@ jac, dacht eerst… een boek, stelend in afganisatn, yeah right… maar tis echt meeslepend (wel een beeetje voorspelbaar, maa goed)
@ trl, dus echt aftellen!!
wij vliegen trouwens de 22e naar bangkok…strand!! here we comeee!!
@ jac, dacht eerst… een boek, stelend in afganisatn, yeah right… maar tis echt meeslepend (wel een beeetje voorspelbaar, maa goed)
@ trl, dus echt aftellen!!
wij vliegen trouwens de 22e naar bangkok…strand!! here we comeee!!
o lekker of niet bloem??? Aan het strand liggen?!?!?!?!
o ik krijg visite nou iedereen een fijne zondag nog!
Bloem,jep aan het aftellen en kan moet niet snel genoeg gaan…
lekker he dat je de ticket nu geregeld is eindelijk strand voor je.Heb net de filmpjes bekeken echt gaaf,dat heb je ook maar weer mooi gedaan
owh
ik verlang zo naar vakantie
tis echt hard werken hiero!! ook met dikke beloning, maar dat neemt niet weg dat ik behoorlijk moe ben en naar zon, zee strand verlang…
nix moeten, nix hoeven… hihihi… tis ook wat!! hahhaaa ![]()
@ TRL ja, idd, check
zou het niet zo snel nog eens doen
maar was super gaaf om te doen!!
beetje vliegen met de vogels enzo!
@bloem
Ze zitten in dezefde groep op het kdv.
M. is wel heel gek op G. hoor, als ik 's morgen met hem beneden kom, dan wil zij eerst een kusje geven en als hij huilt dan gaat ze naar hem toe ‘stil maar mannetje’.
Hij mag haar knuffel of todje, ze wil hem op schoot hebben. Ze weet echt wel dat hij niet meer weggaat.
@bloem
Ticket is nu definitief? lekker hoor een tijdje relaxen.
Bloem,beetje realxen heb je ook wel verdiend en vooral dat vakantie gevoel,daar doe je het toch ook een beetje voor.
@ mk :wub: ahwww wat goed om te horen
je zal wel een erg trotse mamma zijn met 2 van die kiddo’s! ![]()
@ TRL idd… zwemmen, voeten in het zand… mhhhhh
owh gezwellie met een vriendinnetje op msn
ikke ben eens een x eerder klaar dan *** hahaha
Zit te wachten tot we gaan eten!! hongerrrr
Bloem,heeft *** zoveel werk dan??hahaha mannen ook he…of hij denk heb altijd op jouw moeten wachten wacht jij nu maar een keer hahaha
Mmmmmmmmm…cocktailtje erbij met zo’n leuk versierd rietje en wie weet nog nog zo’n lekker ding erbij. :paranoid: Toe maar, smullen maar.
Heydiehey Bloem :vak02: Ik heb je filmpjes weer bekeken Gaafffff.
Hij gaat lekker zo te lezen he?
:dag: :kus:
Jongens ikke is thuis, maar ff druk op MSN.
Genoten en kicken maar meld me wel straks
@ roanna en nu is het genoeg!!! wanneer ga jij op die cursus roanna+techniek??? krijg nu al een hele week, elke dag 7 a 8 x dezelfde sms!!! archhhh ik word gekkk!!
wat heb je gedaan??? repeat?? hahahaha
nee hoor, ik vind je lief
en idd, graag al die dingen die jij zegt tegelijkertijd
@ trl, ja hij wil ook een filmpje uploaden ofzo… duurt ff… ikke ben er klaar mee… geen beeld materiaal meer!
@Bloem: Ik doe echt niks. :crybaby: Ik durf het niet eens meer. ![]()
@bloem
Ik heb net je log gelezen, oohhh wat super joh dat je dit hebt gedaan, alleen jammer dat het zo bewolkt was. Deze ervaring heb je maar weer mooi te pakken. Op naar de volgende uitdaging. Eet smakelijk voor straks en veel plezier dinsdag!!!
Bij mij doet alleen het 1e filmpje het, later nog maar eens proberen.
@ roanna, ik weet het, maar toch… je hebt iets gedaan, die ene dag… hahhaaaa
komt ie weer… plokplok… smsmsm… ja hoor… van roanna!!