Tlr…geen idee ik weet alleen dat je koffer niet zwaarder mag zijn als 28 kilo.
Môge ik ben er ook weer…
Zo mn haartjes kliederen(heb een lichter kleurtje, ben benieuwd…) en dan zien we verder, en vrije dag dus…
@TRL: Koffers mogen nooit zwaarder dan 25(plusminus dan) kg ivm de arbo wet(en wat een mens mag tillen)
MAAR:
VEEL PLEZIER
http://www.roadrunnertravel.net/wp-content/uploads/2009/02/kusadasi-port1-bg.jpg
Lekker een weekje eruit met C en Mams… Geniet maar lekker, en probeer het verleden achter je te laten en een nieuwe band met deze mooie stad op te bouwen…een die alleen C en Jou toebehoord!!! :kus:
Zussie,bedankt.Hmmm misschien dan toch maar een eigen koffertje voor C,of ff kijken hoeveel mams heeft.Zit nu op 24 kilo en moet nog een klein beetje mee.
:dag:
TRL: voor ik het vergeet… HELE FIJNE VAKANTIE in Kusa!!! :wub: Had graag meegegaan maar ja… ![]()
Een koffer mag tegenwoordig niet zwaarder zijn dan 23kg… Overigens zullen ze waarschijnlijk bij Condor niet zo moeilijk doen… Moeilijk zijn kunnen ze alleen bij Transvertragia…
Zo ik vandaag vrij… maar ja… ik kan niet zonder mijn klepdoos he ![]()
Een heleboel foto’s langs zien komen… Mezelf gelukkig niet… Je had van mij hele erge foto’s kunnen maken s’nachts… :unibrow:
Nu even gtst terug kijken!!!
Laterrrrrrrrr:kus:
Daar heb ik dus nog nooit bijbetaald(en beslist overgewicht gehad!)
Alleen bij martinair ooit…(en dan gewoon meteen 7,5 euro de kilo he,…)
Heb bij sunexpress vorig jaar ook bij moeten betalen…
Ohhh ze moeten we(prijzen scherp dus ergens moeten ze geld ‘terug’ pakken) maar… ik vind het zoooo sund geld…(hadden toen 5 kilo teveel saampjes…moesten er 2 bijbetalen vond ik wel netjes maar OHHH zo sund dus)
Over het algemeen staat Transavia erom bekend heeeeeel moeilijk te kunnen doen… Ook met name om de handbagage…
En tsja… betalen voor teveel bagage, ergens vind ik het wel ok… je weet namelijk dat je “maar” 20 kg p.p. mee mag nemen…
Handbagage was het ergst bij Onur…moest het in een bakkie passen en anders: Niet mee…(echt meegemaakt: En 5,3 kg, dus er moest iets uit…dat in mn handtas,…klaar!!!)
Onur: ja dan noem je ook wel wat op haha… ![]()
Viva: er is een bericht van Flo voor jou op haar blog ![]()
Was toen der tijd net zo goed als pegasus Alfa air, en een ‘arke fly’ of Corendon fly, condor…
Valt gewoon in die klasse: Alleen nadeel is dat zij vaker in een negatief daglicht geweest zijn(al zal arke nog wel volgen haha!) (zo ben ik vaak met hen geweest… echt nooit meer na de laatste keer, al heb je het niet altijd in de hand)
arkefly is momenteel wel wat beter aan het vliegen enzo… Dus ik denk dat er ooit een tijd komt dat het een stuk beter gaat ook bij hun!!!
Goeiemorgen,
Het was weer een gezellige avond gister. Vind dat jullie wel opgeknapt zijn dank zij de botox en de lipo:D
@Koffers: Een koffer met bagage voor 2 personen mag maximaal 32 kilo wegen. Vorig jaar had de vriend van wendy 34 kilo in zn koffer, er werd toen gezegd dat er 2 kilo uit moest ( Transavia) En de laatste keer hadden wendy en ik samen 30 kilo (Arkevlaai), was geen punt. Dus TRL je kunt de bagage van C en jou samen in een koffer doen
zo ik zo ff langs Bergen om wat op te halen voor mijn klanten… en dan naar vriendinnetje… ![]()
tot morgen!! of vanavond ![]()
@Trl: Wens je een hele fijne week in Kusa samen met C en mams. Ga er deze keer van genieten en laat de herinneringen voor wat ze zijn:kus:
http://www.turkeytravelplanner.com/galeri/aegean/images/kusadasi_view.jpg
@Damber
Leuk … dat wordt knuffelen deze week!
@Roanna
Ook met de gouden koets naar het werk vandaag. Gelijk heb je.
@Viva
Al blaren en dan ook nog maagkrampen van de nieuwe koffie.
@Beps
De haren wat lichter, hoe staat het je?
@Cyn
Veel plezier bij je vriendin vandaag!
zo telefoondienst zit er weer op… wat kunnen sommige mensen toch dom zijn
Onwetend>> prima… maar sommige zijn echt dom!!!
Nog niet… eerst schapjes met Rubbie gedaan, en dan wandelen met Aiji en daarna haartjes denk ik
**Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
**Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
**17/09 Crazymar
**18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion