TTT deel 101

Bij mij staat er John Denver, Blof (jawel), Marco borsato, Lionel Richie ( hoe kan het ook anders), enrique iglesias en wat nummers uit de top 40 op

@Toos en Roanna
Een goede reis en nogmaal heel veel plezier in Turkije … geniet er van!!!

@Toos: Bij mij hetzelfde. Of een hele of niets en dan niet slapen. :smirk:

@Marion: Oh, mooi zeg. Hou ik ook van. En dan lekker mee bleren. :lol:

Ben tenslotte ook een ouwe doos, hoor soms leuke nummers maar geen idee wie het is. Gelukkig weet dochter het wel en zet ze op mn ipod

@Marion: Dank je wel. Trouwens gefeliciteerd met uhhh, weet even niet meer met wie, maar toch van harte

Dank je wel Marion.

Komt goed. We doen ons best. :unibrow:

En meiden … kom maar snel terug want dan mag ik bijna :unibrow:

@ roanna, neeuhjjj fuzz n furr wilden nog niet in de ren… die gekke maffiosieooss

Nou Marion, zal over uhhhhh ongeveer een week zijn. Maar time flies, dus voor je het weet mag jij en zijn wij terug. Zag trouwens dat het takkenweer wordt hier, wat vervelend nou:evil:

Toos er gaat toch nog iemand na ons weg? Weet ff niet meer wie.

Oh, ik zou ook naar boven. Nee niet “bijbabbelen”. Mag niet van de dokter. :biggrin: :crybaby: Misschien in Turkije eens een poging wagen.

Morgen gaat het gebeuren. :ninja:

@ toos wij zijn t gewend, voor jullie komt de klap veel harder aan als je terug bent…

Ja he!! :vak02:

Ik heb ook geen flauw idee wie er na ons gaat, niemand meer toch:vak02:

@ roanna… mag nie van de dokter…?? was da dan…? je hoort toch altijd dat als ‘men’ een trap op kunnen lopen zonder uit te moeten hijgen dat dan ‘alles’ weer mag…

maar goed… vertrouwen moet er wel zijn…
duusehhhmmm ‘geniet’ van jullie vakantie…

Roanna babbelt niet bij in vakanties, alleen op zondagmorgen:p

ze gaat toch een week… dan is ze ook een zondagmorgen in ADR… owh nee wacht dan is t markt he?! toasti time… :wink:

Nee het is op zaterdag markt, dus zou kunnen op zondagmorgen. Maar ja is wel vakantie

@Bloem: Je moet ook niet alles geloven wat ik zeg. Ha , ha. :lol:

er is altijd wel ergens markt op zondag :unibrow:

@ roanna owh gelukkig want je kletst ons hier de oren van t hoofd, ben elke dag weer bij, dusseuuhmmmm…

anyways fever is breacking through… ikke ga naar bedje tooooeeee