. Hoe is het eigenlijk met rubbie? Nog steeds thuis aan het revalideren? Schiet het al wat op nu? Ik hoorde er eigenlijk niets meer over, dus dacht… ga het weer eens vragen.
@Toos: Ja, dat kun je dan zo maar krijgen he. Je hebt er dat wat mee op de een of andere manier. Zo kom ik ook heel graag op Gran Canaria, terwijl een ander zich dat niet kan voorstellen. Maar Jamaica lijkt mij ook best de moeite waard.
@Bloem: Oh, heb ik dat gezegt dat je gek was als je in zee zou gaan? Weet ik echt niets meer van. Hi, hi. Echt niet!!! Ben er nu ook ingegaan, omdat het water daar nog lekker warm was en in het zwembad niet meer zo. Even een plaatje erbij. Ha, ha.
Het zeewater daar was zo’n 30 graden, heerlijk warm dus. Alleen de bar was in/bij het zwembad, je kunt het je haast niet voorstellen, op de barkruk in het water en dan genieten van de pina colada’s. We hebben geloof ik de hele cocktailkaart geprobeert, begonnen soms om 11 uur al met pimpelen:redface:. Het lekkertste hebben we gedronken was in de rumfabriek, cream rum:wub:, is een soort van bailleys en zoooo lekker
@Toos: Oh, hou op. Lekkerrrr… Dat zie je toch alleen maar op plaatjes op tv zo’n barkrukje in het water. Nou, jou bloed zal wel weer lekker dun zijn van al dat alcohol. :unibrow: Maar jullie hebben genoten en dat is/was weer het voornaamste.
@Beps: Oh ja… mijn zwager heeft die druppelaar nog voor mij gekocht hoor. Bedankt nog voor de tip.
Sorry, was ff met de bank bezig. Niet de nieuwe, maar, nou ja, snapt wel. Maar volgende week donderdag, de 29ste. Maar jullie slapen al lekker, dus welterusten…ZZZzzzzz XXXX
@Bloem
Heeft het koud. En het IS ook verschrikkelijk koud. Eigenlijk zou je het liefste diep onder de dekens willen kruipen en lekker de hele dag blijven liggen.
@Roanna
In de zee gezwommen. Beter deze tijd van het jaar he? Is nu idd warmer dan het zwembad.
@Cyn
Last van je arm. Schande dat je zo lang moet wachten. Als het te erg wordt gewoon de dokterspost bellen 's avonds.
@Raak
TE druk voor een reisje op het moment. Komt wel weer meis.
@Miere
Druk met de bank in aktie en bijna naar het ziekenhuis.
Trouwens … de vloeren op de slaapkamer liggen ook. Nu alleen de plinten nog. En het kijkt zooooooooooooooo mooi. Ik ben helemaal trots!!!