@Karin: Hoop voor je dat je vriend niet in het leger hoeft als jij er nog bent.
Ga nog een poosje bankhangen en vroeg mn mandje in vandaag. Moet morgen ook weer aan de crock.
Truste:slapen::slapen:
:dag::dag:
@Karin: Hoop voor je dat je vriend niet in het leger hoeft als jij er nog bent.
Ga nog een poosje bankhangen en vroeg mn mandje in vandaag. Moet morgen ook weer aan de crock.
Truste:slapen::slapen:
:dag::dag:
@Roanna: Volgens mij wel.Trouwens nog gefeliciteerd met zwager.
toos. slaap lekker alvast
@Toos: Ja, bedankt hoor. Nou, slaap lekker en crockse morgen weer he.
@Karin: Volgens mij heb ik je nog geen welkom geheten, dus hier bij…
WELKOM op dit oergezellige forum.
Hallo allemaal,
Hier ben ik weer eens.
Gaat alles hier goed?
Gezondheidsproblemen bij m’n dochter. Had last van hartfladderen en is bezig met allerlei onderzoeken. Zo maar van de ene op de andere dag.
Ik hoop dat alles weer goed komt, ze is erg uitgeput op het moment.
Volgend weekend komt Faik over uit Parijs. Ik lijk wel een nerveuze puber, maar ben wel heel erg blij als ik hem weer zie.:wub:
Hebben we tenminste de kans om elkaars leven te leren kennen. Dat heb ik E nooit kunnen laten zien.
Krijg steeds telefoontjes uit Side wanneer ik kom. Iedereen is verbaasd als ik zeg dat ik dit keer niet kan komen. Ze willen allemaal weten waarom niet, maar dat houd ik nog even geheim. We willen de familie daar nog niet inlichten, omdat het niet gewoon is dat ik na m’n relatie met E, van 4 jaar, nu met z’n broer ben.
Ik houd jullie zo nu en dan op de hoogte.
@Fransijn: Zo meid, dat is een tijdje geleden zeg. En met niet zulk goed nieuws dus eigenlijk. Jeetje, dat is dan ook weer wat. Nou, ik hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden. Ik ben zelf hartpatient, maar moet je wel eerlijk bekennen, dat ik nog nooit van hartfladderen heb gehoord.
Enneh… wat leuk voor je, dat je vriend nu eindelijk een keer hier komt. Dus jij gaat nu met deze herfstvakantie niet die kant op? Wat spannend allemaal en geen wonder, dat je je eigen een beetje een puber voelt.
Heerlijk toch?
Nou hopenlijk komt alles goed. Sterkte met alles, maar ook veel plezier met Faik, als hij hier komt. :slywink:
Zo, allemaal, weekend (gelukkig) voorbij. Ik heb nog nooit zo tegen het weekend opgezien als dit weekend. Maar het is gelukkig meegevallen. Gisteren gewerkt, daarna op varjaardagsvisite bij vriendinnetje, was om 3.15 “thuis”, dus vanmorgen eerst uitgeslapen. Toen wat was van de heren mijn zoons weggewerkt (ze mogen er ook wel wat gemak van hebben dat moeders in huis woont) en toen met Crazy en haar dochter naar Beverwijk geweest. Nog een leuke broek gescoord voor een tientje, en dito shirt. En een turkse pop-cd voor 5 euries. En bij Crazy gegeten, de restjes van de verjaardag. Nu op naar de maandag. Morgen voor het eerst weer m’n man zien, na een week, hoop maar dat het goed gaat en dat we voorzichtig kunnen beginnen weer op te bouwen. Denk aan mij, alsjeblieft, XXX Mar
@mierre: veel succes/sterkte morgen
ik ga slapen ben moe en niet zo erg goed te pas continu niezen, hoofdpijn, zere ogen enz vanmorgen met wdestrijd nergens last van gehad, lopen ging goed ook met de nieuwe schoenen ging het goed was effe afwachten hoe ik op die zou gaan reageren aangezien ik die andere niet kon hebben
tot morgen allemaal
:idea:
Goedenmorgen
Gisteravond de meisjes weer teruggebracht. Onderweg gegeten bij de grote M, en te lang bij mn zus en zwager blijven hangen! Bij thuiskomst bleek een voorlamp stuk, “ff” vervangen(30 min) dus pas om 1 uur in bed, en om 5 uur liep de wekker voor hubs af, ikke wakker en al verrot voor de dag begonnen is!
@Mierre: Sterkte vandaag. PB is nog niet gelukt, vandaag zal weer moeilijk zijn! Forseer niets, laat op zn beloop en kijk wat het brengt…denk zeker aan je!
@Linda: Klinkt als hooikoorts wat goed kan met dat mooie weer ineens. Toch de laatste pollen die nog snel de lucht in springen!!
Meiden geen idee meer, zoals gezegd mn hoofd doet het nu al niet meer :retard:
Goede morgen!
@Toos
Dat is grappig, een fles Sms en de achtbaan komt gewoon naar je toe. Scheelt je weer een ritje naar S*x Fl**s.
@Fransijn
Oei dat is behoorlijk schrikken van je dochter. Spannend dus weer voor jullie al die onderzoeken en uitslagen. Hopen maar dat er niets ernstigs uit komt. Zit de kids wat gezondheid betreft niet mee de laatste tijd. Hoe is het met je zoon nu?
Het bezoek van Faik, spannend maar wel leuk dat je nu jou wereldje kan laten zien. Wens jullie iig een hele mooie tijd toe samen :wub:
@Miere
Tuurlijk denk ik aan je. Wens je heel veel succes vandaag! Dat het koffieuurtje mag worden zoals je hoopt dat het wordt. Ook hoop ik dat je mannetje jou net zoveel gemist heeft als jij hem, of eigenlijk … dat ie je NOG meer gemist heeft.
@Linda
Weer een beetje aan het sukkelen. Beterschap!
@Beps
Geen goed begin van deze dag voor jou. Hopelijk komt vriendinnetje nog online vandaag, zij kan je dag vast weer goed maken.
Morgen allemaal,
Kreeg gister ineens last van migraine dus om half 8 al in bed,slecht geslapen vanacht,maar ga toch maar werken en hopen dat het een beetje wegtrekt,tis gelukkig een stuk minder dan gister.
Beps,dus lekker genoten en gegeten bij de big M,nichtjes ook een leuk weekend gehad.
Miere,sterkte en hoop dat je een goed gesprek hebt met je man.Zal aan je denken.
Viva,uitgefeest…Mooi cadeau voor je ouders een gouden horloge.
Marion,wanneer hoor je of J de toestemming krijgt?
Fijne dag allemaal
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:
Marion: 18 oktober - Fethiye ![]()
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:
http://www.nieuw-dennendal.nl/fotosindia/fietsriksje_in_kathmandu.jpg
Kathmandu
@TRL
Erg vervelend migraine … hoop dat het snel wegtrekt.
De toestemming, aanvraag gaat vandaag mee naar school dus verwacht vandaag of morgen een berichtje.
@Marion: Ik schaam me diep, maar waar moet J toestemming voor krijgen??
@TRL: Sterkte meis, hopelijk trek je vandaag bij(ik vind nl altijd de dag erna dat je zo ‘zweverig’ (trillerig, net of je niet in de wereld hoort) blijft
Nu me maar ffies klaar maken voor de dag…
@Viva: Nu is alles achter de rug, en kan je relaxen. Bij ons is het nu begonnen. Gisteravond “oude” foto’s bekeken…We kwamen niet meer weg… pfff wat een hoop. Anderzijds, het was ook een btje pijnlijk voor ons. Wij komen er weinig in voor, en de kleinkids(en dus de ouders ook) veel… Maar wel leuk, kids klein, ouders jong…
Jij nu op naar de eeuw-wisseling van oma!
@Beps
Schamen is niet nodig hoor, je kan nu eenmaal niet alles onthouden na een drukke dag bij de aapjes.
De toestemming om donderdag en vrijdag te verzuimen van school.
Goeiemorgen allemaal !
Weer terug een gezellige maandag ! Pffffffffffffff…
Was zo graag nog wat in bedje blijven liggen, maar ja
Heb eens moeten zoeken om mijn abonnementen op te zeggen, de mailbox op mijn werk stond altijd vol met berichten van WW. Was wat bang dat ze het hier zouden zien. Hopelijk is het nu opgelost ![]()
Heb echt geen tijd om bij te lezen nu, hopelijk wordt het mij vergeven ? :wub: