Wij hebben ook nog een Son*filmcamera ergens liggen. Ha, ha.
Mijn zwager die had er zo een mee naar Turkije, waar je films en foto’s mee kan maken. Gaaf hoor zo’n ding.
Wij hebben ook nog een Son*filmcamera ergens liggen. Ha, ha.
Mijn zwager die had er zo een mee naar Turkije, waar je films en foto’s mee kan maken. Gaaf hoor zo’n ding.
Seray,natuurlijk neem ik wel een fotocamera mee,kan niet op vakantie zonder foto’s te maken…En anders die van me ouders maar die is ook niet helemaal goed daar moet ik nog ff mee terug…om de paar foto’s krijg je een foto met een zwarte balk das ook niet leuk
Meiden ik heb gereageerd op die lama en ik heb haar openlijk verklaard klaar met haar te zijn… wil me nl niet verder verlagen tot haar stand…
@Roanna: Sterkte met de operatie van je broer. Wij hebben dit in de familie ook meegemaakt, en diegene is nu redelijk fris en fruitig gewoon weer aan het werk. Heeft wel een flinke periode van herstel gehad!
En nu, nu ga ik aan CSI en niets doen!!
@Seray: Ik :kus: ook voor jou!!
Beps,fijne avond verder
Bl*kker had ze ook, fotocamera, filmcamera, mp3 weet ik was mega gaaf ding, mijn collega heeft er ook zo een… 68 euro…het haarscherp.
@ trl - oh ok, maar idd een beetje zonde zo’n zwarte balk door een foto. heb je een straks een hele mooie foto, maar verpest zo’n balk het:(
@ beppie fijne avond nog
Beps…zag het…grrrrrrrrrrrrrrrr…moet me echt beheersen…kan Hans niets doen.
Viva,zal eens op zoek gaan,wij hebben beide zaken hier dus zal morgen eens gaan kijken…Dank je ![]()
nee ze mag hier gewoon komen, maar ik heb nu het laatste tegen haar gezegd… Klaar nu. Van mij geen woord meer. Dus vanaf nu STILLLLLLL!!!
hihhihihih Trl…L*dl heeft ze ook gehad…echt ze zijn zo groot als een pakje sigaretten, helemaal uitklapbaar, en nog een groot lcd schermpje ook. Er kan een kaartje in met 2 gig.
Seray,ja daarom ga ik ff terug met die camera,hebben ze pas sinds maart en niet eens zoveel foto’s meegemaakt…Zag het vrijdag toen ik foto’s had gemaakt van me oppas kids
Ja. het is te zielig voor woorden…dus geniet jij lekker van CSI…kus Viva
Daar heb je dan toch garantie op…meestal een jaar.![]()
@Viva: Gaaf hoor… Wij hebben al jaren 1 Maar ik denk dat het binnenkort een nieuwe komt. Als er ook een pupje zou komen!
En nu CSI!!!
@ trl - ja kan me voorstellen dat je dan teruggaat! maar goed dat je dan foto’s ging nemen, anders had kwam je er misschien pas op of na je vakantie achter
O ja pupje,nog wat gehoord van de fokker Beps’???
Viva,ja zit garantie op maar kan de bon niet meer vinden,heb vorige week opgeruimd en de bon nog in me handen gehad en dacht ook die moet ik bewaren,maar kan hem nu dus niet meer vinden:disgust:,maar ik geloof dat ze bij de mda m*rkt niet zo moeilijk doen
Ik neem aan dat je hem gepint hebt, neem je je afschrift mee.
@ trl- iets te goed opgeborgen dus;) en mdim*rkt is idd meestal heel schappelijk daarin