TTT deel 101

@Crazy::vak02: Kan niet anders dat je het daar naar je zin hebt. Geniet nog even verder:vak01:

Toos: Haha zal wel een dolle boel worden daar!!!
Filiz: komt wel goed hoor! Vanavond vroeg naar bed… En dan is het weer goed!!!

Las net ergens in het vorige deel dat ik smste dat ik me goed vermaakte aan de bar… Haha en neeeeee dat kwam niet doordat er mooie mannen waren!!! Ben door 1 jongen meegevraagd naar het strand s’avonds… Hij zag er enorm leuk uit, maar heb het niet gedaan… Heb geen zin me weer in zoiets te storten… Dus helaas… :wink:

Wel raar gister om deze tijd zat ik nog lekker in mijn bikini aan het zwembad… En nu met een lange broek, pantoffels en een dikke trui… Bah!!!

Oh wat ook echt mega was in ons hotel… De hele dag Doner Kebab!!! :smiley: haha…

@Cynthia: Welkom thuis. Heerlijk zeg, dat het weer goed bevallen is. Ben benieuwd naar ja verhalen en of het ook wat voor ons is, eventueel als we met de aanhang willen gaan. Ik ga natuurlijk eerst even deze reis en ADR bekijken en bevinden. :wink:

@Crazymar: Leuk!!! Jullie vermaken je wel zo te lezen dus! Nou, have fun en gooi je haar nog losser. :unibrow:

@Toos: Jij weer blij. Ja 2 of 3 weten soms meer dan 1 he? :unibrow: :unibrow:

@crazy…lekker verder genieten…!!

@cyn…nu weer met de dikke trui…valt tegen

pff…moet iets gaan doen…maar kom niet vooruit :frowning:

@Cynthia: Dat klopt !!!Ik sms-te jou en toen sms-te jij terug dat het zulk butweer was, maar jij je wel aan de bar vermaakte. :zon02:

Zo, heb de k-doos klaar en ga nu eerst ff een broodje eten en dan nog ff stoffen en dan nog schapjes doen en dan is deze KLARA klaar!

Vanavond komen de kids nog ff bakkie doen en daarna maar op tijd naar bed.
Huh? :question: :evil:

Hi, ff tussendoor voor ik te laat ben

Toos en Roanna : heeeeel veel plezier en mooi weer voor jullie en jullie hubsen, ga er lekker van genieten. Ik wou dat ik meekon :wink:

Ja het weer was echt vreselijk die dag!!! Ons hele balkon stond blank van de regen… Bah!!! Maar goed… Je kon overal eten&drinken… Dus kwam helemaal goed :wink: Hotel kan ik zeker iedereen aanraden!!! Ligging is goed, transfer is 15 minuten… (perfect dus) hotel is heel schoon, kamers zijn heel ruim… Veel keuze in het eten… Mooie grote zwembaden… Heerlijke ligbedden!!! Ja echt 5*!!!

@Filiz
Ben de iyiyim, tesekkurler.
Een grijze dag vandaag, dan kan je maar beter aan de poets gaan, moet toch een keer gebeuren en dan kan je er weer op uit als de zon schijnt.

@Toos
Was ook heel blij met de tijden hoor!!

@Roanna
Weer gerustgesteld, je vliegt gewoon op Bodrum.

@Cyn
WELKOM THUIS!!!
Een goede vakantie gehad zo te lezen.

@Crazy
Leuk … ook een berichtje van jou uit Turkije. Het gaat goed allemaal daar, maar had ook niet anders verwacht.

@Raak
Je komt ook nog even snel checken tussen de bedrijven door.

Het is weer volle bak vandaag he? Is lang geleden…

Maarre… ook nog een bietje te shoppen in de buurt?

@Raak: Terima kasih. :zon02:Jij druk zeker?

Ja er zijn wel aardig wat winkelcentra in de buurt… En anders met de hotelbus of dolmus(erg druk) naar Antalya… Dat is natuurlijk gigantisch!!

@marion…tja haklisin…
nog 1 sigaretje en dan ga ik beginnen…

@cyn…ook wezen stappen? of er is er in antalya niet veel om uit te gaan?

Nee ben niet wezen stappen… De taxi naar Antalya was 20euro enkele reis… En om daar nou in mijn eentje heen te gaan… Dus echt lekker niks gedaan :smiley:

lekker niks doen…daar is n vakantie tenslotte voor…

nou ik ga van start…

tot laters

Roanna en Toos,heel veel plezier en vooral genieten!!!

Cyn,welkom thuis.

Filiz,succes met poetsen

sorry dames, ben echt nog ff heel druk na de vakantie. Maarre…komt goed hoor :smiley:

@Filiz
Tja … dat is ons recht blijkbaar, de emmer en het sop, en de pannn niet te vergeten :smiley:
En och … zo erg is het ook niet.

@Raak
Tuurlijk komt het goed, over even babbel je weer volop mee hier.

En nu snel de douche in, neefje is jarig vandaag en daar gaan we even heen straks.

Zo wij ook weer thuis!

@Cyn: Welkom thuis!!! Ik herken het maar al te goed, wij kwamen op maandag om 5 uur thuis, en bij vertrek uit Izmir was het daar gewoon nog 20 gr… nou hier…BRRRR(en geen vestje of jas mee he, wij mutsen haha)

@Toos: mooi dan, dat je dochter die nog gevonden heeft…heeft ze meteen het hele schap leeggekochte(hahaha)

Ik was even langs het reisbureau, moest mn medische verklaring nog afgeven voor Thailand. Nou ze mogen niet meer zeggen of er al zoveel mensen geboekt hebben, maar ‘het staat er erg goed voor’ zei de dame van de Jong… haha!!! :thumbsup:

@marion…veel plezier op de verjaardag straks…!!

@beps…gelukkig dat het er goed voor staat met het aantal mensen van de reis…!!

@Filiz: Ja, dat was nl de reden dat hubbie niet graag een georganiseerde rondreis wilde boeken. Die onzekerheid. En toen hij ja zei voelde het voor hem ook goed zeg maar… Zijn er erg blij mee als het gaat zoals we hopen!

ik zal duimen :wink: