Roanna ::kus:
Beps : groot gelijk hoor : tijd voor een meeting !!!
JAJAJAJAJAAAAAAA Uiterlijk november nog even voor de feestdagen!!!
KOM MAAR OP WIE GAAT HET ORGANISEREN???
Ja, wie oh wie. Ik sluit me wel aan. Er zijn er hier best een paar die dit goed kunnen. La ma weten. :paranoid:
Oh, we zitten ff op zo’n fotolijstje de foto’s te bekijken en ohhhh…
Ik zeg ff niks meer.
Goeieavond,
Ben weer een beetje bij de mensen. Zo’n reis en 7 uur tijdsverschil is wel heftig, maar heb het er graag voor over gehad, want het was geweldig. Ben het ermee eens hoor, tijd voor een meeting.
@Roanna: Welkom thuis, heeft het ook weer goed gehad. Had dat gevoel in augustus trouwens ook, miste de groep toen ook wel. Maar bij ons kwam Viva nog effe buurten, maakte het een beetje goed
@Bloem: Heb aan je gedacht hoor;). Kaarten van Blof binnen, leuk hoor
Heb verder nog niet bijgelezen, ga ik straks doen
@Toos::dag:Vind het ook zo fijn om te lezen dat jullie het weer zo geweldig hebben gehad. Hebbie me smsje nog gehad vanmiddag?
Ik kan ook nog niet in de mood komen om de koffer leeg te ruimen. Doe ik morgenochtend maar even. Heb vanmiddag ook bij zitten lezen, maar was best veel.
Volgens mij zit ik hier Remi te wezen. Iedereen tv aan het kijken?
Naja… ik begin nu ook best moe te worden en zeg alvast maar weltrusten ladies en tot morgen weer.
:dag: :kus: All
:slapen:
Trusten jullie allemaal
ik ga ook zo, morgen uitslapen en dan lekker weer werken…
Jamaica is een prachtig land, zo groen en overal groeien onze kamerplanten gewoon in het wild. Ook overal bananenplanten, kokospalmen, mangobomen. Hebben het erg warm gehad, iedere dag zo’n 32 graden, wel een vochtige warmte. Het was de regenmaand, maar hebben een middag echt regen gehad, verder alleen af en toe een flinke bui voor het stof. Hebben veel gezien, bijna alle hoogtepunten van Jamaica. Zijn door de Blue mountains (hoogste berg van Jamaica) naar Kingston geweest. Het staat bekend als een criminele stad waar je eigenlijk niet kunt komen. Onzin, was geen punt, alleen is het wijs om het met de nederlandse gidsen te doen. Het is geen mooie stad, down town was erg arm en een enorme puinzooi, uptown zag er beter uit. We hebben daar o.a het Bob Marley museum bekeken. Paar dagen later was de andere kant van het eiland aan de beurt, daar met een boot een rivier opgeweest waar krokodillen zitten, naar een waterval en de appleton rumfabriek bezocht, uiteraard ook rum geproeft en gekocht. Weg er naar toe was prachtig. Verder nog naar Nine Miles geweest, geboorteplaats van Bob Marley, daar staat ook het mausoleum waar zijn lichaam staat. Die dag ook naar nog een waterval en Ocho Rios zelf geweest. We hebben echt genoten van het eiland, het hotel, de pina colada’s en vooral van de mensen. Ze hebben geen nagel om aan hun gat te krabben, maar zijn zo vriendelijk en alles is no problem. Gaan zeker nog een keer terug
@Roanna: Smsje gehad, bedankt he:kus:
Trouwens vloog arkevlaai keurig op tijd, kregen in Punta Cana wel een onbestendig gevoel, zagen de koffiemolens ook weer staan. Maar ze bleven dit keer aan de grond. terug gingen we met 3 kwartier vertraging weg uit Montego Bay. Er is daar iemand opgepakt,zal vast een zware jongen zijn geweest, want is met 4 (!) man begeleiding mee teruggegaan
so… crime night weer voorbij…
het wordt idd tijd voor wat nieuwe boekingen, want het lijstje is wel errug kort!
@ roanna klinkt weer heerlijk! moest elke avond aan je denken. ik kijk nooit P_W maar nu dacht ik elke avond: zal het al begonnen zijn, hahaha heb er nix mee maar jij zegt dat altijd!
@ toos, voor jou ook. lekker genoten, tot rust gekomen? heb je de dingen wat af kunnen sluiten nu? en hoe is het met je schouder…?
@ beps ach tegen een extra vent in huis kan geen vakantie op ![]()
ik zeg meeting! leuk! maar dan echt een keer wat anders… ik zeg apeldoorn of tilburg…
datum zal wel lastig worden in nov. maar kan wel 28-29 nov…
maar goed… zou zeggen, laten we dat op FB groep bespreken…?
ikke ga in ieder geval slapen. morgen meeting met de wereldwijzer beheerders… ben benieuwd
Ik weer wakker, tostietje gemaakt
@Bloemmie: LEUK Veel plezier vandaag…
Meld me weer
:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
ben ik nu echt de nummer 2 die zich meld… en dat in het weekend??
wow!!
@ beps heerlijke foto’s van chira!!
ikke beetje haast… dus tot laterrrr
:dag:!!!
Goedemorgen all vanuit een zeer zonnig maar errug koud Tilburg
Toos : dat klinkt echt prachtig en heerlijk genoten met z’n allen
Roanna : moet er aan geloven : is de koffer weer aan het uitpakken maar heeft mooie foto’s en natuurlijk alle herinneringen
Bloem : was vroeg vandaag en heeft zelfs haast want moet naar ww meeting
Beps : kon lekker uitslapen en gaat daarna weer werken
Wij vanmiddag naar mijn moeder, ff lekker meenemen, is gezond weertje voor een wandeling
Ook goedemorgen vanuit ook een zonnig, maar koude Veluwe. :dag:
Heb net lekker de verwaming wat hoger gezet, want moet nog poedelen en dan wil ik het wel graag warm hebben.
Zo, de koffer zo goed als uitgepakt en de :was: al aangehad en het hangt nu buiten. Kan de rest weer naar de zolder.
Mochten jullie weer een meeting willen houden… als ik kan, ben ik er natuurlijk weer bij. Kan alleen de 14e november niet, maar later na die datum voor zover ik vooruit kan kijken, wel.
Ik zou daar graag via een sms of pb wel over willen horen, hoe en wat, want van dat FB begrijp ( blond en simpel
) ik de helft niet van en ben daar ook niet zo aktief. Dan hoor ik het nog wel.
@Raak: Jullie ook weer een hele fijne zondag en lekker genieten van de natuur met moeders. Heerlijk hoor!
Dus van dochter nu toch definitief? Heel fijn voor ze hoor en voor jou weer een heerlijk vakantieadresje, neem ik aan.
@Toos: Prachtig verslag weer zeg. Jullie hebben echt alles gezien en gedaan. Weer heerlijk om op terug te zien.
@Beps: Als ik het goed begrepen heb, straks werken dus werkse. ![]()
Iedereen een fijne dag verder. Wat jullie ook gaan doen, of waar jullie ook gaan. Ik vandaag nog lekker thuis even de boel op orde brengen nog. Ga nu eerst showeren.
Laterssssssssssss :dag:
IK leuke foto’s gemaakt van Chira, zal er 1 hier zetten, lekker wijffie dat ze is
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/IMGP4843K.jpg
Ok 2 dan haha
Roanna: Doen wij het meetingsverhaal wel via MSN…want FB en ik…werkt ook niet hahahaha
Zo, hier de boel weer op orde. Zoon en schoondochter nog even langs geweest om een bakkie te doen.
@Beps: Oh meid, wat een knappe foto’s weer. Wat een dottie is het toch. Kan me voorstellen dat je hier best trots op bent. Ze mag er wezen hoor!
Ja, dan houden wij elkaar wel via MSN op de hoogte over de meeting. ![]()
Verder zo te zien heeeeel rustig vandaag hier. Echt een rustdag voor de meesten he!!!
Nou, latersssssssssss weer. :dag: