@trl…heb t gelezen…
tis te hopen dat ze niet terug komen!!
ikke ben weg…tot straks…xx
@trl…heb t gelezen…
tis te hopen dat ze niet terug komen!!
ikke ben weg…tot straks…xx
ga ff pauze houden tot straks
Is hier ook druk, kan niet veel babbelen ! :unibrow:
En vanavond kan ik ook al niet (pc voor t ventje) !
ikke zo met pauze, dus ook ikke weg… en druk hier
Veel meekijkers hihi
![]()
Moet zo werken tot 21 uur mss daarna nog effe hier anders tot morgen
Net bericht gehad van sollicitatie, moesten kiezen uit mij en een andere kandidaat helaas keuze op andere kandidaat gevallen, moest wel verder gaan zoeken in die richting volgens was ik daar wel geschikt voor
@ linda- wat balen voor je zeg! dus je moet weer verder op zoek
werkse
@seray: dank je
Sterkte en suc6 Linda!!!
jammer voor je Linda ! :disgust:
@Kaylo
Heb de instellingen ook weer veranderd, had het al vaker gedaan, kijken of het nu goed gaat komen.
@Filiz
Druk weekend gehad, en gewonnen met voetbal … SUPER!!!
@Viva
Heeft de manager nu ook alleen maar geluisterd of had ie zelf ook nog wat te vertellen? Heb je een goed gevoel over het gesprek?
@Seray
Al de sores en stress rondom de id-kaart van Jer zijn het dus dik en dubbel waard geweest. Het manneke heeft het weekend van zijn leven gehad bij Mickey!
De datum al weer naar voren geschoven? Nou ja zeg, kunnen ze toch niet maken, ze moeten jullie wel de gelegenheid geven om dit op een goede manier af te sluiten. Vind ik tenminste. Is al zo’n heftige gebeurtenis en op deze manier geeft het nog meer spanning.
Mijn arm, bij de elleboog is de pijn een heel stuk minder, zit wel een joekel van een bloeduitstorting. Loop er lekker gekleurd bij aan het strand dus. De pols is niet verbeterd, eerder pijnlijker, dus vanmorgen nog even op controle geweest, even getwijfeld of er een foto gemaakt moest worden. Maar de pijn is alleen erger bij weerstand, niet als er op het bot gedrukt wordt. Dus gaan niet meer uit van een breuk. Volgens de huisarts kwam het vaker voor dat in de 1e week de klachten verergeren bij een kneuzing.
@Linda
Wat jammer … ontzettend balen zeg!!!
@Karin
Morgen is het zover … op naar Turkije … op naar je askim. Wens jullie een hele mooie tijd samen en hopelijk hoeft ie niet de 1e november al dienst in.
Heel veel plezier
http://www.inspiratiesite.nl/Afbeeldingen/turkije%20kust.jpg
geniet van elkaar
Linda,balen zeg,op naar de volgende sollicitaite of heb je er geen meer lopen?
Marion,straks op het strand het armpje lekker rust geven…
Ikke ff thuis hapje eten,nog steeds beetje hoofdpijn.
@ Linda balen meid. Succes verder
Zo broodje op(met kroket en file met ei…jammie)
Ik ben ook uitgelunched. Moest al warm eten en ik had geluk, was vandaag friet met goulash, jammie
Hier ook lunch binnen, mengeling van warme groentjes genomen. De broodjes komen mijn keel uit ! Vanavond lekkere visschotel :nod:
Hey meiden!!
Even snel een berichtje… Ben druk dus heb vandaag echt geen tijd! FORGIVE ME!!! :wub:
Sorry!
Hey Cyn ! Had je nog niet gezien vandaag ?
Klopt!! Op maandag begin ik om 12.30 :so:
Lekker wat kunnen uitslapen dan ? ![]()