TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

en ikke ben er blij mee :tssk:

en nu gaan we eten!!
:dag:

of ga ik nog ff door tot de 11.500??

viva style…
kan ik dat nog??

ja joh
was toch bijna de hele middag alleen
dus waarom niet?

ben er alleen nog steeds niet uit wat we vanaaf eten
mexicaans??

nou ja
ik zie het wel…
in ieder geval vast weer lekker
tataaaaa

Zo loop ik nooit op je in!!! Tjonge jonge!!!

@ bloem: eet smakelijk

@Viva: Nee hoor er staat niets in mijn telefoon. Helelmaal niets, dan alleen die ik echt zelf verstuurd het danwel ontvangen heb. :paranoid:

Ik denk dat het is wat Bep zegd, ik denk altijd aan Bloem en dan gaat er automatisch een signaal weg! :unibrow:

Hee maar Viva, wat fijn dat het zo’n geslaagd feest was geweest. En een gouden horloge op een gouden bruiloft. Hoe kom je er op he? :smiley: Maargoed, je hebt het weer gehad.

roanna, tip van mijn dochter, verwijder de berichten die verzonden zijn uit je telefoon…

ja nu alleen nog volgende week weer een dineetje met mijn ouders en de buurtjes…die krijgen ze van de buren als kadootje, wij doen daar ook nog aan mee…

dus weer een vol weekend…(hihihihi, ik wil rust)

Dat doe ik zoiezo regelmatig. Zo ook nu, maar toch bedankt voor het meedenken. :wink:

Het buikje is weer vol, hebben weer eens een keertje een pizza gegeten. Ik was vergeten vlees uit de diepvries te halen.
Zusje was nog even op bezoek geweest met man en kids, had haar echt al een poos niet meer gezien. Was 2 weken geleden en dat is errug lang voor ons :wink:

Bloem nog lekker lang aan het babbelen geweest. Zo meteen de foto’s maar eens bekijken, had die straks niet meer kunnen kijken.

@Viva
Een geweldig feest met een mooi kadoo voor je moeder. Mooi dat je ouders zo genoten hebben!

@Beps
Foei toch … stiekem aapjes lokken.

Kom even aanwippen, het is hier super rustig. Vandaag lekker in het :zon02:netje gezeten en niet veel gedaan. Ben behoorlijk brak van mn nachtdienst, gisteren gezellig bij broer en schoonzus geweest, lekker doorgezakt, nou ja lekker, gewoon teveel gedronken:unibrow:. Pfffff de weg naar huis leek wel een achtbaan, allemaal bochten en hobbels en bobbels.

@TRL: Ik hoop dat askim niet opgeroepen wordt. Had het stukje ook gelezen.
@Bloem: Langs geweest vandaag, ticket geboekt, chinees eten en paragegleden.
@Roanna: Blijft maar smssen naar Bloemmie:D
@Beps: Aappies gekeken vandaag.
@lalalama ook weer langs geweest, niet gewoon hardleers, een betonfabriek voor dr hoofd.
@Marion: Zal vast wel toestemming krijgen hoor, kapster is toch een ietsje pietsje anders.
@Viva: Ook een beetje brak. Mooi cadeau hoor!

Verder ben ik het even kwijt, maar luf joe ol

goschhhhh hier uitgestorven…iedereen brak denk ik…

Toos…een katertje tegengekomen, of gewoon tegen een wijnfles aangedenderd, ach morgen is het wel weer over…hihii

Marion…pizza is toch ook lekker…goede reden hoor vlees vergeten uit de vriezer te halen…hahahah enne lekker makkelijk…ik kruip zo lekker mijn bedje in tvtje aan…en dan morgen weer aan de arbeid…bleh…bloody monday…grrr.

dus voor iedereen welterusten…en tot morgen.

Moet kunnen toch, een keer doorzakken. Zijn we bijna thuis, worden we aangehouden. 1 politiewagen op het hele eiland en die komen wij tegen. Hub reed te hard, normaal mag je daar 80, maar omdat er geen lijnen staan mocht hij daar nu 50. Hij reed bijna 100. Gelukkig was oom agent erg vriendelijk, even blazen en was het Hub vergeven. Hub was wel even uit de auto gestapt vanwege alcohollucht in de auto :confused:.

@Viva: Slaap lekker en succes morgen op bloody monday

hallo allemaal,
alles goed hier?
ik moet nog ff wennen aan de namen maar dat komt wel na mijn vakantie.
ik hoop ook dat hij niet het leger in moet als ik er ben, ze krijgen dat een paar dagen van te voren te horen.
maar ik ben net klaar met werken nog 1 dag werken pfff

Ook goedenavond allen.

Ben ik dan de enige die er nog aardig bij zit momenteel :lol: