Bloem!! je staat weer in het lijstje!!! NICE!!! Ga je er nog iets specifieks doen?
jup schaatsen kieken. heb net hotel geboekt…
hostel was of duurder voor prive kamer of spotgoedkoop maar dan een kamer van 8-6-4 bedden en dat zag ik nou niet echt zitten…
dus heb mezelf getrakteerd op een mooi hotel in de buurt, prive kamer, lekker bed, eigen badkamer, tv aan, laptopje op schoot… ik vermaak me wel…
@Bloem: Kijk dat is nou eens goed van je, het duurt nog wel even, maar heb je iets om naar uit te kijken ![]()
![]()
Bloem,lekker naar Berlijn,leuk vooruitzicht.Ga je alleen?
Beps,haartjes kleuren,blonde dolly?
Zo de koffer dicht zit op 24 kilo en mams op 19 dus moet te doen zijn.Nu wachten tot we gaan
@BLOEMMIE!!! Toppertje…(Ja gaat ook weer beginnen he…schaatsen!!!) Lekker hoor…je hebt gelijk, rust en eigen ruimte is ook iets (meer geld) waard!!!
Zo nu koffie en dan kliederen…
Bloemmie de een gaat nog met zomervakantie, en jij boekt gewoon Berlijn voor het schaatsen…hoezo 2 werelden…geef je groot gelijk een luxe kamer, lekker bed en bad, voor geen goud met 8 man op een kamer, kan al niet slapen als hubs ligt te zagen, laat staan dan met zoveel.
Tlr…nogmaals een fijne vakantie, nog een uurtje en dan richting schiphol.
Beps al aan de klieder??
Ja het zit er in…
Nu 30 min wachten…ben benieuwd!!
Goedenmiddag. :dag:
Zo zeg, had vanmorgen voor ik naar het werk moest al koffievisite uit Zeeland helemaal. Was kort maar krachtig en weer even reuze gezelli. Kokkie ging toen ik werken was even wat schapjes doen en wie was daar in die winkel aan het werk? Juist… JP uit Zeeland en nu heeft kokkie gelijk even gezien wat voor werk JP dus zo ongeveer doet.
@Bloem: Harstikke gaaf en goed. Hele goede keus ook van zo’n hotel, je mag je eigen ook best verwennen hoor. Zou er ook niet aan moet denken met z’n allen ( vreemden) op een kamer. De een stinkt nog meer dan de ander. Ha ha. Heerlijk vooruitzicht weer Bloem.
Tja… jou tijden komen nu weer aan he?
@TRL: Nog op wacht voor de reis? :vak01:
@Beps: Oh… spannend wat voor kleur het gaat worden en of het wat is!!! :dag:
Dames,ik ga afsluiten tot over een week.
Fijne week allemaal :dag:
Beetje te laat denk ik maar:
DOEGGIE TRL!!! VEEL PLEZIERRRR!!!
@Roanna: de lichtblondere kleur(nr 5!) Nu de streepjes erin…bijna klaar dus
Ohhh zie nu dat Roanna alweer visite gehad heeft… leuk hoor…
Roanna je bent deze week wel errug popiejopie hoor, en maar schapjes doen om de senseo te laten pruttelen hahahaha. Geweldig!!!
En Beps bevalt het nieuwe kleurtje???
@Viva: Nou, dat kun je wel zeggen he!!! Het is alles of niks hier, maar ik vind het echt heel gezellig hoor en je hoort nog eens wat . hi, hi.
@Beps: Is het geworden, wat je er van dacht? Mooi blond geworden?
allemaal meetings tussendoor…
Goeieavond,
@Roanna: Hub is ook weer thuis en vond het leuk om weer even bij te kleppen. Enne wat heppie gehoord dan:confused:
@Toos: Owwwwwwwwwwwwww… dat wil je allemaal niet weten. :lol::crybaby:
@Viva: Ja, dat krijg je als je in het centrum van het land woont. Als ze dan op doorreis zijn… kunnen ze hier ff pinkelen en koffie drinken.
Roanna vertellll is Toos zwanger…
Ik zeg niks:lol::lol::biggrin:
dus we kunnen gaan breien