Roanna,Heel veel plezier en vooral genieten…!!!
Cyn,doen wie of wat houdt je tegen…Ik zou zeggen gaan…
Roanna,Heel veel plezier en vooral genieten…!!!
Cyn,doen wie of wat houdt je tegen…Ik zou zeggen gaan…
@Cynthia: Zo hee… hij heeft er wel wat voor over he? :wub: Goed hoor!
@TRL: Doe ik en ook jij bedankt hoor!
Nogmaals iedereen hartelijk bedankt voor de goede wensen. Ik ga zo afsluiten. Misschien dat ik vanuit ADR nog even kom gluren, maar dat zien we dan wel.
Trouwens… er werd net aan gebelt hier en dat waren de dames van de wandelclub. Die waren net terug en wensten ons ook een fijne vakantie. Meteen een afspraak gemaakt, dat we met de groep in het voorjaar hier in A’doorn naar Mama Mia gaan. Ik vind het best.
Dag allemaal. :vak01: Iedereen en dikke :kus:
>>> :vak01: :dag:
Goede avond allen :dag:
Roanna… een hele fijne vakantie in ADR!!! Geniet, droom, luier, doe alles waar je zin in hebt en niets waar MOETEN voor staat
Ook namens Viva.
Heb alles bijgelezen hoor meiden (en voorgelezen aan Viva), maar te verrot om op iedereen te kunnen reageren.
We hebben beide geen vingers meer, overal spierpijn en zijn verrot… Vanavond gaan ze nog over.
Fijne avond allen.
Damber heel veel sterkte voor jullie allemaal.Kan me voorstellen dat jullie echt helemaal kapot zijn. Suc6 met de laatste loodjes vanavond tijdens de
echte verhuizing:kus:voor jullie !!!
Roanna ± GAAN MET DIE BANAAN !!!>>>>>>>>>
@Damber: Ik denk dat ik iets gemist heb: Wie gaan er verhuizen en wie gaan vanavond nog over???
@Roana: GOede vlucht enzo…:kus:
Hi meiden ben ik ook nog even…
Beps we zijn al een hele week aan het klussen bij onze zoon, die gaat dus vanavond over…we waren vanochtend om 7.30 uur de deur al uit en kwamen er om 18.30 uur in…alles soppen, gordijnen strijken ophangen ect…dozen al verkast van het ene huis naar het andere…meeeeeen wat een werk allemaal…schoondochter heeft er nog niet zoveel kaas van gegeten van verhuizen en schoonmaken dus het was echt weer buffelen vandaag…de badkamer is echt na een grondige boenbeurt met pure chloor, w 100…ect nog niet helemaal zoals hij zou moeten wezen man wat een vies wijf heeft daar gewoond zeg…en overal haren, kit en weet ik wat meer…de ramen waren denk ik al een jaar niet meer gezeemd, dus dat was na 5 emmers water weer om door heen te kijken, en dan spreek ik over 2 ramen zemen he…bah bah bah…zo zonde van zo’n mooi huis…een bad waar lekker zo’n bruin/gele rand met druppels in zat …gadver ik wil daar mijn voeten nog niet eens in wassen…
Maar nu zijn Damber en ik echt pappietotallosss…hubs is nu naar het huis met de bus van de zaak, om de grote spullen te verhuizen…
Roanna en fam…ook namens mij een hele fijne vakantie geniet er lekker van meissie…
Ok… sterkte met de laatste loodjes dan Viv, Damber en H!!!
Ik ga zo naar bed, Roanna met Kokkie naar Schiphol, en Bloemmie naar huis bij dr ouders vandaan… Zo gaan we allemaal ergens heen hahahaha…alleen Roanna doet het het beste!!!
Doeggie tot morgen(met de pupsel naar de cursus enzo!)
ellowww
t was een latertje… foto’s kijken, nino spelen. pappie had lekker gekookt, mmhhh wonderbaarlijk
nu een beetje erg moe… ik hoor mn bedje al roepen!
Zo 8 uur, Chira een btje van slag, dus… 2 keer eruit geweest vannacht!!
Nu net weer. En je dan bedenken dat Roanna en Kokkie al bijna landen…(PFFFFF)
Zo naar puppie cursus, en dan voorbereiden voor het werk
:NETHERLANTrl: 16 oktober Weekend Hellendoorn:NETHERLAN
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
En kijk eens wie er boven aan staat: Onze TRL!!!
Kreeg een berichtje van degene die gister nog bovenaan stond: Om 8.45 onze tijd al in de bus, en onderweg richtign ADR!!! Geluksvogels, gewoon optijd voor de clubdans en dan door naar de lunch!!!(hihi…lekker hoor!!)
Goede morgen …
@TRl
En dan sta je zo ineens op nummer 1!!
@Viva&Damber
Allebei totall loss van het poetsen en overhuizen. Maar nu zit broer wel lekker in een kraakhelder nieuw huisje.
@Raak
Zat gisteren gewoon bij mij om het hoekie! De volgende keer ff bellen he!
@Beps
Chira van slag geweest vannacht en nu naar de cursus. Je hebt het maar druk met die meiden he!
Bloem
Lekker gegeten en een gezellige avond gehad gisteren. Ben je al een beetje opgeknapt?
@Cyn
Äskim op nederlandse les! Leuk … kan je lachen als ie gaat praten ![]()
Het verdere nieuws hier. De keuken … het kan maar moet natuurlijk weer ff denken. Toch een hoop geld en begin echt een zeikerd te worden. Er zijn nog enkele punten waar het wat minder kan. Moeten de kookluchtjes perse a la minute de keuken uit? Scheelt wel 200 euro op de afzuigkap. Heb ik een oven nodig met timer? Nee, niet perse. Dat soort dingen, als je aan het uitzoeken bent is het tientjeswerk maar al die tientjes bij elkaar. Je wil het leuk maar minder is ook goed. In ieder geval de moeite waard om dat nog eens even door te lopen met die man. Maar hij gaat er wel komen denk ik.
En nu maar eens aktie want J moet rond de middag naar het voetballen. Maar eens kijken hoe laat hij aanwezig moet zijn. Helemaal vergeten gisteren.
fijne dag allemaal!
Viva, Damber en H. succes met de laatste loodjes!!! :dag:
Beps: veel succes at puppycursus!!!
Roanna: zucht
Marion: jaaaa leuk he!!! Vind het echt super van hem…
En ik ben nog op zoek naar een leuk meisje voor zijn broer… Weet jij nog iemand
haha…
Zo meiden… vandaag nog een dagje werken en dan morgen weer lekker vrij… Zal niet zoveel uitvoeren denk ik… Even sporten en verder niets nog… Ook weleens lekker!!
:dag:
@Cyn
Nou nee. Ik weet niet echt iemand. De enige vrijgezelle die ik ken zit niet echt te springen op een turkse lover ![]()
mmm dat is nou weer jammer :biggrin: :unibrow:
Weer terug, zo even douchen en lekker opfrissen voor ik om 16 uur naar t werk moet
@Marion: Ik snap je wel maar…: Als je denkt: het is handig doe het dan gewoon, want straks denk je: Ach die 200 jammer dan, had zo fijn geweest… Nu kan het tegen een ‘relatief’ laag bedrag… succes met voetbal en piekeren!!!
@Cyn: werk ze!
Beps : vanacht 2 x op geweest, nu klaarmaken om te werken
Trl : mag van de week lekker lang weekendje weg
Roanna : zit aan de lunch in ADR:tssk: :wub: doe ze daar de groetjes
Marion : nu bij het voetballen daarna toch beslissen wat er in de keuken komt
Cyn : lekker aan het werken, tussendoor tijd om te chatten met :wub:
Bloem: slaapt denk ik nog, was echt beetje heel moe na gezellige avond
Viva : heeft echt badkamer en ramen met vingers schoon moeten krabben, gatver wat zijn sommige mensen smeerkezen he en daar moeten ze zelf in wonen bahbah. Nu ff rust offe schoondochter opleren??? haha