Fijn weekend mensen!!! :dag: :kus:
@cyn
Jij ook fijn weekend.
@roanna
Heerlijk in het zonnetje vandaag.
@viva en damber
Druk met de verhuizing, geen handen meer over van al dat gesop, gatver alles zo vies.
@beps
Hoe gaat het met de oogjes?
@bloem
Ik heb hem toch maar geplaatst de foto.
Wat een vies weer vandaag. Ik wilde met de kinderen naar de pompoenenboerderij, ze hebben dit weekend halloweenfair. Van alles te doen en te zien, maar niet leuk in de regen… misschien is het weer morgen beter. Hubs moet het weekend weer werken helaas.
Straks zuurkool eten uit de oven en vanavond naar een feestje. Een collega wordt 50 en dat viert ze met 3 vriendinnen.
:dag:
Cyn :jij ook fijn weekend ![]()
MK : hier ook verschrikkellijk weer, zit de hele dag al binnen met verwarming aan. Fijne avond !!!
Oogjes gaan goed, niet veel pijn, trekt nog iets, maar het is me zo meegevallen!!!
En het staat zo mooi!!!
(zal maandag even een fotootje plaatsen!!!
@Cyn fijne zondag
@MK: Jammer dat het zulk slecht weer is, en dat het daarom niet allemaal is zoals het zou moeten zijn met zulke feesten…
Eet smakelijk allen
uchkuch…
goedenmorgen
@ marion tja, ik snap het wel hoor. je kunt je geld maar 1x uitgeven. aan de andere kant, wat beps zegt, als het er eenmaal inzit, dan doe je het ook niet meer… lastig…
@ cyn lekker aan het zwijmelen
@ beps leuke log van chira maareuhmmm herkende je bijna niet!! hahaha ![]()
gaaapp nog ff wakker worden…
@Bloemmie: Zo zichtbaar is mn afvallen toch niet?? haha… ben nog maar een btje afgevallen sinds ADR hoor(killo of 6-7)
ja okey maar toen had je sowieso andere kleren aan maar nu in ‘normale’ kleren… en allicht je haar enoz… of de foto’s waren wat van veraf…
hahahaa
werkt het cameraatje goed in de hal? volgens mij wel he?
ikke ff boodschappen gedaan, waren de gogo’s op, bed gedaan, konijntjes en gestofzogen en ben me toch een partij dood… bleghh voel ik me beroerd… dus : adios!
Beps : gaat goed zo he met je ogen, ben heel benieuwd naar de foto’s
Bloem : lekker lang geslapen vandaag, boodschapjes weer in huis en toen weer moe. :slapen: lekker maar weer
ok,… druk!!!
@Bloemmie: Ja het gaat nu allemaal wat ‘settelen’!!! Dus de ‘lijn’ in t lijf begint te komen!!!
@Raak, komt goed!!!
Zo hier gebeurt ook niets zo te zien… iedereen aan het bankhangen of crime night!!!
Ikke nog minder dan 1 uur!!!
yup crime night was weer smullen…!
:NETHERLANTrl: 16 oktober Weekend Hellendoorn:NETHERLAN
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Viva,zoon en schoondochter nu helemaal gesetteld? Of mogen jullie vandaag ook nog aan de slag?
Bloem,latertje.
Beps,ogen nu weer geslonken?Ben benieuwd naar de foto’s.
Marion,ben je er nog uitgekomen wat de keuken betreft? En heeft J en zijn team gewonnen?
Cyn,al een beslissing genomen of je nog gaat?
Fijne dag allemaal
Goede morgen … 'k ben er weer even.
Het nieuws vanaf hier. Gisteren nog even terug geweest naar de keukenman en alles nog eens nagelopen. Welk merk heeft de beste prijs. Maakt mij niet uit wie het gemaakt heeft als het maar werkt. En dan krijg je opeens een heel andere prijs, scheelde ff dik 800 euro. Deal or no deal? DEAL!!! Hoe gaat het worden?
http://www.wereldwijzer.nl/21002-albums545-picture13331.jpg
Dit is de keuken. Genoeg ruimte over he? Alle apparaten worden nu ingebouwd in dezelfde kasten als het bestaande keukenblok. Lucky me hoeft zelfs niet af te wassen :). Wat ben ik toch een geluksvogel he?!
@Beps
Dat had ik dus ook, het is nu of nooit. Als je er in zit komt het er wss niet meer van.
Morgen de foto van je ogen … ik ben erg benieuwd! En … de kilo’s gaan er nog steeds af. Echt knap, kanjer die je bent!
@MK
Hopelijk vandaag beter weer voor de pompoenenboerderij.
@Raak
Och arme, gisteren de hele dag bij de verwarming gezeten.
@Bloem
Nog steeds niet helemaal lekker. Beterschap meis!
@TRL
Ze hebben weer gewonnen gisteren. Nu met 6-3, ze staan echt vet bovenaan. Jij nog plannen voor vandaag?
goedemorgen meiden…
ik ben er weer of nou ik zit hier op de bank maar ben er eigenlijk niet…zo moe!!! pff…vandaag hoeven we niet meer, zo veel werk verzet de afgelopen dagen echt niet normaal. Maar ze zijn over en vandaag gaan ze zelf nog rommelen…gisteren alles overgebracht en de flat waar ze in woonden helemaal gestript…met zijn allen maar mensenlieve wat een werk allemaal…en vanochtend om 8.10 uur telefoon!!! een keer raden, juist ja paps…hij heeft een rekening die betaald moet worden…nou ja misschien vanmiddag nog een uurtje plat maar dat zien we wel.
Meiden heb even niet de puf om overal op te reageren maar heb wel alles bijgelezen…dus vandaag even ego…iedereen een fijne dag…
@Viva
Rustig aan meis! En die rekening … die kan morgen ook nog wel betaald hoor. Denk jij nu eerst maar eens aan jezelf!!!
Goedemorgen all,
Marion : ziet er goed uit en ook nog eens ruim binnen budget:wink: Goed hoor van J. z’n team
Viva : nu eerst een daagje voor jullie, paps kan toch wel tot morgen wachten zeker?
Trl : jullie naar de voetbal vandaag?
Bloem : dat was echt laat, maar nu nog onder de wol denk ik zomaar
neuh nieuw dekbedje en die was nogal warm… erg raar geslapen vannacht
@ marion wow mooi hoor. mooi die kleur hout. ik heb gewoon formica en witte kastjes… helaas geen vaatwasser…
dus keigoed van je!! turkse onderhandelingsskills?
hatsjieee… getver… snif…kuch…
Trl: nee nog geen beslissing genomen… Weet het nog niet…
Marion: nice!!!
Meiden… mijn vriendinnetje haar vriend heeft weer een visum gekregen en komt nu voor 3 maanden naar hier… EN hij heeft zijn inburgeringsexamen gehaald… Super spannend allemaal! ![]()
Zo en nu lekker niksen! :dag: