TTT Deel 132 alweer !!!

@ cyn :smiley: cker met de dollar nu is het paradijs!! :smiley:
@ kaylo goed zo!! met jouw cursussen moet je toch een goede kans maken.

Zal er niet veel van terecht brengen, ben vorig jaar niet meer naar cursus geweest. Is 1,5 jaar geleden. Maar zal wel mijn best doen hoor, is toch maar voor de lol.
Ben vorige week terug begonnen met mijn 2de jaar, ook als soort afleiding en heb ik iets om handen.

Heb inmiddels via i-bankieren ook maar alvast 450 dollar gescoord… (i know, kan daar ook pinnen) maar vind dit makkelijker… Maar volgens mij heb ik daar veel te veel aan… haha… lees net dat ik maar 1 lunch zelf moet betalen… hahahahaha

bloem : kijk eens naar het spelletje : raad de foto ? :slight_smile:

de fotowedstrijd: colour local: er kan gestemd worden

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=78521

@Kaylo: Zij heet Chira, is nu 10 wkn oud, een halfzusje van onze Aiji(zelfde moeder) Een heerlijke hond, maar zo heel anders als haar zuster!!!

Ohhh ik krijg net te horen dat ik 30 oktober naar Walibi ga voor de dingesviering…ehhh Halloween…(haha ikke, schijtluis 1ste klasse!!!) we gaan daar een feestje vieren…leg het wel eens uit

En…eindelijk mn ā€˜kerstpakket’ van verleden jaar ā€˜verzilverd’ een foto op linnen van 50-70 cm.
heb 2 foto’s bij elkaar gemaakt tot 1…en dus is het geworden:

Pffff wat een klus hahahaha(Viel wel mee, maar ik schoof het steeds voor me uit)

Beps: gaaaaf!!! Vind het nog steeds super foto’s!!!

Pfff meiden ik ben nog steeds aan het stuiteren… Heb net via MP de capitool Florida gekocht… en zit een beetje in gidsen te kijken enzo… Doing Doing… :smiley:

Beppie : leuke foto hoor !
En trouwens ook leuke naam voor de puppy !

Sorry, ik ben heeeel druk.
Wel even snel:

trl en cyn, heel fijn weekend!

Kaylo: Officieel heet de dame Dochira(japans voor: Beide, wie van de twee) We hadden hoop op een andere meisje, welke geboren is in de nacht dat we terug gekomen zijn uit ADR, alleen is zij overleden na 3 dagen. Zij zou Chirachira Suru heten(Japans voor Schitteren, flonkeren) en ook als roepnaam Chira. Toen ik deze naam zag, en de betekenis dacht ik: Zo gaat mijn meisje heten, Beide waren ze welkom, maaar als antwoord op ā€œwie van de tweeā€: Deze is hier komen wonen… De naam is dus erg ā€˜dubbel’ gekozen!!!

@MK: Fijn weekend voor jou ook!!!

Zo, ben ik weer, zoonlief heeft een dagje vrij van werk, en ik laatste vakantiedag.
Huisje aan kant, Askim komt zo, hoop ik.

*Ik moet krukken gaan halen, over 2 weken wordt ik geopereerd, maar nu heb ik tijd, tot de operatie nog even hard werken. *
@ Cyn nog een x, wat een super gave ā€œstudiereisā€, haha
@ Beps, leuke herinnering, zo’n mooie foto!
@ Toos weer thuis, gaat snel, hoor, ik ben het ook al weer een beetje kwijt, het vakantiegevoel, en hoelang ben ik nou helemaal thuis? 3 dagen??
Onvoorstelbaar, verleden week maakte ik op dit moment een boottripje.
Maar was op tijd weg uit Marmaris, geloof ik, dinsdag is het gaan regenen, heb ik gehoord.
@ Bloem, wanneer beginnen ze met die taalwedstrijd dan?
**
XXX

ā€˜we’ beginnen 9 november

@Bloemmie: Eten bij paps en mams?? en de bro en friend en nino’s ook??

beppie : zielig dat dat puppytje is overleden ! Was misschien niet sterk genoeg ?
Gelukkig hebben jullie nu jullie schatje !!! :wub:

Fijn weekend iedereen !! :kus:

Goeiemiddag,
Kom heel even aanwippen. Hoop dat alles goed is hier. Ben versleten inmiddels zo’n 30 uur op en moet het nog wel even volhouden. Hebben een waanzinnige vakantie gehad. Wat een prachtig land en wat een vriendelijke mensen. Vertel later wat we daar gezien hebben, nu de koffers uitpakken, was in het masjien en boodschappen halen.

@ toos welkom back!!

@ beps nee ff een broodje hiero eten en na de late dienst meteen door naar de film. NL’se ā€˜UP!’ met z’n allen.

Toos: welkom back!!! :dag:

Bloem: UP… cool! :biggrin:

@BLoemmie: GAAF!!! Echt leuk!!!

@Toos: Welkom back!!! We wachten de verhalen met spanning af…

Morgen Roanna weer thuis… tijd voor een MEETING???

Sms van Roanna: Nog aan de cocktail, en iedereen de groeten(geen jassen-aan-weer daar)