@ beppie - ik moet bij de marachausee bij schiphol een nooddocument halen voor jer. Maar de papieren die ik heb gekregen bij het gemeentehuis is niet helemaal zoals ze het op schiphol willen hebben, daarom is het nog even spannend of ze een beetje coulant zijn vanavond
goeie uitvinding skype! is toch beter dan mail of sms, heerlijk om dan weer ff een stem te horen dan:)
Beps,wat zal jij lekker slapen vannacht nu je je vriendinnetje weer gesproken hebt.Dus Bloem weet het nog niet precies tot wanneer …En *** weet die al wat die wilt?
Seray,moet je op schiphol ook op afspraak dan?? En moet Jer dan ook mee,wordt wel een kort nachtje dan voor hem…Hoop echt zo dat jullie kunnen gaan
@ trl- nee is niet op afspraak maar mijn moeder komt ons ophalen maar die komt vanuit beverwijk en moest eerst werken dus eerder kunnen we niet gaan en ja jer moet mee, dus hopelijk slaapt ie wat in de auto
Dat is dan een aardig ritje voor je moeder zeg…Maar jij woont dus in Big City Ede hahahahahaha me to…Was er niemand anders die met je mee kon rijden dan?
Jemmig wat een toestand allemaal Seray!!
En je gesprek vandaag heeft dat wel een btje antwoorden gegeven? En wat rust voor jou?? Alles vragen op je A4-tje beantwoord???
Nou goed ikke zit lekker na te genieten en met hubbie bij te praten. Die heeft net 5 nachtdiensten erop zitten, en dus hebben we het kletsen in te halen, voor we aan het babblen gaan beginnen :unibrow:
@ trl - fijne avond, veel plezier voor de buis en dank je!
@ beppie - ja het is wat, ja gesprek was erg fijn, bijna al mijn vragen zijn beantwoord, de andere antwoorden moet ze opzoeken en krijg ik later, wel wat meer rust, enige nadeel is dat maatschappelijk werk ps over 6 maanden tijd heeft om te praten…
@ roanna - het is een dorp, en idd toevallig. jij woont in a’doorn of ben ik nu in de war?
het gaat idd maar door, ik heb het van de zomer gehad dat 2x dat ik geboekt had ze failliet gingen, de laatste 1,5 week voor we gingen, vraag me toch af hoe dat komt dat ze allemaal failliet gaan