@bloem
Niet erg om even te wachten, lekker tijd voor de msn.
@ mk… :tssk: mmhhh zal eens kijken… das niet de bedoeling natuurlijk ![]()
@ mk, ja idd
maar zit hier al 4 uur en krijg een beetje staar oogies
maa jaa
strax lekker eten en lekker slapen!!
en toen was het weer stil!!
heb zo’n zin in friet met sate!! owffff
en het eten is hier echt goed hoor, kom weer kilo’s aan, maar sate!! mmhhhh :drole:
Ja lekkererrrrrrr mss wel chinees vanaaf!
Bloem,eet smakelijk alvast…
Beps,hoe was het bij de aapjes?
Ik ben ff bijlezen.
Aapies waren weer leuk. Btje gesmokkeld, met een knisperpapiertje doodkopappies gelokt
@Bloem: Ik zal van de week weleens even kontakt opnemen met de provider, want dit vind ik niet normaal. Ik heb echt niks bijzonders ervoor gedaan. Ik zou niet weten hoe of wat. Gewoon net als ik naar anders een smsje verstuur, zo ook naar jou.
Sorry voor het ongemak. ![]()
Enneh… eet smakelijk zo hoor. :dag:
Beps,moet kunnen toch beetje smokkelen;)
mmmhhh chinees, babi pangang, helaas… chinees in azie smaakt heeeel anders!!
@ viva, hoe was je moedersverjaardag!!
@ roanna, ja joh!! doe dat!! hahahaha ![]()
@Bloem: Je “hoort” nog van me. ha, ha, ha.:wereld:
Ik ga ook nu ff eten. Kokkie is weer bezig geweest , dus… ![]()
@ roanna, ja, plok plok… weer een en weer een en weer een ![]()
mmmhhh nasis lijkt me ook wel wat
met sate :biggrin: off course…:drool:
Bloem: Ja, dat zal. Oh, nu krijg ik er een terug.
:unibrow:
Zelfs toen je aan die parachute hing, kreeg je een sms- je van mij.
Ikke… roerbakgroente met van alles en nog wat. ![]()
mmmhhh…met satesaus?? hahahaa
en nee, krijg ze meetal na 3-en en dan plokt het zo de dag door, om het uur eentje ofzo, tot een uurtje of 10 (gelukkig!!) en dan meestal zo’n 8 per dag ofzo…
hihihih
Hi meisjes…helemaal weer bijgelezen…
Bloem…lekker ticket geregeld…dus dan gaat het helemaal gebeuren, Bangkok…ook weer zo iets…
Tlr…dat is schrikken, nu afwachten maar
Marion…ze zullen nu toch wel weer toestemming geven, als je het de andere jaren ook gehad hebt. En geven ze het niet nou dan niets aan te doen…gaan doe je toch wel
Roanna…hihihihi…staat er in jou telefoon niet hoevaak je een sms verzonden hebt aan Bloem, als het goed is moet het erin staan…hoevaak die verstuurd is…en anders ff bellen.
Mk…ach wat een moppie toch…alles met haar broertje delen.
Toos…stil…druk het weekend
Beps…aapjes kijken vandaag…met Bloemmie op de msn…en honden genoeg gebabbeld voor puppy’s?
Karin…is niet te hopen dat askim naar het leger moet als jij nog in turkije bent, dat is echt knap waardeloos.
Hierzo alles goed, gisteren heel lang moeten wachten voordat familie uit belgie was gearriveerd, dus ik kwam samen met hun een half uur te laat op het feest van mijn ouders, nou ja ze wisten er van…familie was verdwaald en hebben 2 uur rondjes gereden tussen den haag en delft.
Maar al met al was het een heel geslaagd dineetje,iedereen was vol lof…en paps en mams helemaal verwend…mams van paps een gouden horloge gekregen, voor hun trouwdag…dat is een heel mooi kadootje vinden jullie ook niet voor een gouden bruiloft.
Visite weer weg, ik de boel weer aan kant, maar ben wel brak…heb niet zo heel veel geslapen vannacht…lag er om half 4 in en was er om 8 uur al weer uit…
voor de rest niets te melden…
Bloemmie ga lekker je log ff lezen meis…en je foto’s bekijken…
@roanna: Jaja, je verstuurd elek dag als die smsjes… want je wil gewoon bloemmie laten weten dat je aan haar denkt haha