Daar mag je dan ook ZEER trots op zijn: Das wel heel wat meer dan een waardebon voor een maaltijd in een turks restaurant(welke nooit aan iemand is uitgereikt)!!!
Zo zullen er een aantal druk gaan strijden om deze prijs te winnen!!!
Daar mag je dan ook ZEER trots op zijn: Das wel heel wat meer dan een waardebon voor een maaltijd in een turks restaurant(welke nooit aan iemand is uitgereikt)!!!
Zo zullen er een aantal druk gaan strijden om deze prijs te winnen!!!
@beps
Mooi gelukt hoor je ogen en straks al het ‘af’ is helemaal.
@bloem
Leuke prijsvraag en een schitterende prijs geregeld!
@viva
Het houdt ook nooit op het met pa…
@marion
Ja ik ben gisteren nog naar de pompoenenboerderij geweest. Ze hadden het heel leuk gedaan allemaal, veel voor kinderen te doen. M. heeft een rondje op een pony gereden, monsters gevangen en snot gegraaid ![]()
Vandaag de 1e cursusochtend gehad, speciaal voor ‘gevallen’ zoals ik (moeders met kinderen) op maandagochtend in de baas z’n tijd. Tot nu toe allemaal nog goed te begrijpen. Volgende week alweer herfstvakantie
Heb ik een weekje extra om alle opdrachten te maken.
@MK: Oh jee, weer in de schoolbanken dus… pffff nu is het ‘echt’ begonnen… suc7 met alles…
@ mk zal wel zwaar zijn… gelukkig meteen een weekje extra rust om te wennen
zet em op!
Jaja daar gaat het weer: Het werk wil weten wanneer we willen/kunnen werken met kerst…
En dan geef je iets op, ben je de piemelpunt, en anderen werken niet of bijna niet…
Ik ga niet vooraan staan dus…dat heb ik al besloten(ik kijk even hoe iedereen invult!)
@beps
Ik denk dat ik al weet hoe het afloopt… beps werkt alle dagen…
@bloem
Ik ga m’n best doen, maar zo rustig beginnen is toch wel lekker.
Hoe gaat het met jouw franse lessen?
@MK: Misschien wel alleen: Oudjaar de avond vrij, nieuwjaarsdag de late dienst(kanik ook eens oud en nieuw vieren!!!) en 1 vd 2 kerstdagen ben ik ook vrij, en ook de kerstavond(Ik wil gewoon naar de kerstnachtdienst!!!) simpel zat…(ben er dus eigenlijk al uit haha)
@beps
Het blijft zo, ook jij wilt wel eens een avondje vrij!
owh jeetje… kerst…
weet niet eens op welke dagen dat zijn…
volgens mij heb ik dit jaar recht op atv op de 24e en de 31e…
wel zo lekker toch? heb alleen geen uren om tussendoor nog een uurtje eerder weg te gaan, maar ach, dat zien we dan wel weer…
Het is een bijna een ‘bazen’ jaar(vrijdags zaterdags… en donderdag/vrijdag)
okey ladies… ik ga slaapie doen
:dag:
Jaaaaaaa, ik kan weer reageren:tssk:
Bloem : leuk idee de taalquiz !!! :slapen: lekker
Beps : mooi hoor je ogen, de kerstdagen al in het indelen voor het werk
MK : gisteren leuke dag gehad op de pompoenenboerderij en vandaag weer in de schoolbanken
Cyn : leuk cadeau voor Paps gekozen
Viva : weer grote problemen met Paps gehad en zeer weinig geslapen
Marion : de kans waargenomen om de kamer van J op te ruimen:lol:
Trl : ook vanaaf nog ff tijd gevonden om langs te komen
Ik word af en toe echt gek. De enigste site met problemen is hier
Krijg dan geen smilies en duurt heel lang eer ik naar andere bladzijde kan. Meelezen is geen probleem hoor:hihi:
mogguh mogguh!!
gaaaaaaappp
eerst koffie!
:NETHERLANTrl: 16 oktober Weekend Hellendoorn:NETHERLAN
:NETHERLAN Cyn: 16 oktober Weekend Ewijk :NETHERLAN
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Cyn,ook een weekendje weg,leuke verassing voor paps.
Raak,heb je ie8 er weer op zitten dan?
Mk,weer aan de studie.Succes.
Fijne dag allemaal
Goede morgen …
Even rustig een bakkie voordat ik me in de witte hobbezak ga heisen. En als ik dit schrijf moet ik aan Toos denken, haar vakantie zit er ook weer bijna op.
@Beps
Je ogen zien er goed uit!!
Ook al met de planning voor de kerstdagen. Hopen maar dat je vrij kan krijgen wanneer jij dat wil.
@Bloem
En nu weten we dan je geheim. Super hoor, de turkse taalquiz.
@Cyn
Paps verwend met een weekendje weg. Daar zal ie blij mee zijn hoor. Is een prachtig kado.
@Viva
Paps een longontsteking. Ze houden je wel bezig he. Eerst het hele weekend hard gezwoegd in het huis en als je dan denkt rust te hebben gaat de telefoon en kan je weer opdraven. Kus voor jou.
@Mk
Genoten op de pompoenenboerderij. Lekkere spelletje hadden ze zeg, vooral dat snotgraaien :D, van het idee alleen al ga je over je nek.
De school is begonnen voor jou. Zal wennen zijn in het begin maar jou kennende ga je het redden hoor. In ieder geval al een lekker begin met de herfstvakantie voor de deur.
@Raak
Weer problemen om op de site te komen. Balen!! Heb je de tijd om te kletsen en dan mag je niet.
@TRL
Een dikke kus voor jou!!
Ik ben wakker en ga zo een bakkie doen bij mn ouders!!!
Dus meld me weer af(lekker ego, maar ben niet wakker te krijgen)
Goedemorgen meiden.
Bloem dat heb je mooi voor elkaar gekregen zeg die prijs …alleen ik begin er niet aan, om me in te schrijven, maar ga zeker mee kijken.
Beps…ikke kleurendoof dus…hihihihihi…en jij al aan het roosteren voor de kerst.
Mk ook nog even langsgewaaid
Marion in de witte hobbezak…
Tlr…hoe gaat het met de spalken???
gisteravond weer telefoon van het front van paps…zijn vriendin zag het niet meer zitten en heeft een eind aan de relatie gemaakt (voor de 2e keer) ze kon er niet meer tegen hoe mijn vader doet en is…(welkom bij de club zou ik zo zeggen). Hij mocht niet naar buiten voor zijn longontsteking…en hij gaat doodleuk weg…en daar is ze dus achter gekomen…dus eerst haar aan de telefoon, en een half uur later paps aan de telefoon…hij liet zich gvd (dit voluit hard gesproken) niet de wet voorschrijven(zo zei hij het letterlijk) door haar hij zocht wel een ander…ik heb alleen maar gezegd je weet hoe je het moet doen…PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF:chin:
Vandaag de 13de nou dat heb ik al geweten,wat een slechte start van de dag…
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif
,Fiets gejat of nou ja eigenlijk onder me neus weggenomen,zette C binnen en de boodschappen,loop naar buiten fiets weg autosleutel er ook aan,waren dus ook in me auto geweest,maar alles netjes en gelukkig niet meegenomen.Vanmorgen in de wijk waar C op kdv zit grote verkeerscontrole ik helemaal geen papieren niks bij me,maar gelukkig een aardige politieman dus gelukkig geen boete daarvoor een meevallertje.
Begin de dag liever anders…