TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

Zal naar alle waarschijnlijkheid een drukverband worden

@Toos
Pols is niet dik, achter bij de elleboog wel. Draaibeweging doet wel pijn dus vertrouw het niet helemaal. Ach … we zien het wel.

Hoe laat moet je naar de dokter

Ga mn mandje opzoeken, bij mij gaat het licht langzaam uit.

De eigenaren van de mama-hond hebben momenteel geen internet. Weet dat ze ook onregelmatig werken en dus wil ik ze niet lastig vallen! Maar ben wel giga benieuwd!!!

@Marion: Sterkte bij de dokter en ik hoop ook voor jou dat het meevalt!!! EN OP DE 1STE PLAATS!!!

Nou goed ik heb een lekker hoekje en dus kom ik wel regelmatig langs vandaag!
:dag:

Ik ga slapen, moet er begin van middag er weer uit, anders wordt het vannacht drama.
Voor de werkenden onder ons, werk ze vandaag en de anderen een fijne dag:dag::dag:

@Toos
Kan pas om 8.30 uur bellen.

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:

http://mt.middlebury.edu/middblogs/dpathak/Dinesh%20Pathak/pokhara,%20Nepal.jpg

Pokhara

Hey Fransijn!!
Zie dat je online bent … hoe gaat het met je? Dacht toevallig gisteravond nog, Fransijn is al een poos niet meer langs geweest.

Oke dan Marion hoe laat kan je terecht, want het is al 5 over half, dus je hebt je afspraak gemaakt!!!

@Beps
Kan pas om 14.45 terecht :frown:
Moet nog ‘even’ geduld hebben dus.

Ffies volhouden. Misschien vast ff een mitella om, om de steun te verlenen en niet extra te gaan belasten dan!

Goedemorgen dames.

Wat ik ben ik zo blij te lezen …dat het Seray gelukt is, om toch weg te komen. Hoera!!! Zullen al een aardig eind op weg zijn, als ze om 8 uur zouden vertrekken. Hele opluchting hoor! Was al die moeite niet voor niets.

@Marion: Och meid toch! Wat noe weer? Verstandig dat je er even naar laat kijken. Je moet er toch niet aan denken, dat je niet het water in zou kunnen. Hopenlijk komt het goed en kunnen ze je eventueel zo verpakken, dat je wel in het water mag hoor! Gaan ook nu weer jou duimen. :thumbsup:

@Bep: Jij weer een goed plekje kunnen bemachtigen? :ninja: :biggrin: Fijn dat het met je teen ook al wat beter gaat. Het is en blijven toch lastige plekken, om wat aan te hebben. Nog genoten gisteravond? :stuck_out_tongue:

@Toos: Toos zal alwel weer op 1 oor liggen… En nu ff goed uitslapen hoor, anders kun je hier niet helder meebabbelen. :biggrin:

Heel gek, maar ik zat ook gisteravond aan Fransijn te denken en ook dat we haar hier al een tijdje niet maar hadden gezien. Hoe is toch met je?

Iedereen een fijne dag en werkse voor de werkenden. Ik ga ff soppen hier. Tis vrijdag…dus badkamersopdag. :biggrin:

:dag: Tot laters :dag:

Hihi, vrijdag sopdag! Ik hoef niet vandaag of dit weekend… Hubbie is nl thuis en heeft gister al de hele bovenverdieping gedaan! En vandaag beneden… Ikke volgende week de ramen dan maar eens en alles is weer spik en span!!

Bij ons word het dus weekend soppen,… ehhhh babbelen :unibrow:

Good Morning!!

Helaas… ik ben niet de gelukkige winnaar van de 18.4 miljoen! Beetje jammer weer!!

Vanmorgen mijn oma in de Solmar-bus geschopt… dus de komende 17 dagen rust!!!

Seray: wat super dat het gelukt is!!!

Meiden moet ff verder!

x

Cyn,zeurt je oma nog steeds dan? Zit og steeds op he foto’s van de tattoo te wachten of heb ik dat gemist :wink:

Beps,lekker dat hubbie al zoveel gedaan heeft.

Marion,zo laat pas naar de dokter,maar ja in ieder geval wel voor het weekend.

Ikke vandaag niet aan de sop,morgenochtend maar.Vanmiddag weer oppassen dus dan heeft het geen nut op te gaan soppen…

TRL: Heb morgen onverwachts gehoord dat ik morgen vrij heb :tongue: Dus morgen komen de foto’s online!! En ja zeuren leert ze niet af!

Cyn,dus de uitbrander van je mams is ze al weer vergeten.In ieder geval heb je nu 17 dagen rust :slywink:

@Cynthia: Toch lief van je, dat je OMA even hebt uitgezwaaid. :dag: :lol: Waar gaat OMA naar toe, als ik vragen mag? Ik denk, weet haast wel zeker Spanje, maar waar? En ach, lekker 2 weken gezeur aan je kop! Toch!

Ik heb trouwens gisteravond een paar foto’s op Reiswijzer gezet bij Serhan.

Zo, heb het een en ander gesopt, inclusief mezelf en ga zo lekker ff aan de koffie.

@Bep: Lekker he, zo’n mannetje die ook kan poetsen thuis? Die van mij doet ook echt best veel, maar niet alles. Ben er maar wat blij mee. :thumbsup:

@VIVA: Nog gefeliciteerd met je ouders en vertel… hoe was het. Hoest gegaan? :unibrow: