Luxe paarden en werkpaarden
En ikke ben een werkpaard hihi
![]()
cyn : zijn die foto’s van het hotel waar je nu zat ? Ziet er prachtig uit ! ![]()
Kaylo: ja dat zijn de foto’s van ons hotel!!! En nee kon niet uitslapen, moest naar de tandarts… :mad:
Wou nog een smilie toevoegen bij mijn handtekening, mag dus blijkbaar niet :unibrow:
Er staat al een vlag bij !
Mondje in orde cyn ? ![]()
2 gaatjes… Dus moet over 3 weken weer terug :disgust::finger:
Hihi lekker puhhh!
:finger: Beps: grappig ben jij!
Cyn,teveel gesnoept tijdens je vakantie??![]()
cyn : zal boren worden : Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz … !!! :teeth:
Haha nee hoor!!! Ik snoep over het algemeen niet zoveel zoetigheid!!
Zo wat een mensen online… en wat een rust hier…
Wat doet iedereen???
Nog een uurtje ! Pffffffffff… Treintje op, autootje in, lekkere douche, visschotelke klaarmaken, met luie kont in zetel en wat Tv zien. Zaaaaaaaaaaaalig ! :nod:
beps : veel volk, inderdaad. Allemaal :slapen: achter bureau !
Ja zeker, ikke ook, stiekum op werk lezen. Maar ik ga zo naar huis, koffie drinken met mijn man, raar hoor. Duimen jullie voor me dat het goed gaat???
miere : ik duim alvast hoor ! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miere: Succes!! We zullen duimen en aan je denken!! Dikke kus voor jou!
hallo
ikke ben er ook weer ff
boek is uit
uitgeslapen tot 2 uur
gelunched, luxe enzo…
daarna naar wc gehold
slapen, lezen, wc,
ben een beetje lam, de hitte? vermoeid??
heb nog steeds vakantie… hihihih…
besef nu pas hoe hard ik daarvoor heb moeten werken
tis nu meer bewolkt en iets frisser, nog wel benauwd
morgen raften, dus hopelijk zonnig!!
@ miere, koffie leut ze!
Bloemmie!!! Ik las dat je de 22ste naar Bangkok gaat… Super zeg!! Lekker zon, zee en strand!!! Geniet van het raften morgen!!
x
@ Marion: wat is er precies met je arm gebeurd?? Enneh, ik hoop dat de berichten voor Turkije beter worden! En ja hoor… WIE STAAT ER BOVENAAN HET LIJSTJE??
@ Bloem: onze heldin!! Raften, lijkt me echt supertof!! Haha, hoe verder weg je gaat hoe minder goed het internetten wordt;).
@ Filiz: het is je vergeven hoor! Je weekend klinkt erg gezellig!
@ Seray: gelukkig is Jer helemaal gezond naar Disney geweest. Zou toch wat zijn als hij niet kon :(.
ja lekkerrrrr!!
eerst een paar dagen bangkok, beetje fietsen enzo, thai eten en dan zoeken we het mooiste strand uit, gaan daar een week liggen en zwemmen tot we van verveling vanzelf opstaan
dan noord thailand, laos, vietnam en cambodja en dan zuidthailand… en dan zien we wel weer verder
zou graag naar maleisisch borneo gaan voor de orang oetangs, maar misschien is het geld en of de zin helemaal op, dus we zien het wel!