TTT Deel 132 alweer !!!

Het is ook zo ‘lekker donker’ en KOUD!!! Dan is het snel terug (na plassen) onder de dekens…en TUKKEN!!!(maar helaas, vroeg beginnen vandaag, en mss morgen ook, anders zeker vrijdag…BAH!)

@ trl kun je niet nu een fiets kopen en die in juni via het bedrijf ‘declareren?’

pfff :retard: ikke net kaartjes besteld voor de 1e worldcup in Heerenveen :retard: wat een aso bedrag voor zo’n worldcuppie… tis alweeeeer duurder geworden… hou mn hart vast voor wat het allemaal in maart gaat kosten (wk allround en world cup finale is altijd duurder)

zucht… ik weet waar ik het voor doe, maar als je dat zo zwart op wit ziet staan…

(@Bloemmie: Ik zeg altijd: Op ok drukken, bij pinnen, en niet meer op het afschrift kijken…:wink: Je wilt toch, dus GA!!! :kus:)

Zo aan de slag hier, moet om 15 uur weg naar t werk, tot 21 uur ongeveer dus…
Laterzzz

tjeeeee wat is het hier stil…

Net een telefoontje van de zorg…paps heeft zelf gebeld om zijn avondzorg af te zeggen (voorgoed dan he)…nou ja zeg…wat moet ik hier nu weer mee aan…heb gezegd dat ik het goed vind, wat kan ik anders…dan maar geen controle van de medicijnen, want het heeft ook geen zin om te zeggen dat ik het niet goed vind HIJ GAAT TOCH weg!!!:lol::hihi:

Net lekker biefstukje gehaald, turks brood en spullen voor sigara boregi jammmie

Bloem,dat is misschien wel een idee,zal het eens voorleggen morgen.

Viva,jammie jammie,jammer dat je niet in de buurt woont anders was ik ff langs gekomen…

Tlr…klein uurtje en je bent er hoor…

Ja maar ga vanavond zwemmen en al die files op de weg,dus vandaag ga ik dat niet redden.En heb momenteel geen auto,worden nieuwe sloten ingezet…

helaas Tlr…volgende keer beter…

:wub: ik heb een brief uit TR :wub:

Kan niet wachten tot ik naar huis mag… :smiley:

mmhhhh viev, klinkt erg lekker jammie hjammie…

@Viev: Nu is het moment om de huisarts te bellen dat hij zn medicatie niet inneemt, de zorg afgebelt heeft, en dat hij zo dus steeds weggaat en zichzelf meer dan verwaarloosd(en dan…dan moeten ze ingrijpen…jij kan daar niet 24/7 voor hem zijn~!!!)

Hahahaha… ik lees net dat Cyn een brief van :wub: heeft… in het TURKS hahahahahha…
Ik kan je niet helpen Askim, helaas…(sorry, moest echt lachen…:kus:)

Viva : ze gaan naar Bonaire. Paps wordt een probleemgeval he???sterkte
Trl : haha ze heeft geen kids hoor
Cyn : brief in het Turks??? kom je best uit
Beps : vanmorgen wel heel vroeg op
Bloem : (te)dure kaartjes voor het schaatsen gekocht
Ik heb het zoooo druk met vergaderen en 's avond half dood:tongue:

Raak: heb de complete vertaling al hoor… Pffff zooo lief!!!

Hahaha ik heb me ook rot gelachen hoor… Snapte er echt geen *** van… :drugged:

Ja ik lach hier gevouwen… hahahahhahaha…

huisarts heeft parnassia ingeschakelt, maar die vinden het nog niet zorgwekkend…en klaar ben je weer…met andere woorden uitgelult, maar ik heb tegen de zorg gezegd dat ik mijn handen er vanaf trek…hij doet maar…de zorg vind het zorgelijk maar kan momenteel ook verder nog niets doen…wordt dus vervolgt…hoe het verder gaat aflopen ik heb geen flauw idee…

Cynnie lekker aan het vertalen geweest in de brief…

en het eten was heerlijk.

Ik ben weer pleite!! :wub:

@Viva: 1ste stappen gezet, nu is het ‘wachten’ tot hij ‘instort’ omdat de medicatie niet goed is en hij totaal ontregeld is…Dan gaan ze ingrijpen…wacht maar af… Blijft dat het ergens voor jullie ophoud…je kan niet meer doen dan je doet…
:kus: voor jullie…(wat is Parnassia??? want het betreft hier een alzheimerpatient moet daar niet eens een geriater opnieuw naar kijken dan??)

Parnassia dat is hier in de regio de psychriatische inrichting…fleury stichting…bloemendaal…schakenbosch…ect…voor dementie ect.