What time…
Zo ben ik weer, Chira geprikt, niet gepiept…nu wel(wil niet in de bench!!!)
@Cyn: Valt wel mee hoor, zetten deed niet echt veel pijn, alleen omdat ze 2-3 uur zitten te prutten wordt het gevoelig!
Nu alleen wat trekkerig(korstjes) maar morgen is het over zeggen ze(geloof ik ook wel) en het is een btje opgezet!
Va zondag ga ik er foto’s van laten maken door Rubbie(Sorry Roanna: jij wilt weer weg zijn voor die tijd haha, mail je wel de foto’s!)
Ben intussen hier aan de schoonmaak :tssk: en het schiet maar niet op.
@Cynthia: Om een uur of 3 bij de Swa**klok!!! :vak02:
@Beps: Oke, ik zie het wel weer als ik terug ben en gelukkig ( helaas) duurt dat niet zo lang. :evil:
Ga even verder hoor. Alle opladers intussen ook in de koffer.
Roanna: tamam
Ik zal er zijn… :wub:
@ beps heb je mn sms van gisteren gehad/ gelezen?
of zit je telefoon in je tas…?
wanneer komt ons toastje eigenlijk terug?
VOlgens mij ging ze 2 weken… Dus dat zal volgende week zaterdag zijn denk…
jippieeee
beps en ik gaan 4 december naar BLOF!! in de HMH ![]()
Jajajajajajajajaja!!!
yea! bestelling is accoord
lang geleden
TE LANG(en het duurt ook nog een gigatijd dus!!!)
Zo meiden… het huis is aan de beurt, voor een ‘grote beurt’… Geen zin maar het moet!!!
@Bloem: Oh, ik was net te laat.
Leuk weer naar Blof. Dat was inderdaad alweer een tijdje geleden he!!
Hier alles voor zover startklaar. Straks maar ff lekker een patatje halen en op de familie wachten en dan… lets go. :arrow: Pfff… duurt allleen nog een tijdje.
Heb net even teruggekeken… Toos en de familie komen donderdag de 15e Oktober weer terug, als ik het goed heb. ( Waren de 1e oktober weggegaan ) Ze gingen inderdaad voor 2 weken.
dat duurt dan nog wel ff… lekker voor hen
@ roanna, ik belde om te vragen of je mee wilde ![]()
Roanna en kokkie, heel veel plezier in ADR!
owh mooie foto MK! doe je mee aan de foto wedstrijd??? ![]()
Bloem & Beps: leuk hoor weer naar Blöf!
@Roanna: Voor jou… hopelijk zijn er weer zulke mooie ondergangen, met leuke bar-aries in het selectbarretje voor diner, en heerlijke cocktails…
Maar er een TOP week van, groetjes aan iedereen die denkt ons te kennen en tot volgend weekend al weer HAHAHAHA(PFFFFF haha)
@Cyn: Ja he, duurt nog wel 2 maanden, maar what the hack we gaan weer lekker
Ach het is zo om hoor
Voor je het weet ben je al weer terug van het concert ![]()
Zo voor jullie bijna weekend, voor mij nog 2 avonden…maandag en dinsdag lekker vrij!!!