TTT Deel 132 alweer !!!

mogguh!!

sorry, alweer laat…!! door stomme tijdsverschil was gisteravond de uitslag nog niet, en nu wel… ff rapido de site geupdate… t begint weer!!

Hihi die Bloemmie: Weer op ‘glad ijs’ haha!!!

Zo meiden ik ga, tas gepakt geld in de knip, goede humeur in gepakt en geschoren wat nodig was (hahahaha sorry) doeggie…

Goedemorgen all, voor iedereen een fijna dag, nu geen tijd, tot laters :dag:

wat is dit nu???:tssk:

ja sorry…! druk!!

en ik ben kapot… Later uitleg… kan bijna niet typen… :frowning:

Goedenmiddag. :dag:

En ik moet nog even in het ritme komen.

Net terug van schapjes doen enzo.

@Cynthia: Allereerst… wat een toffe reis ga jij tegemoet. Ik vertelde het gister aan R. en I. en I. zei gelijk… oh ho, dat zou ik ook wel willen. Tja, wie niet he!!! Heerlijk voor je hoor!

Nu kapot? Maar je was toch een weekendje weggeweest? Is dat zo vermoeiend dan? Of iets met Oma en jou? Offehhhhh… met de :wub: ? Nee toch? Nou, in ieder geval al een dikke :kus: van mij dan. Sterkte, wat het ook is.

Roanna: ja tof he!!! Vind het echt een toffe reis!!! :biggrin:

Tsja kapot: heb totaal denk ik in 3 nachten 12 uur geslapen, veel last van hoesten, en heb sinds zaterdag heel erg veel last van mijn arm… Weet niet hoe het kan, maar heb het gevoel alsof er een zenuw knel zit ofzo… Geen idee… Zit vanaf mijn schouden tot mijn vingertoppen en ga door de grond van de pijn als ik mijn arm beweeg… Kan pas woensdag naar de dokter dus mag er nog 2 nachten mee slapen… :frowning:

Dus typ niet zoveel met 1 handje nu :wink:

@Cynthia: Och meid toch. Dat moet een hel zijn. Heb het zelf ook weleens gehad. Moet je zolang wachten voordat je bij de HA terecht kunt, terwijl je vergaat van de pijn? Pffff…jeetje zeg. Nou, doe dan maar even voorzichtig aan.

Ja… mijn mams is vanmiddag meteen langsgereden en kan pas woensdagmiddag… Maar ja… dat zing ik ook nog wel ff uit… :crybaby:

Roanna :probeert in het ritme te komen
Bloem : heeft het heeeel druk
Cyn : is verrot en ook nog heel veel pijn,sterkte hoor meis:kus:

Hallo meiden ben ik ook weer…
Roanna meissie weer terug, en heerlijk gehad.
Toos last van een jetlag…
Beps naar emst, daar is mijn moeder opgegroeid…en zit bij Roanna om de hoek…nou ja 20 minuten rijden dan he.
Bloem meeting gehad en gelijk er een uitgezet voor ons…
Raak heeft het koud in Tilburg
Tlr…heeft kinderzitje terug maar nog geen sleutelhanger gevonden…misschien kom je hem nog tegen.

Ik en Damber van de week vrij, en dat is maar goed ook gisteren behang staan krabben in hun oude huis, dat moest opgeleverd worden aan de makelaar met het behang van de muren af…ik heb echt nog nooit zoiets gehoord, dus gisteren aan het krabben geweest, nu dus al 3 weekenden achter elkaar het vuur uit de sloffen gelopen, en nu ben ik dus echt aan het einde van mijn latijn…ondertussen ook nog weer naar paps geweest omdat hij veel was had (ik begreep het al niet wat dat doet tegenwoordig de hulp, en volgens hem had hij geen geld meer, dus ik er naar toe tussen de bedrijven door nou 1 handdoek , 1 washandje en 2 zakdoeken dat was alle was die er lag, en geld lag nog gewoon in huis…pffffffff). Nu dus bijtrekken, mijn arm wil niet mere, heb echt klomphandjes van het vocht en een vinger die totaal open ligt, dus ik vind het nu welletjes geweest al dat klussen de rest mogen ze zelf verder doen…

Viva :meissie je moet nu echt even alleen aan jezelf denken hoor.Zo heeft niemand meer iets aan je. Dit klinkt niet goed. FF pas op de plaats is een goed idee enne wat een idiote regel, behang van de muren, heb ik ook nog nooit gehoord hoor:kus:

Zo meiden… ik weer klaar met foto’s op de pc zetten. Die van mij had ik er gister zo op, maar die van kokkie’s toestel wilde niet met de kaart, dus moest met de usb-kabel en ik maar zoeken waar dat alles thuis hoorde en heb het uiteindelijk ook wel gevonden. Wat een gedoe!!! :disgust: Maar ben er nu klaar mee. Alles staat erop.

@Viva: Jeetje wat een k*tklus dan he!!! Kan me voorstellen dat je nu aan het einde van je latijn bent. Dan het gedoe met je vader er telkens weer bij. Pfff… Je zou nu eigenlijk ook even een weekje wegmoeten he!!! :slywink:

@Raak: Jij ook de ergste drukte voor vandaag weer gehad? Nouja, beter druk, dat is meestal in jou geval wel een goed teken toch!!! Jij al weer plannen voor eerdaags weer even weg, of zit dat er voorlopig nog niet in?

Roanna : ja ben best wel druk momenteel, nee kan echt ff niet weg. Helaas :hihi:

Goeieavond,
@Cyn: Misschien een slijmbeursontsteking? In ieder geval sterkte ermee:kus:. En wat een mooie reis ga je maken, ben wel een klein beetje jaloers hoor
@Viva: Wat een achterlijk gedoe, behang van de muur voor oplevering. Nog nooit van gehoord, maar je bent er mooi klaar mee. Zou nou maar lekker niks meer aan doen, laat de jongelui het zelf maar verder doen. En dan paps ook nog flink in de bonen, het zit niet bepaald mee:kus:
@Raak: Druk, druk druk. Denk trouwens dat Jamaica wat voor jullie zou zijn, zeker voor J, je kunt er prachtige foto’s maken
@Roanna: Kan ook mn draai nog niet vinden hoor, heb het ook de hele dag koud. Met mn schouder gaat het naar omstandigheden goed, kan nog niet alles wat ik zou willen, zal vast goedkomen. R. begint trouwens 2 november bij sjieptickets, die kan ook nog even acclimatiseren

Heb behoorlijk last van het tijdsverschil. Toen we daar aankwamen ook, zaten toen 's morgens om 4 uur op ons balkon en 's avonds om 9 uur te knikkebollen. Was na een paar dagen over, hoop dat dat nu ook zo is.
@Bloem: Er zou zomaar wat door de brievenbus kunnen komen vallen morgen;). Heb trouwens het jamaicaverhaal van vorig jaar af kunnen sluiten, bleek wel diep te zitten en tot rust gekomen…ja denk het wel

@Toos: Oh, heb jij het ook al zo koud? Ik ook. Heb de thermostaat op 22 graden staan en zit met ijskoude tenen hier. :hihi: Bleh!!!

@Raak: Gelukkig toch wel ff de tijd om hier mee te doen.

Ja heb het echt koud, zit met een dik fleecevest aan. Hebben jullie mooi weer gehad trouwens en nog gehoord wanneer tulin gaat trouwen?

Toos : ja zal best mooi zijn, zeker ochos rios. Maarre moet strakkies eerst naar de Antillen he:)
Roanna : als ik achter de pc zit kan ik tussendoor wel ff wat meekletsen maar ben de laatste dagen veel onderweg geweest