nou ik ga mijn kansen beproeven op het vliegveld, fijne avond nog allemaal en laat een schemerlichtje branden voor me want kom nog ff langs vanacht:D
@Seray: TOI…TOI…TOI. ![]()
Ikke duim ook terwijl ik tv kijk voor Seray en Jer!!!
Dat failliet gaan heeft te maken met het feit dat er op een bepaald moment allemaal “kleine” bedrijven uit de grond schoten als paddestoelen en die zijn nu aan de beurt om “om te vallen” en dat gebeurt dan ook
Ik ben ook erg benieuwd of het allemaal nog gaat lukken. Ik hoop het toch zo!
Ja ik ook. En ook voor Seray zo belangrijk. Ik gun ze dit weekend, en ik hoop en bid dus dat dit lukken zal en mag!!!
Ik ga zo naar bed, het bijkletsen is over dus…
:unibrow:
Tot morgen
:dag:
slaap lekker beps
al terug seray…? hoe is het gegaan…? alles oke?
@beppie…slaap lekker!!
Nou meiden ben er nog heel even, en dan het bed in. Had een beetje pech vanavond. Was druk dus moest achter even bijspringen, heb een schuiver gemaakt en ben op mijn pols gevallen. Voelt niet zo prettig momenteel want de pijn trekt helemaal door tot boven mijn elleboog. Beweegt allemaal nog wel dus zal wel niets gebroken zijn.
Vriendin was ook nog even op bezoek. Kwam even de bikini’s keuren. En ja hoor … we hebben dus dezelfde smaak.
@Beps
Lekker bij gekletst met Bloemie. Hubs weer uit de nachtdienst. Jou dagje kan niet meer stuk vandaag!
@Seray
SPANNEND!!!
@Filiz
Weer een beetje bijgekomen? Leuk een kamp maar het kan vreselijk vermoeiend zijn.
En nu het bed in … morgen naar kantoor dus moet er extra vroeg uit!
Truste allemaal en sweet dreams!!!
@Seray: Wens je heel veel succes dat je allemaal gaat lukken, gun het jullie zo. Lees het vannacht misschien nog wel
@Marion: Bikini’s toppie. Net voor je weggaat een schuiver gemaakt, hoop dat het beter gaat met je pols. Je hebt nog een week of zo??
@Beps: Hoe is het met je teen??
Vandaag slecht geslapen, was om 1 uur al wakker, poosje op de bank gehangen. Toch weer terug naar bed. Kon dus niet meer slapen. O wat ben ik toch blij met die nachtdienst…Not. Maar goed, na het eten weer even terug gegaan en toch nog 2 uurtjes geslapen. Ben nu al gaar en moet nog de hele nacht.
Slaap lekker allemaal
yes yes!!! het is gelukt, so happy nu:D het heeft ff wat voeten in de aarde gehad en lang moeten wachten op schiphol, maar goed we hebben het en kunnen morgenochtend gaan, al dat geduim van jullie heeft zijn vruchten afgeworpen, dank jullie wel, jullie zijn super:kus:
@ toos- sterkte met je nachtdienst en werkse
@ marion - wat balen zeg dat je een schuiver hebt gemaakt, hoop voorje dat het meevalt en snel over is, sterkte
slaap lekker allemaal, alvast een fijn weekend en tot maandag.
zal het :idea: uit doen, schemer:idea: aan mocht toos nog langskomen
@Seray: Ben echt blij voor jullie. Ga er lekker samen met jer en je familie lekker van genieten. Dikke kus!!
@Seray: GAAF!!! GELUKKIG!!! VEEL PLEZIER VOOR JOU EN JER!!!
@Marion: Ff langs de dokter hoor… Want dat kan je nu niet hebben dus!! Wat een toestanden dan weer!!
@Toos: Gewoon je slaap pakken waar je kan. Beter sprokkelen dan niet slapen!!
Mn teen…gisteravond een btje poeren weer, het was nl rustiger dan ervoor, en ja de boosdoener eruit!! Gelijk ook het ontstekingvocht, dat gele :lol: eruit en binnen een uur was het vurige eraf, en voor de helft weg!! Gaat giga goed dus!!
Nou hubbie is ook op, ikke zo te werk, lekker vroeg dus beter hoekje!
Tot straks!!
SERAY,GEWELDIG,TOP BEN ECHT HEEL BLIJ VOOR JULLIE EN NU LEKKER GAAN GENIETEN DAAR !!!
Marion,ojee dat is niet zo mooi gevallen.Wel naar de dokter gaan hoor al;s je last blijft houden.
Beps,lekkere avond gehad met hubbie :unibrow:
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:
Marion: 18 oktober - Fethiye ![]()
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Marion,eindelijk bovenaan het lijstje ![]()
Toos,hoe is het vannacht gegaan een beetje vol kunnen houden,doordat je gister niet zo goed heb kunnen slapen…
Goeiemorgen,
Kon het wel aardig wakker houden, tussen 4 en 6 was moeilijk om erbij te blijven. Had gelukkig een gezellige buurcollega die bleef kletsen en ben vroeg met mn werk begonnen. Als je bezig blijft dan gaat het wel
@Beps: Gelukkig dat het beter gaat met je teen. Bekend verhaal, had Bloem niet zoiets?? Goed hoekje kunnen bemachtigen?? trouwens al wat van de prestaties van papa en mamahond gehoord.
@Marion: Zou er ook even naar laten kijken, zal wel flink gekneusd zijn, maar je weet nooit. Hoop voor je dat ze niet gaan gipsen of spalken, krijg je duo pennotti armen. Gaan maar even van het positieve uit.
Was trouwens echt blij met het bericht dat Seray toch weg kan, wat een gedoe voor een ID kaart, maar goed ze heeft hem. Heb voor je geduimt hoor!!
Goede morgen.
Yes … sta op de 1e plaats :D!
@Toos
Vervelend dat je zo slecht slaapt met die nachtdiensten. Zitten ze er na vannacht op?
@Seray
MICKEY THEY ARE COMING!!!
OOOOOOOOO BEN ZO BLIJ VOOR JULLIE, GENIET ER VAN!!!
@Beps
Gelukkig is de teen aan de beterende hand, hoeft geen dokter aan te pas te komen dus. Bij mij wel, zo meteen even een afspraak maken, voor de zekerheid toch maar even laten checken.
@Marion: Heel verstandig dat je het even laat nakijken. Is je pols erg dik of valt het mee
Ja nachtdienst zit er weer op, was de vorige keer ook dat slecht sliep. Heb gevraagd of ze niet in willen plannen voor de volgende lijst. Moet in november nog 3 nachten, hoop dat het dan even over is
@Toos
Hoop ook dat spalken/gipsen niet nodig is. Heb liever geen duo-penotti-armen, of ja, erger is dat je niet het water in kan dan. Even afwachten maar.