TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

@Marion: Ik duim mee!!!

@Kaylo: Sterkte vandaag(mail uitzetten bij instellingen op je persoonlijke pagina)
Op naar het werk, hopelijk tot straks!

verdorie, lukt nie ! :unibrow:

Ga ik naar mijn ww account, abonnementen opzeggen ? Blijkbaar toch iets verkeerd gedaan.

@Kaylo
Tell me why I don’t like mondays … toepasselijk liedje voor jou vandaag!
Lukt bij mij ook niet altijd, mailbox hier loopt ook regelmatig over.

Ik zal straks ffies kijken, niet optimaal plekje nl!
Tot straks
:dag:

marion en beps : DENK dat het gelukt is. Zal het straks wel zien vermoed ik :unibrow:

Bij ww-account, dan opties en dan instellingen , Kaylo!

beppie:kus: Is gelukt ! Thx !

marion : bij mij is het gelukt. Zie beps haar reactie hierboven

Kijk je bent Beps of niet he… Pffff moest ook ff zoeken hoor!!

Hallo allemaal. Ben er ook weer. Heb niet alles terug gelezen, wel wat…
Gelukkig kon Seray lekker naar Mickye toe.
En Mir… ik denk ook aan je, succes.
De rest sorry…

Zo nu weer op meeleesmodus.

goede morgen…!!
schaamschaamschaanschaamschaam
ik ben er het hele weekend niet geweest…maar ben dan ook redelij kdruk geweest) heb wel af en toe wat gelezen…
hoop iig dat iedereen een leuk weekend heeft gehad!!

@viva…leuk feest gehad;)

@fransijn…leuk weer wat van je te horen…wat rot van je dochter…maar super voor je dat je askim naar hier komt!!

@trl…hopelijk gaat de migraine vandaag over!! succes ermee

@beps…vandaag weer aan de studie?

@marion…vandaag geen plaatje?

@lle…een fijne dag!!

wij hadden zaterdag nog feest voor oma haar verjaardag, dus vrijdag het eten enzo gemaakt. zaterdag voornamelijk koffie gemaakt en drinken ingeschonken…ach was wel gezellig…ook nog ff langs een vriendin geweest…gister gewoon gevoetbald…en met 6-1 gewonnen:D:D daarna in het cafe geweest…
vandaag al bij de tandarts geweest…en alles was in orde:D:Dzijn we daar voorlopig ook weer vanaf…

xx

Ja Beps : je ben uniek of niet hé ? :smiley:

@marion…oeps…ik had je plaatje gemist!!

xx

Goedemorgen meiden, ben al een tijdje hier online, maar de manager kwam zijn gesprek afmaken…hij zou het allemaal met de directeur overleggen…dus maar weer afwachten.

Fransijn…brrrr enge klachten bij je dochter…succes…en askim volgende week hier…spannend
Mierre…toi toi vanavond
Beps…vandaag niet werken??
Marion…duim duim voor de goedkeuring
Toos…van je kater af???
Roanna, moet jij vandaag ook weer aan het werk? Dank voor sms
Mk…ook weer op kantoor??
Filiz…druk weekendje gehad
Tlr…sterkte met je hoofdpijn…
vooor de rest…ikke nog steeds een beetje brak…echt maandag gevoel…ga op meeleesmodus.

Goedemorgen allemaal!

Heb nog niet bijgelezen dat moet ik nog ff doen, maar wou even vertellen, dat we een super weekend hebben gehad!

Jer heeft echt genoten, vond alles zo mooi en spannend, we hebben een ontbijt met de Disney figuren gehad gister ochtend, nou hij heeft amper gegeten toen, vond het zo leuk al die beestjes en sprookjesfiguren, hij overal achteraan gehobbeld en handtekeningen gevraagd. Echt leuk om te zien. Zelf ook in gedeeltes wel kunnen genieten, wel erg moeilijk, is allemaal zo dubbel. Maar het belangrijkste was dat Jer, de tijd van z’n leven had en dat is gelukt.

ga nu ff op bijleesmodus:)

Goedemoergen all.

@Viva: Geen dank, was even een test :lol:, maar de signalen zijn overgekomen dus. Eneh… ja hoor, ik ga zo ook weer werken. Heerlijk :drugged:

@Miere: Natuurlijk denk ik aan je. Heel veel succes en sterkte vandaag.

@Seray: Ik zie dat je ook weer terug bent en ben benieuwd naar je Disneyavonturen met Jer.

@Bep: Nog niet helemaal op het juiste plekje? :ninja: Gewoon die andere wegjagen daar.

@Filiz: Gewonnen!!! Toe maar. Goed zeg!

Zo… van de week gaat het gebeuren. Ja, ja.

De rest…werkse weer of/en allen nog een fijne dag.

Ikke zit op het werk, Viva!!!
Nou goed nu aan de slag!
Tot straks weer

Goeiemorgen ladies,
@TRL: Sterkte met je hoofdpijn, nog wat van askim gehoord?
@Seray: Genoten bij disney, ben benieuwd naar je verhalen
@Miere: Succes vandaag meis, denk aan je
@Marion: Duim duim hoop voor je dat je toestemming krijgt. Had geen kater gister, alleen nogal duf.
@Roanna: Vandaag ook weer aan t werk. Ging er deze week niet iemand weg:confused: :vak02:
@Beps : Sla ze neer:D
@Viva: Nog een beetje brak vandaag.

Seray,heerlijk om te lezen dat Jer genoten heeft en jij dus ook…Alhoewel het voor jouw een dubbel gevoel is.Maar toch blij dat je ondanks alles toch gegaan bent.Weet je al precies wanneer hij gaat en heb je hem al een beetje kunnen voorbereiden of gaat dat nog gebeuren.
Misschien een rara vraag,maar heeft hij zijn bio moeder in de tijd dat hij bij jouw was wel gezien of was er helemaal geen contact??