TTT Deel 132 alweer !!!

Wat ben ik dan makkelijk,wij hebben een 8 persoonshuisje en gaan met 7 volwassenen en 4 kids hahaha

Als jij altijd(omdat JIJ geen kinderen hebt) met je fam naar huisjes gaat en jij NOOIT naast je man mag slapen… maar dan ook NOOIT(wij kregen ALTIJD de kinderkamer…want ja, als de kinderen snachts komen…ofzo denk ik) dan wil jij ook de ouderslaapkamer een keer…

En het werd ook nooit overlegd: Wij hadden geen kinderen dus wij kregen niet de ouderslaapkamer…

Ik ga NOOIT MEER in de kinderslaapkamer liggen NOOIT MEER!!!

Beps: je hebt helemaal gelijk!!! Ik zoek gewoon een huisje uit waar geen kinderslaapkamers zijn…

Trl: waarom trouwens in hemelsnaam Ewijk haha?? En dat dat mag met 11 pers. in een 8pers-huisje…

Beps,snap je wel hoor hahaha,bij ons gaat het gewoon makkelijk kids bij de ouders op de kamer…

Cyn,wat niet weet wat niet deert het,hebben we vorig jaar ook gedaan scheelt in de kosten he hahah 8 pers.huisje delen door 7 volwassenen is goedkoper dan een 10 persoonshuisje delen door 7 volwassenen.

Trl: dat is waar :unibrow:

ellow ladies…
ikke nie echt mn best gedaan met sporten… oeps… andere keer maar weer… zo moe…
lekker gegeten bij paps en mams en tv gekeken, nu nog ff-kes en de luikjes vallen dicht…

Hallo all, ik heel de dag op pad, vergaderingen en dat op de franse grens, ben nu echt moe. Heb heel de avond aan de tel. gehangen.dochter gaat emigreren en vandaag nieuwe huis gekocht en haar huis verkocht.Dus best wel heftig allemaal. Morgen ook weer vroeg weg, dus…zo mijn bedje in
Miere : oh meissie wat een rotervaring zeg:kus:
Bloem: moe en morgen weer verder sporten
Trl : meissie wat een vervelende start van de morgen zeg.niet normaal he
je draait je om en fiets weg,autosleutel weg, sleutelhanger weg. goed balen !!!
Cyn : wil een groot huisje, want oma moet mee :slight_smile:
Viva : jeetje meis dat is nou ook weer wat he met je vader. Het houdt niet op he:kus:
Beps : wil NOOIT meer op een kinderkamer slapen

@ raak owh dus het is echt echt aan het worden nu? huis gekocht! wow!!

ikke ga lekker slapen, alweer te veel gedaan vandaag :dag:

Bloem : ja, bvrijwel meteen, iemand uit Breda:thumbsup:

Moge All… ikke doodmoe, rotvroege dienst…maar goed tot straks…

@Raak: Spannend en heel dubbel lijkt me…:kus:!!!

@Bloemmie: Goed geslapen???

Ikke weer te werk, weekend over BAH!!

:NETHERLANTrl: 16 oktober Weekend Hellendoorn:NETHERLAN
:NETHERLAN Cyn: 16 oktober Weekend Ewijk :NETHERLAN

Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

mogguh…
ugh… kon weer mn bed niet uitkomen… zucht…

Goedemorgen meiden…brrrrrrrrrrrrrrr wat is het koud, ik moest gewoon krabben he…alles bevroren…het moet toch niet gekker worden…

Raak ik heb het geloof ik even gemist, maar waar gaat je dochter naar toe emigreren.
Beps gelijk heb je, …als je dus geen kinderen hebt moet je in het stapelbed…nou mooi niet.

Ik weer zo shit geslapen … heb alle uren van de nacht op de wekker voorbij zien komen…
en hoesten, hoesten en hoesten…ik wordt er gestoord van.

:dag:

Ohh slapen… t is dat ik mn bed afgehaald heb…maar anders kroop ik er weer in…echt 5.25 is geen tijd om op te staan…(PFFFFFFF!!!)

@Cyn: :dag: Hoe reageerde Paps op zn kadootje??

ppff helemaal mee eens…

wakker worden 's ochtends wordt steeds moeilijker… brbr

Beps: hij weet het nog niet… hahaha… Hij hoort het pas vanavond :wink:

Cyn,hij zal het vast wel leuk vinden…

Raak,dochter emigreren spannend hoor.Zal je de kleinkids ook wel minder zien.

Kan helaas niet eerder een nieuwe fiets krijgen van de werkgever,moet dus wachten tot juni

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

,dan maar hopen dat ik een leenfiets mag lenen tot die tijd van de fietsenhandelaar,maar dat zal ook wel niet 8 maanden is wel lang om een leenfiets te krijgen.