@ cyn - wat leuk dat je zo’n lief smsje krijgt, ik kan me voorstellen dat je je bang bent dat het in Turkije een rotzooi wordt en hij dan meteen in dienst moet. Hoop voor iedereen dat het allemaal mee gaat vallen daar!
@ trl- hopelijk is na een nachtje goed slapen je hoofdpijn morgen weg
@ bloem- veel plezier morgen met raften hopelijk is het goed weer dan!
@ marion - de datum is naar voren geschoven omdat het dan herftvakantie is en hij dan een paar dagen intensief bij biomam is, dus gaat het wennen misschien sneller en beter, dus ik ga er niks tegenin brengen, alles voor dat kereltje, en moet mijn eigen gevoel daarin even wegschuiven. Fijn dat de pijn in je elleboog wel al beter is, alleen vervelend van je pols. Straks maar op vakantie extra uitrusten!
@ karin- hele fijne vakantie en geniet van je tijd met je askim
@ Cris - idd is die gezond en wel en met alle goede papieren bij mickey wezen logeren:D ben blij dat ie het toch heeft kunnen meemaken. Hoe is het verder, nog druk met al het stappen
@Cyn: als askim nu meteen in dienst moet, dan is hij er gelukkig ook vroeger uit!! Dat scheelt dan ook weer!!
ikke dus thuis, en ben een btje dood zeg maar. GIster pas om 00.30 thuis, en voor je dan in bed ligt ist 1 uur. Dan er om 5 uur weer uit. PFFFF ben kapotttt!!
Ga op tijd naar bed, dus tot morgen!
:kus: :dag: :kus: :dag:
trl, met Jer gaat het goed, helemaal vol lof over zijn favo ding in Dsny–Crs, dus die heeft net de hele avond over dsney gepraat, echt leuk om te horen, het heeft veel indruk op hem gemaakt
trl, ja ik denk dat hij hier lang met veel plezier aan zal terug denken, ook veel foto’s gemaakt dus vrijdag gaan we die samen inplakken, en ook zeker een leuke en mooie herinnering voor mij