owh spannend cyn!
Ja zeker wel… Maar goed… Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen… ![]()
Bloem : goedemorgen !! nog aan het sniffen ???
Cyn : spannend hoor
Zo ik een thuis na de hondenshow!
Chira heeft zich keurig gedragen, veel gespeeld en geknuffeld(weinig foto’s!)
Mn ogen wordt toch morgen meiden. Niet omdat het er niet uitziet, INTEGENDEEL, maar omdat ik er gewoon geen tijd voor heb. Vandaag voor het eerst geen zalf erop gesmeerd, omdat het gewoon niet meer trekt!!!
Zo nu naar t werk, tot straks misschien…
OH JA:
Ik kreeg een sms van Roanna:
Zitten in de grote(familie)kamer van het select deel, naast de bar, heerlijk nu aan het zwembad(Oh ja ze zei: Bah, we zetten … etc) hahaha
Doeggie
@beps
We wachten de foto wel af, super dat het zo goed gaat.
Ik had ook al een sms gehad, om jaloers op te worden…
@bloem
Snipverkouden, erg vervelend!
@viva en damber
Helemaal op vandaag, lekker niets doen, beetje om jezelf denken.
@cyn
3 maanden, dan heb je echt de tijd om aan elkaar te wennen.
@marion
Een goede deal gemaakt en op de foto ziet het er niet verkeerd uit, straks nog de apparatuur erin, dan is het af.
Goede avond meiden …
Ik ook weer thuis. Ik heb de hal nog een keer getext en de wc. Moest vandaag want morgen gaat mijn vader de vloer in de kamer leggen. Het leuke werk gaat zo langzaamaan beginnen.
Even kop tomatensoep en een pizza naar binnen gewerkt, had niet echt honger maar je moet wat eten om op de been te blijven.
@Bloem
Nee, niks onderhandelen. Daar ben ik niet zo goed in. De kastjes, was er ook wel blij mee. Die zijn er een jaar geleden met de renovatie ingekomen. Voorheen hadden ze hier ook witte.
@Cyn
Gaaf dat de vriend van vriendin weer mag komen. En … kan je mooi je turks met hem trainen.
@Beps
Te druk voor de foto. Geeft niet, wij zijn geduldig hoor.
@MK
Nog naar de pompoenen geweest?
@Raak
Weer bij de verwarming of ook op pad geweest?
Zo hier niet super druk, maar ik moet tot 23 uur…PFFFF
Meld me wel weer…
Marion,mooie keuken hoor,ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit gaat zien…
Beps,werk ze.
Cyn,leuk voor je vriendin zeg.En jij er nog niet uit,kan altijd een last minute worden he…
Raak,nee vandaag geen voetbal.Zijn naar kennissen in Dinperlo geweest,was gezellig.
Roanna en kokkie maken het dus goed,had ook niet anders verwacht.
@ marion owh heerlijk hoor… nog heeeel even!!
pfew ik ben echt druk geweest. begon ermee de kaarten van deze week te ordenen, en toen begon ik papieren uit te zoeken, maar was nog steeds een bende op tafel. dus de boekenkast opnieuw geordend zodat alle bakken met kaarten in de kast konden, en de tafel nu (bijna) leeg is. bovendien de douche nog gedaan en afgewassen, lekker gekookt en net een oude aflevering van grenzeloos verliefd gekeken
helemaal leuk dus,…
ga nu gauw verder met kaartjes schrijven en postzegels likken… pfew wel prettig dat het allemaal wat opgeruimder is
@Beps
Heeft nog een paar uurtjes te gaan
@Trl
Een gezellige middag bij je kennissen gehad
@Bloem
Nou, jij hebt flink huis gehouden. Maar je hebt nu wel eer van je werk he?
Kijk eens aan iedereen komt weer binnengedruppeld…
Ik alleen nog niet hoor, moet werken tot 23 uur(en HELEMAAAL geen zin, en behoorlijk rustig nu!)
@Bloemmie: Das lekker he, als alles weer ‘schoon’ is!!!
En toen was ik het al weer kwijt…
Tot morgne denk ik haha
Bloem : heel hard gewerkt vandaag en alles weer lekker spic en span
Beps : na hondenshow weer aan het werk, oogjes gaan goed en ook nog sms van Roanna
MK : ook bericht vanuit Turkije gehad en is beetje jaloers. Ikke ook hoor
Marion : even vlug wat gegeten en alles klaargemaakt want de vloer wordt morgen al gelegd. gaat nu opschieten he meisje
Trl : in Dinxperlo een gezellige middag gehad
Ik ben niet weggeweest vandaag, begin gewoon weer opnieuw te hoesten en proesten:tongue:
Zoooooo hier stortregen en onweer !!! Wil weg >>>>>>>>>
Hier ook geweest 2 uur geleden, ineens ZOOO koud…en dan wil ik ook naar de ZON!!!
Nog 20 min!
ik vind het juist wel lekker knuss enzo… mhmhmh
maar goed… ikke ga lekker slaapie doen
truste!!
:NETHERLANTrl: 16 oktober Weekend Hellendoorn:NETHERLAN
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
mogguh
hatjsie…
ughughkuchugh…
Goede morgen …
Ook hier gisteravond dikke onweersbuien. En kon ik J de hele avond al achter het behang plakken, opeens was ie zo mak als een lammetje want hij was bang van de donder. Net of je honing aan je k**t hebt, hij wijkt geen meter van je zijde. En wat ga je dan doen? Opruimen! Te beginnen met zijn slaapkamer, want dan helpt ie zonder tegensputteren.
Môge…
Wakker, weer doorgeslapen(na er 2 keer uitgeweest te zijn voor we sliepen) dus de kleine heeft het weer onder controle(had ze al want ze piepte net zo lang tot we kwamen…)
@Marion: Whahahaha… zn kamer dan opruimen…slimme mama!!!
Iedereen een fijne week weer, ik heb nu weekend!
tis nog nie eens 10 uur en ben alweer wezen shoppen
hahahah
acda en de munnik!! yeaaa