Zo, ben nu echt klaar. Net nog even boven gestoft en nu doe ik niets meer. Straks even hier op het WC een patatje halen en dan ben ik er helemaal klaar mee. :wereld:
Iedereen alvast heel hartelijk bedankt voor jullie wensen en mooie plaatjes weer hier. Prachtig hoor! Natuurlijk ga ik iedereen van jullie daar groeten.
@Bloem: Oh… nou had net ff op de kalender gekeken en had helaas toch niet meegekund, maar wel lief dat je ook aan mij dacht.
Ben nog niet weg hoor!!! Schoonzus en zwager komen pas laat hier, want zij moest gewoon de hele dag nog werken en dan haar eigen huis nog een beetje strak trekken en douchen en dergelijke, dus dat duurt nog wel even.
@ roanna gaan jullie wel slaapie doen vannacht of niet??
ik ga stax naar mn ouders, dus weet niet of ik je nog spreek:
heeeeeel veeeel plezier met kokkie en de familie lekker genieten in ADR van de truthaan! mmhhh lekker lekker! geniet! van de zon en de cocktails en de aries enzo… enjoy! :kus:
@Bloemmie: Roanna neemt laatste trein naar schippiehollie, dan meteen insjekken en aan de Mac… haha!!! Dus niets slaappie!!!
Jij veel plezier bij paps en mams…komen de ninno’s ook??
@Beps: Ik denk ook niet dat het vannacht ook weer friet wordt Beps. Maar een lekker bakkie leut gaat er altijd wel in. Maarja… je weet het maar nooit.
@Cynthia: Gewoon DOEN!!!
Kreeg net ook een nieuwbrief van ze met ook een aanbieding naar Bali. Ook niet mis. Oke, wel de andere kant uit, maar ik denk haast even duur. :idea:
Roanna bijnaaaaaaaaa meisje, hebben jullie je frietjes al op
Bloem kun jij zien dan wat ik weghaal :frown: hahaha
MK mooie foto !!! komt me bekend voor
Marion hoop dat je goed kunt slagen voor de keukenkastjes enne mooie korting hoor, zat weer hele dag bij je op het hoekkie
Beps gaat goed met de oogjes. kleine doerak een prikje gehad
Cyn misschien misschien toch nog, eind november:wub:
Ja ladies… al helemaal klaar ervoor, maar moet toch nog even wachten. Wat hebben we er eigenlijk veel voor over he!!! Zomaar een nachtje overslaan om op vakantie te kunnen.
Roanna: maak er een topvakantie van, je hebt het verdient…(Ohhh wat had ik graag daar gezeten nu, en me opgemaakt voor een heerlijke week met jullie ;)!!! Maar goed… ik ga gewoon slapen vannacht ;)!!)
VEEL PLEZIER!!! (ik ga zo weg, ben er wss niet voor jullie weg gaan, dus: )
Nou, zou anders nu best even een dutje kunnen/willen doen…maar het lukt me gewoon niet. Ik heb het ook nog koud, dus zou eigenlijk het liefst zo snel mogelijk weg willen naar het zonnetje. :zon02: