TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

He he meiden ben ik ook weer, vandaag zoooooo vreselijk druk op het werk…manager wezen praten, gaat alles doornemen a.s. vrijdag met de directeur, we wachten maar weer af

Seray…dikke kus meis…moeilijk hoor al je gevoel wegstoppen, maar alles voor Jer…je mag hier uithuilen hoor…breden schouders zijn hier volop aanwezig voor je.

Tlr…gelukkig zakt je hoofdpijn een beetje

Mierre, hoop dat alles een beetje goed gegaan is.

Beps…ook al zo druk…wel terusten

Bloemmie…lekker relaxen…heb je gemist vandaag…jammer.

Kaylo…jij languit op de bank na de visschotel

Cyn…kop op meis…voor askim

Marion, ik hoop dat het goed komt met turkije…anders hebben jullie echt een probleem…

Toos…jij hebt vast het weekend heel lief naar meneer agent gekeken…bijna 50 km te hard en geen boete…wat een mazzel…nou hier in het westen had je er echt aan gehangen hoor…met een mega boete

Roanna…ook weer uitgewerkt…

enne

Gelukkig maar en dan samen inplakken zal een mooi moment zijn voor jullie beide…

f*ck…mijn hele verhaaltje al geplaatst was nog volop aan het typen…grrrrr…

enuhhhhh…nou ben ik mijn verhaal kwijt…wat wilde ik nog zeggen…

OOO ja lama gesignaleerd…enne ja meeting … de 18e november…gaaf, leuk.

Viva,beetje bijgekomen van het feest weekend!!!Nou ben benieuwd voor je hoe het vrijdag gaat verlopen dan

seray…leuk idee voor jer. al die fototjes.

Viva,had ik ook gezien moest echt tot 100 tellen

Viva,wist jij dat er bumperstickers zijn waarop staat dat je de soldaten in Afganistan steunt zijn er met verschillende teksten

Goedeavond dames.

Heel even een berichtje plaatsen. Een paar weken, misschien al wel maanden, geleden had ik hier verteld over mijn broer en zijn longkanker. Nu pas zijn eindelijk de onderzoeken achter de rug en wordt hij a.s. donderdag geopereerd. Hij heeft mij zo’n uur geleden even gebelt hierover.

Zoals het zich laat aanzien, halen ze 2 kwabben van zijn rechterlong ( tumor van 5 cm) weg en in het ergste geval (kunnen ze pas zien tijdens de operatie) zijn hele rechterlong. Het zal een 3 uur durende operatie worden en dan indien geen complicatie’s, 10 dagen ziekenhuis.

Gelukkig is hij er erg positief over en ziet hij er niet tegen op. Hij zegt ook, ik heb weinig keus en met èèn long is nog goed mee te leven. Het zal wat beperkingen met zich mee brengen, maargoed hij is ook de jongste (62) niet meer, dus helemaal fit zal hij nooit meer worden.

Iemand vroeg mij er laatst nog eens om, maar toen had hij nog geen uitslagen, dus hierbij vertel ik het daarom even.

We gaan van een goede afloop uit! Ik word op de hoogte gehouden.

Roanna,gelukkig dat ze je broer zo snel kunnen helpen en natuurlijk zullen wij ook voor je duimen voor een goede afloop.Dus het wordt pas tijdens de operatie duidelijk hoe de situatie is.

@Seray: Leuk al die foto’s van Disney. Ik heb ook hele albums vol. Voor jullie nog mooier, omdat het tevens een herinnering voor jullie beiden zal zijn.

@Viva: waar la, la, la, maaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssss?:unibrow:

Roanna,geen lalalamaaaa gezien???

@ roanna - veel sterkte met je broer, hoop dat de operatie goed zal verlopen donderdag en dat zijn long behouden kan worden.

@ viva- is idd niet makkelijk om mijn gevoel weg te stoppen, want ook al uit ik ze zelf niet ,mijn lichaam uit zich wel in slapeloosheid en geen eetlust, maar dat zal vanzelf wel weer bijtrekken, wil voor Jer zo vrolijk mogelijk zijn en hem nog de leuke kant van mij laten zien dan de verdrietige. En weet dat ik hier mag uithuilen, dat is erg fijn om te weten:kus:, scheelt toch een hoop dat ik het hier kan delen en even een beetje van me af kan schrijven

@ trl- vond het wel een leuk idee om dat samen te doen ter afsluiting van zijn dsny avontuur, wordt echt zijn plakboek dan, hij mag dan nml de foto’s kiezen die hij erin wil hebben.

en tja die lama…is die blond ofzo!!!

Ja was een heel leuk feest, zeer geslaagd, iedereen was vol lof, Mijn ouders hebben een hele mooie dag om op terug te kijken.
Best wel veel gekregen, de kosten van het feest hebben ze aan enveloppen opgehaald…dus een feestje wat niets kostte, ach die mensen hebben ook maar een aoweetje nietwaar. Dus hartstikke leuk, iedereen was er op de broer van mijn moeder na, die is op vakantie. Ze waren echt verrukt, ook het eten was geweldig, met een grand dessert met spuitvuurwerk, en de pianist in het restaurant…speelde lang zullen ze leven.

Viva,dus je ouders kunnen terug kijken op een zeer geslaagd feest…En ook nog mooi dat ze de kosten er door de enveloppen uit hebben kunnen halen.

Seray,volgens mij wel blond ja;)

@ roanna- ik ben gek op fotoalbums:D dus vandaar ook genoeg foto’s gemaakt;) altijd leuk om weer in te kijken:)

@ viva- fijn dat het feest geslaagd was, en ook wel lekker dat ze de kosten weer terug hebben gekregen in enveloppen, scheelt toch weer zeker met een aowtje.

@ trl - hahaha zo’n vermoeden had ik al;)

Trl:Ik heb het gezien… :evil: Met vlag en wimpel.

@Viva: Heerlijk zo terug te kijken op dat feest. Mooi toch! :thumbsup:

Roanna,is toch te erg voor woorden

@Trl: Onbegrijpelijk! Hoe naief kan een mens zijn? :lol:

Nou behoorlijk naief zo te zien,hoe dom kan je zijn