TTT Deel 132 alweer !!!

waat…? dat meen je niet! gewoon je fiets onder je neus gejat?
en de autosleutels nu ook weg? getver de getver… dat schiet idd niet op … balen hoor… je hebt er een hoop werk mee…

@ viva misschien maar goed, weer iemand die hem opgeeft, hij zoekt het maar fijn lekker zelf uit. als jij dat nu ook zo doen, dan zou hij eindelijk de hulp krijgen die hij (en jij) nodig hebben…

allemaal een dikke :kus:

@Viv: Is het dan nu het moment??? Laat m nu, dan is hij heel snel een gevaar voor zichzelf, en dan nemen ze hem op!!! Hij kan niet meer alleen, en het gaat steeds sneller!!!(ik kan die vriendin wel begrijpen, en jammer, want door haar viel hij jullie, in verhouding, minder lastig…) Lieverd :kus: :kus: :kus:

@TRL!!! MANNNNNNN Irri… maar goed, nu zorgen dat eea veranderd, want als ze in je auto geweest zijn, dan kunnen ze er ook zo mee weg. Aangifte doen(ivm je sleutel) en zorgen dat je alles op een rij hebt…stertke meis :kus:

Viva,:kus:

Beps,ja weet het,auto staat nu bij me ouders met stuurslot erom,zal dus nieuwe sloten worden denk ik zo…Aangifte ga ik zo doen,bureau zat vanmorgen nog dicht en op internet lukt niet die site zijn ze mee bezig

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif

.
Fiets is nog wel verzekerd maar ja heb geen 2 sleutels meer dus afwachten en anders vragen of ipv volgend jaar april,nu een nieuwe fiets kan krijgen van de werkgever.We kunnen om de 3 jaar een nieuwe uitzoeken.
Had ook een "sleutelhanger’’ die me erg dierbaar is eraan zitten,vind dat nog het ergst dat ik die kwijt ben…Fiets is wel vervangbaar maar die ‘sleutelhanger’ dus niet

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

balen hoor… :frowning: vooral idd van die sleutelhanger en al het extra werk wat je ermee hebt…

hier ook verhaal dat ze gewoon de voorruit van de auto hebben ingeramd, auto stond voor het huis. autoradio nog erin, dus puur vandalisme…
moet er niet aan denken dat zoiets mij overkomt…

:dag:

Trl: jeetje dat is schrikken!!! en lekker bijdehand ook om die fiets gewoon mee te nemen… :kus:

Viva: ik sluit me bij Beps aan… :kus:

Bloem: waar is je nice picture???

Ik gisteravond naar oma geweest, haar verteld dat we het weekend weggaan en dat zij ook meemag als ze wil… Nou ik heb haar serieus nog nooit zo blij en enthousiast gezien… Het verbaaste me echt dat ze zo deed!! Dus ze mag mee… :wink:

Nu weer werken, net foto’s bij de kr**dvat gehaald om naar:wub: op te sturen, is hij ook weer blij :wink:

Zo ik ga nu weer ff verder!! :dag: :kus:

@ cyn leuk !! gezellig met oma een weekendje weg. hopelijk is ze tegen vrijdag nog steeds zo enthousiast…

heb de foto wat minder herkenbaar gemaakt aangezien ik een beetje erg pontificaal met mn snufferd op het forum was… ennuhmm auhm… met mijn rol als forumbeheerder ben ik liever iets anoniemer…

Dat is toch mooi K.U.T. Tlr…jeetje het wordt steeds gekker.

Ja meiden jullie hebben gelijk, afgelopen vrijdag iemand van parnassia bij hem geweest, die heb ik gister ook al gebeld, ze vonden het allemaal nog wel gaan…dus daar schiet ik ook geen kl*ten mee op… Ik WIL RUSTTTTTTTTTTTTTTTTT dat gehouwehoer…

Nou dus, als hij belt… dan ga je erheen, belt de arts en gaat weer weg… JIJ moet de dingen niet oplossen, daar ben je niet voor: DE MEDISCHE WERELD is er nu nodig!!!

Bloem: ja dat snap ik ook wel :wink: En je hondje is zoiezo erg lief!!! :smiley: En ik hoop ook dat oma tegen vrijdag nog blij is… anders laten we haar gewoon alsnog thuis hahaha…

Hallo allemaal, ik ben weer thuis, al heb ik officieel nog vakantie vandaag, Maar ja, dat heb je met zo’n vroege vlucht. Ik heb een heerlijk weekje gehad in Marmaris, heb me prima vermaakt in m’n eentje.
Er zijn niet veel details, prima hotelletje, prachtig warm weer, boottochtje, Hammam, vlindertje erbij. Veel gelopen, gefietst, op het strand gelegen, en 's avonds uit geweest, Barstreet, Longbeach…Veel oude vrienden gezien, en nieuwe vrienden gemaakt.

Alleen…Vannacht op Dalaman iets heel ergs meegemaakt, ben er eigenlijk nog kapot van.
Toen we in de rij stonden voor de incheckbalie, viel er in de rij naast me plotseling een oude vrouw op de grond. Ze zat ook bij mij in de bus, vanuit Marmaris. Iedereen zich er mee bemoeien natuurlijk. Zag er ernstig uit, ik zal julllie de details verder besparen, want het is een heel verhaal, wat ik gezien heb. Maar het was niet fijn. Wij, die er dichtbij stonden vermoedden al dat ze was overleden. En toen we op Schiphol aankwamen werd ons vermoeden bevestigd, ze was inderdaad overleden.
Echt vreselijk om dat mee te maken, en ook voor de familie, die erbij was.
Ben er nog kapot van, en ook omdat ik, net BHV gehad, niks deed. Er waren al zoveel mensen mee bezig, en iedereen wist het beter. Maar toen ze aan het reanimeren waren, zag ik dat ze het niet goed deden, en toen had ik er naar toe moeten gaan. Denk niet dat het uitgemaakt had, want volgens mij was ze al dood, maar toch…ik had het wel moeten doen, vind ik.

He miertje wat een vreselijk eind van zo’n mooie week…meissie voel je niet schuldig, als er al zoveel mensen mee bezig zijn kun jij ook niets doen, en of ze nu wel of niet goed hebben gehandeld iemand met een hartstilstand ofzo daar valt niets mee te doen…(uit eigen ervaring met mijn oma die dood voor mijn voeten viel) daar valt niet tegenop te reanimeren.
Meissie veel sterkte met het verwerken…

Zo ik weer thuis, ga Annie even uitpakken…en dan achter de pannen…

en ik heb slaap…ben helemaal uitgestoffeerd …bah.

@ Viva, Ik weet wel dat het niet uitgemaakt had, maar ik ben gewoon geschrokken van hoe ik zelf reageerde, dat had ik niet verwacht. Maar ik denk wel dat ik hierdoor, als ik het nog eens mee moet maken, dan anders zal reageren

Miertje: :kus: Snap wel dat je je rot voelt… Maar probeer het een beetje van je af te zetten…

@Miertje, je reageert dan ook niet anders!!! Als er eenmaal mensen op af springen dan is het prima… ze luisteren toch niet naar je!! Als niemand iets doet ok, en je dan niets gedaan had, nou dan had ik je op je donder gegeven ;)!!! Maar nu…nee ik snap het helemaal!!! Arme familie…maar iig had het mensje een heerlijke tijd gehad!!!
en welkom thuis (hihi…dat valt dan even helemaal weg)

@ miertje, he gatver… lijkt me heel erg om dat zo te zien gebeuren…

klinkt misschien hard, maar misschien was dit de bewustwording die je nodig had, zodat je de volgende keer, wanneer iemand wel jouw hulp nodig heeft en jij de enige bent en je echt iets kunt doen, wel correct reageert…
als er zoveel anderen bezig waren, dan valt er niets meer te doen…

wel heftig hoor! :kus:

Miere,:kus: dat is zeker schrikken als er ineens zomaar iemand naast je neervalt en denk idd ook dat je niets meer had kunnen doen en er stonden al genoeg mensen omheen.

Cyn,hoe kom je in hemelsnaam bij Ewijk uit hahaha Leuk dat oma ook meegaat toch.Weet ze al van je nieuwe:wub:?

TRL: tsja geen idee… Zoeken wat er nog over was voor dit weekend… En wij willen altijd een groot huisje… Dus vandaar :wink: Nee oma weet er niks van… :wink:

Dat willen wij ook altijd, liefst 8 pers als we met 4 gaan…haha(Vooral omdat je dan TWEE ouderslaapkamers hebt…)

Wij hebben nu 3x 2persoonskamer… :wink: En aangezien ik niet bij oma wil, en paps ook niet… Hebben we wel 3 kamers nodig :wink: haha

Ik ben weg!!

:dag: