TTT Deel 132 alweer !!!

hier wel…

up was leuk! leuke film. erg gelachen. voorstukje was ook errrrugggg grappig :smiley:
alleen beetje vroeg thuis, maar ben best wel moe, dus ach…

Lekker vroeg thuis, kan je ook eens ‘vroeg’ naar bed(dat houd in VOOR 24 uur in bed liggen) hahahah!!!

Ikke zo naar bed. morgen van 8-16.30(GEEN ZIN!!)

helaas niet gelukt… een of andere vage film…

Ik wel vroeg eruit(pfffff)
Zo naar mn werk dus meld me wel weer…

Goedemorgen hier ook al vroeg eruit en wakker…vandaag lekker lellebellen, dus doen waar we zelf zin in hebben, hubs is al naar zoon toe voor de vloerplinten…

Hier een paar gezellig drukke dagen achter de rug. Donderdagavond eten met een paar collega’s en 1 oud-collega bij de pizzeria. Gisteravond lekker gegeten bij mijn nichtje met een aantal ooms en tantes en daarna nog triviant gespeeld. Nu eerst boodschappen halen en dan zien we wel verder.

Iedereen een fijn weekend. Toos en Roanna welkom thuis, ben erg benieuwd naar de verhalen. En voor Beps, succes met werken!

Roanna heeft vanmorgen gesmst, is onderweg, het regende daar hihi!!!

:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

mogguh

het lijstje wordt wel errug kort he?
ikke nog ff-kes blijven liggen, zometeen ff boodschappies doen, konijnen spul halen en ff naar de stad.

@ mk klinkt erg gezellig! er gaat niets boven een ouderwets gezellige spelletjes avond :smiley:

Net(nou ja even geleden) smsje van Roanna: Ze gingen nog even naar de BK op schiphollie en dan naar huis

stil hier
koud buiten

Roanna welkom thuis…

Jemmig wat een rust hier

HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :dag:

Daar is ze weer.

Heelhuids thuis gekomen. Alles precies op schema en wat hebben we het weer fijn gehad. Ach, dat willen jullie heel niet weten. Hi, hi. Het was weer superdepuper. Zelfs mijn schoonzus zei al aan iedereen gister daar van… nou, mayby tot volgend jaar. Wat hebben die ook genoten van alles.

@Beps: Nog bedankt voor het doorgeven van de berichtjes. Klasse! :thumbsup: Tja, had zelf niet zo heel veel zin om daar achter de pc te gaan en dacht… stuur zo nu en dan wel ff een smsje. :kus: Bedankt!

Moet de koffer nog wel uitpakken. Erg he? Kokkie heeft 'm al uitgepakt en heeft al de bladeren hier voor en achter geharkt en komt net terug van de schapjes. Pffff… waar die man toch zoms de energie vandaan haalt. Ze wilden daar ook maar niet geloven hoe oud hij al is. Compliment dus he!!! Een zo’n ober noemde hem ook steeds zo van …hee… mister seventy two. Grappig!!

Maargoed, we zijn er weer en gaan er weer voor. Heb het en en ander al eventjes bijgelezen. Vrolijke dingen en minder vrolijke dingen heb ik gelezen. Ga er vast van de week nog wel even op reageren.

Nu eerst een broodje eten.

PS: Bloem… Ik zag ze weer staan voor de Tash. Poeh hee.

Welkom terug Skattie

@ roanna… wat of wie zag je staan…? :stuck_out_tongue: hahahaha ach… lijkt echt zooo lang geleden alweer…

ikke echt veel gedaan. naar B. geweest, konijnenzooi gehaald, naar het bos geweest met de hondjes en mn ouders, daar ff oude telefoon opgehaald, met navigatie (ga dit weekend naar Nijmegen met het beheerdersteam van hier en kan vast ff wennen/oefenen met truus voor als ik naar Berlijn ga) boodschappen gedaan, huisje ff rechtgetrokken, de was… pfpfpf… nu is het wel tijd om met een pizzaatje aan crimenight te beginnen :stuck_out_tongue:

@ beps owh ja, wou nog zeggen, ik heb ook de kaartjes voor Blof en hun vrienden binnen!! :smiley: heb er zin an

JAHAHAHAHAJAHAhAHAHAHAHA!!! TOPPIE!!!

EN crimenight…ik ga ook genieten!!!

Toos : welkom thuis, ben benieuwd naar al je verhalen en foto’s
Roanna :ook weer welkom thuis, nu nog ff koffer uitpakken
Zo te lezen hebben jullie beiden weer flink genoten : goed zo:)
Beps : gewerkt vandaag en gisteren mooie foto’s hier neergezet, zowel van de hondjes als van jullie
Bloem : naar Up geweest en genoten, vandaag naar B en het bos
MK : ook paar leuke uitjes gehad, kan je er weer ff tegen he
Viva : heeft een lellebelle daagje achter de rug en Hubs weer aan het klussen bij zoon
Cyn : wowwwwwwww wat een leuke bestemming voor je
Miere : gaat snel he de vakantie weer vergeten, nu regen in Marmaris, was je net op tijd weg
Kaylo :ook weer langs geweest, gaat gelukkig langszaam beetje bij beetje beter

@Raak: Ja zeker, hebben we weer van de vakantie genoten. We hadden een grote kamer met dubbel balkon ( wat moet je ermee, want zat er toch bijna nooit op) maar was wel blij met de mooie platte tv. Hoefde ik bijna geen avond P & W te missen. Direct naast de select bar… maar oh… wat ik miste ik jullie daar. Zag trouwens regelmatig de groep daar nog zitten rond het zwembad… Ik heb echt zo vaak aan jullie moeten denken daar. Kreeg er gewoon heimwee van. :zon02: Hi, hi.

@Bloem: Ach… dat weet je toch nog wel!!! Die skatjes dus.

@Beps: :dag:

@Toos: Jullie ook weer welkom thuis en ben ook weer reuze benieuwd naar je verhalen en/of foto’s.

Iedereen nog bedankt voor ons het welkom thuis. :tssk:

Mss toch maar een soort van meeting voor volgend jaar…Oh nee, wij hebben dan hopelijk ons ventje erbij…(grrr kan volgend jaar wss echt niet weg…ECHT NIET!!!)

You never know Beps, you’l never know. :wereld: Staan alweer leuke vroegboekkortingen op de site. Ach… wat klets ik toch. Ik ben net terug. Pffff…

Oh ja, zijn ook nog op een avond bij Ozzy’s geweest, maar Stacye was er toen net niet. Hebben nog wel een tijdje met haar vader gesproken.