TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

Goede avond meiden!
Ben ik weer, vanmiddag was mams hier om me te helpen de boel hier nog door te poetsen voordat we vertrekken. Nu komt ze woensdag nog even voor de laatste dingetjes zoals dweilen en zo. Is ze toch een schat he.

@Roanna
Een spannende dag voor jullie donderdag. Hopelijk valt het niet tegen en kan hij een gedeelte van de long houden. Wens je alvast sterkte toe!!!

@Seray
Leuk dat jullie een fotoalbum gaan maken, een mooie herinnering voor jullie beiden. Ben ook altijd zo’n fotofanaat, sjok altijd met de camera rond als we ergens heen gaan. Net een Japanner zegt hub, of soms nog erger.

@Viva
Super zeg dat je ouders zo genoten hebben. En zo hoort het ook, toch een hele bijzonder dag want er zijn niet zo heel veel mensen die dat mogen meemaken samen.

Roanna…lama…bij aftellen…alweer…maar ik heb niet gereageerd…

Jeetje meis wat vreselijk van je broer, wat een spanning…maar goed dat hij er zelf wel een beetje rustig over is…maar voor jullie wordt het een hele spannende tijd…ik duim voor jullie hoor … we slepen je hier er wel doorheen.

Viva,goed van jouw heb het ook geprobeert maar niet gelukt helaas…

Marion,ikke ook altijd fotocamera bij me,alleen is de mijne nu kapot:frown: dus moet op zoek naar een nieuwe

Seray…die lama is niet blond meer maar wit…

@ marion- idd een schat van een moeder heb je, super lief dat je ze komt helpen! en idd ik loop ook altijd met de camera te sjouwen, is toch altijd leuk om alles vast te leggen:D maare erger dan een Japanner, dat kan toch bijna niet;) hihi

Geloof dus echt dat de lama in quarantaine moet, zouden die dingen BSE kunnen krijgen. Is toch om :puke:misselijk van te worden!

stoom uit mijn oren…wil niet reageren…maar grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…op het andere topic…wat een nederlandse taal zeg…

Marion,dus je gaat heerlijk opgeruimd met vakantie…Nog een paar daagjes en dan mogen jullie eindelijk vertrekken…

:drugged::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::hihi::smirk:

@ trl - balen dat de jouwe kapot is, ga je nog wel een nieuwe halen voor je op vakantie gaat?

@ viva - haha is het een albino?! iig heel dom met een blok beton voor de hoofd, kon me net ff niet beheersen, maar is gewoon storend in het topic daar.

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:

:turkey:Marion: 18 oktober - Fethiye :turkey:

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 15 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

Meiden, bedankt alvast voor zover, voor jullie steun en aandacht.

Hopenlijk gaat het allemaal goed komen en nu weer over tot de orde van de dag.

Mocht er tegen die tijd nieuws zijn, zal ik het zeker met jullie willen delen.

nee geen albino, daar beledig je die beestjes maar mee…pfffff

Echt wel, heb ook nog een filmcamera :redface::wink:

Roanna…al ga je hier al die tijd zitten…wij dus ook dan voor jou…

Net ff geslapen, maar ben nog moe! Ga niet te laat naar bed.

@Seray: Ik ben zo trots op je(pfff oma spreekt pfff!) Maar je bent een echte goede moeder! Je laat de gevoelens van Jer voor gaan!! En dan zo goed de foto’s van D*s**y voor hem doen!!! Echt! En straks, dan zijn wij er voor je, voor zover we kunnen! Dikke dikke :kus: !

@Viva: Goed te lezen dat ze zo een fijne dag gehad hebben! Mijn ouders willen graag met de hele bups gaan bowlen en dan lekker eten!! Zij willen dit, dus wij doen dat! En dan lekker overdag ergens heen ofzo!

Ik weet het niet meer… Komt wel
FF kijken lalalalmmaaalalamaa laat maar dan!

Seray,heb denk ik teveel foto’s gemaakt hahaha weet nog niet of ik een nieuwe ga kopen voor de vakantie,denk dat ik die van me broer meeneem als die hem kan missen.Een nieuwe kost weer wat en dat kan ik nu wel ff ergens anders voor gebruiken,maar je weer het niet…Misschien loop ik wel tegen een leuke aanbieding aan.

Tlr…bij het kru*tvat hadden ze ze in de aanbieding 89 euro ofzo…6 megapixel

Viva,oww dank je zal eens gaan kijken…Mar wil het liefst een sn ofzo die had ik ook, bij het kr**tvt hebben ze meestal kd*k

@ viva - oja sorry dat is ook weer zo, neem me woorden terug en mijn excuses aan de albino’s :wink:

@ marion - haha ok :smiley: ,maar ach het is leuk, en je hebt dan wat om naar terug te kijken:)

@ beppie- slik,slik:crybaby: dank je wel:kus:

@ trl - camera overloaded;), hopelijk kan je de camera van je broer dan lenen, is toch wel leuk als je foto’s kan maken! En idd die camera’s kosten wel wat, maar misschien komt er wel een hele mooie aanbieding!