TTT Deel 132 alweer !!!

Moguh… :wink:

Pfff ben nog super slaperig maar goed… Om 1 uur weer werken… Even langs de kruidvat eerst… de foto’s ophalen die ik aan askim beloofd heb… haha…

Bloem: nice!!! :smiley: Wanneer is dat???

Goedemorgen meiden…

Marion slaapkamer van J. opgeruimd, ja je moet maar van de nood een deugd maken.
Beps druk, dus nog geen ogen foto
Bloemmie de tafel weer opgeruimd, en vind de regen buiten wel lekker, beterschap met het snuffen.
Raak wil naar de zon, en begint weer overnieuw de snotteren.
Tlr. lekker weggeweest
Roanna zit in de familiekamer,…bah zou het niet willen.

Ik wilde gisteren niets doen, tot dat vriendin van paps belde om 21.00 uur, paps had de hele middag op bed gelegen bij haar want hij was grieperig…hij ging om 22.30 naar huis met de taxibus…of ik hem wilde bellen als hij thuis was, want ze vertrouwde het niet. om 22.00 uur telefoon weer vriendin van paps, of we naar zijn huis wilde gaan. Dus Damber en ik in de auto (had een rum/cola gedronken om van het gammele gevoel af te komen, ik die dus nooit drink).
Wij naar paps zijn huis, hij was er nog niet, dus toen kwam de bus, hij de scootmobiel in de schuur en naar boven, niet lekker…warm, hoesterig EIGENWIJS er was niets met hem aan de hand, ik de dokter gebeld, die zou komen maar was erg druk dus kon wel even duren…afijn de dokter er dus…onderzoek…paps heeft dus een beginnende longontsteking, lekker dan…dus een kuurtje)…al met al Damber en ik dus om 2.15 uur weer thuis…om 2.45 uur naar bed. Dus we zijn vandaag beiden vrij…dat is dan een dagje niets doen!!!

@ cyn 02.02.2010 pas :retard: alles al bijna uitverkocht
@ viva, jaiks ben je weer lekker mee dan… eigenwijss…

@Bloemmie: WELL DONE!!! Jaaaa eindelijk, ik wil daar al jaren heen, steeds uitverkocht!!!

Zo weer thuis, ga zo hubbie eens vragen een foto te maken…

we zijn benieuwd!!!

Bloem: jeetje dat is dan ook snel!! maar ja… aan de andere kant heb ik Jochem Meyer kaarten ook al weer maanden in huis… voor 8 mei 2010… :wink:

Ben even aan het zoeken voor een leuke bungalowtje voor dit weekend… Paps wordt 55 jaar, en wil eigenlijk een weekendje weg kado doen… Heb al ff zitten zoeken, en kan wel wat leuks vinden denk ik :smiley:

Pfff hubbie net uit bad, logeerpuber hier…foto volgt(haha, spannend he)

:NETHERLANTrl: 16 oktober Weekend Hellendoorn:NETHERLAN
:NETHERLAN Cyn: 16 oktober Weekend Ewijk :NETHERLAN

Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

03-12-2008 the first day of the rest of my life.

Zooo kadootje is geregeld :smiley:

Cyn: Lekker hoor, en meteen ff lekker weg…

Oke mn ogen: Het moet nog 1 keer bijgewerkt, zitten kleine stukjes niet goed ‘vol’ maar over 4 wkn is de afspraak al geregeld…
Heb geen foto van mn hele gezicht, dan zie je het minder nl…dus de ogen uitvergroot!

En het rechter oog…

Het wordt nog iets ‘vetter’ aangezet, en dan is dit wat het is… haha(dus eigenlijk zoals ik mezelf ook opmaak)

kijk eens aan…romantic blue eyes…mooi hoor Beps…ziet er goed uit, idd hier en daar moet het nog wat verder ingekleurd worden…

Cynnie nog ff lekker weg…

Viva: jaaaa heerlijk!!!

Beps: nice!! :smiley:

@Viva: Blue eyes??? ze zijn groen hahahaha(blauw groen, licht groen hoe je het zeggen wilt)
Maar juist die lijnen moeten altijd een 2de keer(soms een derde keer omdat ik altijd wat ‘dikkere’ lijnen heb)

Ja ben er blij mee, nu ff eten wokken(1-2-3-4 van AH…)

Iedereen groetjes van Roanna: Nog steeds lekker weer, en ze genieten(en ik heb gezegd dat we dat allemaal helemaaaaaaal niet willen weten :lol:)

ik vind het prachtig hoor beps!
tis dat ik weet dat dit permanente make-up is, maar dit is idd precies hoe jij het zelf ook altijd doet.
wist helemaal niet dat dat ook in kleur kon!
magisch!

We krijgen binnenkort een Turkse Taalwedstrijd. Met een geweldige prijs (al zeg ik het zelf :stuck_out_tongue: )

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=78262

KIJK!!! Het is afgekondigd!!!

Veel succes voor hen die zich inschrijven(ik ga jullie volgen!!!)

Beps,ziet er nu al goed uit die permanente make-up dan zal het eindresultaat wel helemaal geweldig zijn.

Viva,weer druk geweest met paps.Hebben jullie vandaag een beetje bij kunnen komen?

Bloem,leuk een taalwedstrijd.

jaja en kijk vooral naar de prijs die ik bijmekaar gelobby-ed heb!! woop woop, zo blij met de sponsoring