TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

@ cyn - wat leuk dat je zo’n lief smsje krijgt, ik kan me voorstellen dat je je bang bent dat het in Turkije een rotzooi wordt en hij dan meteen in dienst moet. Hoop voor iedereen dat het allemaal mee gaat vallen daar!

@ trl- hopelijk is na een nachtje goed slapen je hoofdpijn morgen weg

@ bloem- veel plezier morgen met raften hopelijk is het goed weer dan!

@ marion - de datum is naar voren geschoven omdat het dan herftvakantie is en hij dan een paar dagen intensief bij biomam is, dus gaat het wennen misschien sneller en beter, dus ik ga er niks tegenin brengen, alles voor dat kereltje, en moet mijn eigen gevoel daarin even wegschuiven. Fijn dat de pijn in je elleboog wel al beter is, alleen vervelend van je pols. Straks maar op vakantie extra uitrusten!

@ karin- hele fijne vakantie en geniet van je tijd met je askim

@ Cris - idd is die gezond en wel en met alle goede papieren bij mickey wezen logeren:D ben blij dat ie het toch heeft kunnen meemaken. Hoe is het verder, nog druk met al het stappen :wink:

@cyn…wat lief van je askim…:wink:

tis idd te hopen dat het allemaal meevalt…moet er niet aan denken om hier weer zitten te w88…bah

Seray, ik mis volgens mij iets… Wat is er met Jer dan… Gaat hij terug naar zijn biomama?

@ cyn- ik stuur je ff een pb

keej…

ik ga naar huis, tot vanavond

Seray fijne avond!!!

@Seray: fijne avond!!!

@Cyn: als askim nu meteen in dienst moet, dan is hij er gelukkig ook vroeger uit!! Dat scheelt dan ook weer!!

ikke dus thuis, en ben een btje dood zeg maar. GIster pas om 00.30 thuis, en voor je dan in bed ligt ist 1 uur. Dan er om 5 uur weer uit. PFFFF ben kapotttt!!
Ga op tijd naar bed, dus tot morgen!
:kus: :dag: :kus: :dag:

Daar heb jij weer een punt :thumbsup::wub:

Tuurlijk ikke ben van het positieve he, dat weet je …

Cyn,als hij dan toch moet dan maar eerder toch.Hij krijgt eerst een maand opleiding,maar ja daar heb jij niks aan he…

nee inderdaad… Maar 1 maand opleiding… en dan 14 maanden dienst? Of dan nog 15 maanden?

1 maand opleiding en dan 14 maanden dienst,de eerste maand zitten ze dus ergens anders dan waar ze de rest van de 14 maanden zullen zitten…

of de 1e 3 maanden opleiding…

wat een rust hier, iedereen druk?

Beppie- slaap lekker alvast en mocht ik je niet meer spreken, veel plezier in de sauna morgen!

Seray,ja is zeker rustig hier iedereen aan het bijkomen van het weekend…

Seray,hoe gaat het met Jer nog helemaal vol van D*sney

trl, met Jer gaat het goed, helemaal vol lof over zijn favo ding in Dsny–Crs, dus die heeft net de hele avond over dsney gepraat, echt leuk om te horen, het heeft veel indruk op hem gemaakt

Seray,leuk voor hem,dar zal hij het nog wel lang over hebben…Een leuke herrinnering voor hem,maar zeker ook voor jouw

trl, ja ik denk dat hij hier lang met veel plezier aan zal terug denken, ook veel foto’s gemaakt dus vrijdag gaan we die samen inplakken, en ook zeker een leuke en mooie herinnering voor mij