TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

@ beppie - ik moet bij de marachausee bij schiphol een nooddocument halen voor jer. Maar de papieren die ik heb gekregen bij het gemeentehuis is niet helemaal zoals ze het op schiphol willen hebben, daarom is het nog even spannend of ze een beetje coulant zijn vanavond

goeie uitvinding skype! is toch beter dan mail of sms, heerlijk om dan weer ff een stem te horen dan:)

Beps,wat zal jij lekker slapen vannacht nu je je vriendinnetje weer gesproken hebt.Dus Bloem weet het nog niet precies tot wanneer …En *** weet die al wat die wilt?

Seray,moet je op schiphol ook op afspraak dan?? En moet Jer dan ook mee,wordt wel een kort nachtje dan voor hem…Hoop echt zo dat jullie kunnen gaan

@ trl- nee is niet op afspraak maar mijn moeder komt ons ophalen maar die komt vanuit beverwijk en moest eerst werken dus eerder kunnen we niet gaan en ja jer moet mee, dus hopelijk slaapt ie wat in de auto

Pff wat een gedoe he allemaal…Maar Beverwijk Schiphol dat is gelukkig niet al te ver…

@ trl - idd een hoop gedoe, maar goed, nee dat valt wel mee, maar woon zelf in ede dus dat is iets verder, dus me moeder mag ff heen en weer rijden

Dat is dan een aardig ritje voor je moeder zeg…Maar jij woont dus in Big City Ede hahahahahaha me to…Was er niemand anders die met je mee kon rijden dan?

haha echt?! Ja mega big city ahum:) maar niemand anders kon en is ook makkelijker zo we blijven vanacht bij me moeder slapen

Ja echt,kan er ook niks aan doen hahaha.Dus dat scheelt morgen weer reistijd dan dat is dan wel weer lekker…

haha, wel grappig! en idd kan morgen iets langer blijven liggen:D

Zo’n gehucht en dan wel 2 wwers;).Nou nogmaals hoop echt dat het gaat lukken je laat het ons wel weten he

ja idd, knap voor zo’n klein dorpie:D ik hoop het ook en ik post vanavond/vanacht nog ff of het gelukt is

Heb je het Jer al wel een beetje kunnen uitleggen?

nee nog niet, BJZ adviseerde me om daar nog even mee te wachten en het pas een paar dagen van te voren te vertellen

Nee ik bedoel dat jullie nu naar schiphol gaan enzo…

oh sorry, ja uitgelegd dat we daar heen moeten anders kan hij niet naar mickey, hij vindt het allemaal wel interessant

Extra spannend dus voor hem en voor jouw natuurlijk ook…

Ik ga ff bankhangen en kijken of er nog wat op tv is…Nogmaals Succes kan het niet vaak genoeg zeggen

Jemmig wat een toestand allemaal Seray!!
En je gesprek vandaag heeft dat wel een btje antwoorden gegeven? En wat rust voor jou?? Alles vragen op je A4-tje beantwoord???

Nou goed ikke zit lekker na te genieten en met hubbie bij te praten. Die heeft net 5 nachtdiensten erop zitten, en dus hebben we het kletsen in te halen, voor we aan het babblen gaan beginnen :unibrow:

@ trl - fijne avond, veel plezier voor de buis en dank je!

@ beppie - ja het is wat, ja gesprek was erg fijn, bijna al mijn vragen zijn beantwoord, de andere antwoorden moet ze opzoeken en krijg ik later, wel wat meer rust, enige nadeel is dat maatschappelijk werk ps over 6 maanden tijd heeft om te praten…

Veel plezier met hub, klets en babbel lekker bij :wink:

@Bep: Zo Bep, dus voor jou vandaag alleen maar fijne en lekkere dingen. :stuck_out_tongue: Geniet ervan!

@Seray: Nou, da’s ook toevallig he? In dezelfde mooie stad of is het een dorp, op de Veluwe als TRL. Woon je ook weer niet zover van mij af. :wink:

Ook ik wacht met spanning de uitkomst af en blijf hopen voor jullie, dat alles door mag/kan gaan.

By the way: d’r is er weer een failliet gegaan. Nu gaat het om West Trav**/ Zonpla*. Het gaat maar door! :disgust:

@ roanna - het is een dorp, en idd toevallig. jij woont in a’doorn of ben ik nu in de war?
het gaat idd maar door, ik heb het van de zomer gehad dat 2x dat ik geboekt had ze failliet gingen, de laatste 1,5 week voor we gingen, vraag me toch af hoe dat komt dat ze allemaal failliet gaan