TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

@

@ cris: hoe is ie? leer je nog wat of is het 1 groot feest? gaat het een beetje met geld? baantje erbij?? al familie/ vrienden op bezoek gehad?

en tis weer zo stilletjes…
je zou toch zeggen met al die nieuwe leden dat het hiero een bijleesfestijn van jewelste is…
zal wel aan mij liggen denk ik…?

Haha, we zijn allemaal hard aan het werk denk ik, ik tenminste wel, net het hele spreekuur van woensdag moeten afzeggen. Arts kwam er net achter dat hij dan moest golven, dus iedereen moeten bellen, want anders komen de brieven niet op tijd aan. Nou krijg je me toch een comentaar van mensen… hallo mensen ik kan er niks aan doen dat de arts er niet is hoor!

omdat ie moet golven???
hahahahaa
wat voor arts is dat?? ikke zou toch wel woest zijn als daarvoor je afspraak wordt afgezegt… ja toch??

niets van aantrekken Kimbo ! Laten zagen ! :retard:

Ik ben er bijna mee weg, zal tot morgen zijn :dag:! Niet te veel tetteren, anders moet ik teveel bijlezen morgen ! :evil:

Ikke kijk om een hoekje, hier F-ing druk geen tijd, druk, druk, druk

iedereen druk druk druk
en ikke lekker vakantie aan het vieren hihihi…

@bloem…het werken was iig de moeite waard…wat nu heb je ook echt iets moois!!

@cyn…minder joh die gaatjes…succes ermee

@karin…wens je een hele fijne vakantie!! genieten met je askim :wink:

Haha, ja dat heb ik de mensen natuurlijk niet gezegd dat hij moet golven. Ik heb gezegd dat hij er vandaag achter kwam dat hij woensdag afwezig is. Geen reden of niks.

Hey Filiz tegen wie hebben jullie gevoetbalt? Wij hadden 2-1 verloren, bezeikt door onze eigen scheids, fluit voor een penalty bij aangeschoten hands (lees tegen elleboog)

@Bloemmie: Spannend voor morgen??

@kimbo…tegen reuven hebben we gespeeld…wat lullig van jullie scheids…!! bij wie voetbal jij…hier in de buurt…?

ahh zie het net…kerkrade;)

@bloem
Gisteren bij mams gegeten en wat denk je dat ze had gemaakt, haha saté.

@ kimbo, nee maar dan nog… wat voor dokter is het?? je zegt toch geen hele volle dag in de agenda af voor een potje golf??

@ filiz, hhoe gaat ie met de schoolprojecten enzo? tijd over nu je niet meer op zondag werkt?? en wanneer ga je weer naar je askimmetje??

welke klasse spele jullie…?

@miere
Heb voor je geduimd, ik hoop dat het goed gaat vanmiddag.

@ mk, owhhh gemeeeennn!!
ikke had snitzel op

@ beps, nee hoor valt wel mee, hoop alleen dat het niet te koud is… geen zonnetje gezien vandaag, wel warm, maar toch…