Goede middag meiden …
Ik kom ook nog maar eens langs. Ik probeer het bij te houden hier maar het lukt niet altijd. Of ik moet weer weg of ik ben te gammel. De laatste loodjes he, en het gezegde klopt want ik heb het zo ongeveer wel gehad. Volgend week er nog flink er tegenaan en dan in het weekend gaan we over.
Vorige week ook op zoek geweest naar een autootje, had ik een leuke gezien was ie net voor mijn neus weg. Gisteren naar nummer 2 wezen kijken maar vertrouw het niet helemaal dus lama. Staan er nog een paar zo links en rechts dus daar volgende week voor op pad.
En tussen de bedrijven door proberen we hier de boel op orde te houden. Wat dus echt niet lukt met 2 van die rotzooimakers. Het lijkt zo af en toe wel of er een bom ontploft is … maar het zij zo.
@Roanna&Toos
Welkom thuis!!
Fijn dat jullie het zo naar de zin gehad hebben.
@Beps: Zo is dat Beps. De pot moet wel gevult worden/blijven. Nou, ik ben er ook weer, dus hou je wel bezig als je het daar niet te druk hebt tenminste. :slywink:
@Marion: Oh meid. Tis me toch wat he die verhuizing en met alles wat het met zich meebrengt. Gelukkig heb je het meeste/ergste al gehad zo te lezen. Volgende week dus over. Joepie!!! Vind je keuken ook heel mooi. Goeie keus Marion.
@Roanna
Deze keuken stond er al in hoor. De rest heb ik er gewoon hetzelfde bij gekozen :slywink:
Jij weer een beetje gewend aan de hollandse temperaturen? Tis maar koud vind ik.
Oh ja over een auto gesproken. Moet nog even wat vertellen.
Gister had mijn zwager ons dus van het station opgehaald en we staan hier in de wijk bij de rotonde, zie ik onze vorige auto de rotonde opkomen. Ik herkende 'm gelijk, mede ook aan het kenteken. Ik dacht… nou die is weer snel verkocht.
s, Middags thuis heb ik zowel een mail als een voicemailbericht van de dealer van onze nieuwe auto, dus bel even terug en hij wilde even weten hoe of onze ervaringen waren met de Pixo. Nou, zei eerlijk… weinig nog mee gereden, omdat we eerst op vakantie waren, maar voor zover we kunnen beoordelen… een heel fijn karretje. Meteen vroeg ik, je hebt de “oude” auto van ons zo te zien ook al verkocht he? Ja, die is al verkocht en staat al weer op naam van iemand. Ik weer… nou dat is wel snel dan. Leuk hoor!!!
Oh sorry, maar dan nog vind ik dit een mooie keuken en dat voor een huurhuis. Dus jij hebt de extra inbouwkastjes erbij gekocht, of heb ik het weer niet goed gelezen?
Het is zeker koud hier. Zit hier thuis met de verwarming aan, maarja… hoort er weer bij he!!!
@Marion: Nog even en dan kom je in je eigen huisje enzo… Heerlijk hoor, lekker wagentje erbij straks en dan kan je er weer helemaal tegen!!! Zo belangrijk!!! Gun het je vanharte!!!
@Toos en Roanna, Welkom thuis, in ons kouwe kikkerlandje! Verleden week zat ik ook nog in de warmte, brrrr. En morgen weer werken. @ Beps, echt een schatje, leuke foto. Maar willen jullie er nou een mannetje bij hebben? Wil je zelf gaan fokken?
Verder alles goed hier, laatste daagjes voor de operatie. Ik wilde graag een nieuw bankstel voor die tijd, omdat ik geen 3-zits had waar ik lekker op kan liggen, en heb die dus vanmiddag gekocht, via MP, ben er super blij mee. Ging wel snel, maar ja zo gaat dat bij mij meestal, als ik eenmaal wat in m’n hoofd heb gezet! Ging kijken, mooi, zoonlief gebeld, die kwam meteen met een vriend, betaald, en hup naar huis met het ding. Zit nou alleen nog met twee 2 zitsbanken, die staan in de achterkamer, moet ik nog ff vanaf zien te komen. @Iedereen fijne week toegewenst, vrij, of werken, en @ Marion, succes met de verhuizing!
ellowww
ik ben weer thuis. had mega trek, dus eerst even iets gegeten
@ marion, tja die laatste loodjes he? maar wel lekker, strax alles 'af, kun je lekker kerst thuis in je eigen stulpje vieren
@ roanna en al wat meer kilometertjes gemaakt? moet je morgen alweer beginnen met werken?
@ beps zo apart, hoe anders chira is. echt zo baby terwijl aiji ook heel puppie was, maar toch anders. kan niet wachten om ze weer te zien, en jou ook
de meeting was leuk. probleem was alleen dat ik langs de efteling moest (15 km) en daar heb ik dus 45 minuten over gedaan. het stond helemaal vast totaan de afslag efteling en daarna was het gassen. we hebben lekker gelunchet, met jeroen en zijn vrouw, imke was er helaas niet, sietske was er, yvonne (nieuw redactie lid) en de forumbeheerders van australia, canada, mexico/ cambodja, syrie, kenya, nicaragua
we hebben een workshop versieren gedaan en wat gedronken. ik vond het museum echt vreselijk, dus daar was ik gauw mee klaar. maar al met al een leuke dag gehad
Roanna en Toos,welkom terug…Al weer bijgekomen allemaal?
Beps,wat een gave foto’s zeg.
Wij ook weer thuis,vandaag nog even naar Hellendoorn geweest,niet te druk dus geen lange rijen…
En ik heb me fietszitje ook terug,alleen de fietstassen en de autosleutel en sleutelhanger niet,die hebben ze weggegooid ergens langs de weg hier.Ga morgen naar het politieburo om het zitje op te halen,politie was vrijdag aan de deur,maar ik was niet thuis.23 dec. moeten de dames voorkomen,morgen krijg ik het nummer van de zitting en kan ik nog aangeven welke kosten ik heb gehad,heb al gezegd dat ik de sloten van de auto moest vervangen en de fietstassen kan ik misschien ook vergoedt krijgen.Wat een beetje eigen speurwerk al niet kan doen he…
@ trl ja geweldig… erg vervelend van al die kosten, het regelen en de stress, maar ik kan me voorstellen dat je toch een soort onoverwinnelijk gevoel heb… don’t mess with TRL!! hahahaha
erg jammer van die sleutelhanger…
@ all heb iedereen een pb gestuurd met een uitnodiging voor een online (afgesloten) peiling om aan te geven wanner de meeting kan. ik kan helaas maar 1 weekend. allicht als het echt in de buurt is ook nog een weekend, maar goed…ik zie het wel wat jullie willen
@Bloem: Zal even kijken of en wanneer ik ook kan.
Nee, ik hoef morgen nog niet te werken. Donderdag ga ik weer beginnen en heb dan precies 2 weken vrij gehad.
Jij ook een leuke dag gehad zo te lezen. Best leuk om elkaar dan eens in het eggie te zien.
@TRL: Wat een toestanden dan bij jou van de week he!! Gelukkig is het meeste voor zover dan weer opgelost, maar toch!! Jullie ook weer een fijn weekend gehad, kun je er weer even tegen he!!! Enneh… voor jou en C. :kus:.
@Miere: Ook hele heftige dingen meegemaakt. Poe hee, moet er niet aan denken dat zoiets naast me gebeurt, maar je ziet het maar weer. Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen voor aankomende week. Een operatie die ook niet mis is. Jij ook een dikke :kus: hoor!!! Miss helpt het wat.
Beps nog aan het werk denk ik. :dag:
En ik ga zo ook de boel weer afsluiten hier. Of nog niet?
Zo ik weer thuis, meteen commentaar gegeven op een ‘meeting’ hahaha(gewoon even lezen, haha)!!!
Zo mn tas inpakken en dan verdwijn ik morgen de hele dag richting Emst: De Velwse Brn een sauna complex waar Health Angels wordt opgenomen van RTL 4!!!
@Iedereen hallo, werk ze, verhuis ze, bank gekocht, fiets en de meeste spullen terug, slaap ze enzo…(haha sorry, ben moe, wil naar bed en …morgen weg)
@Bloemmie: Nog even volhouden, nog even en dan zien wij elkaar, en jij haar!!!
@Miertje: Ja er komt nog een ventje bij en nee we gaan (voor zover we nu weten) niet fokken! De fokker wil graag een reutje bij ons uitzetten, zodat ze er nog een ‘dekreu’ bij hebben, maar dat ze geen oorlog in huis krijgen(meerdere reuen)