TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

Hey bloem, al de hele middag online zie ik.
Ik kom net terug van een verjaardag, G. eten gegeven en M. ligt te slapen. Even tijd voor de pc dus, voor zolang het duurt.

heyy Bloem,het weer vandaag is prima lekker zonnetje graadje of 20 denk ik zo net als gister…:zon02:Dit weekend alleen interland voetbal nederland gister verloren van Roemenie.:frown:

Ga zo ff je log lezen…hoe is het weer bij jullie?

joehoeeee
is anybody out there??
cris? marion? anybody?? hahahaa…
gezwellie!!

@marion
M. kwam gisteren uit bed en er was niets meer aan de hand, gelukkig maar.
Ik hoop dat je verlofaanvraag goedgekeurd wordt, het zijn 2 dagen en de rest valt in zijn herfstvakantie. Je hebt toch goede wil getoond om het zoveel mogelijk te beperken.
Gelukkig dat het met je arm de goede kant opgaat, nog een paar dagen rustig aan en op vakantie krijgt hij natuurlijk ook rust. Heerlijk dat je moeder komt helpen.

@trl
Jakkes dat ze aan de deur geweest zijn, dat zou vreselijk zijn als hij nu op moet komen dagen. Laten we hopen dat ze Irak niet binnenvallen.

@karin
Dat zou balen zijn als hij eerder in het leger moet net als jij komt.

owh okey
te snel!! hahahaaa…

@ mk, hoe gaat het met werken, voeding, G en M en de oppas enzo??

@ TRL, owh ja interland? waarvoor??
hiero 26 graden, warm, klam, zweterig en plakkerig… lekker dus :wink:

@ TRL hoezo moet jouw vriend misschien weer het leger in? hij was toch klaar? of kunnen ze weer opgeroepen worden??

Bloem,kwalificatie wedstrijden voor het EK voor volgend jaar.Woensdag weer een wedstrijd…
Lekker 26 graden heerlijk,daar moet je van genieten.Heb al ff snel je foto’s bekeken zien er goed uit hoor…

Bloem,er waren 2 personen van het leger bij zijn moeder aan de deur geweest vroegen waar hij was…Misschien dat als ze Irak binnen willen vallen hij dus weer moet,omdat hij maar zo kort uit het leger is en dus geen opleiding meer nodig heeft,omdat hij alles nog wel weet…

ik word gek van die foto’s
hoe meer ik er plaats hoe langer het duurt ofzo
is gewoon niet leuk meer
toch maar eens een ander internetcafeetje opzoeken ofzo??
nou ja…

@ TRL jeetje, hij en jij (en zn ma) zullen dan wel geschrokken zijn!!
op zich klinkt het logisch, maar als je toch eenmaal je 15 mnd gediend hebt, dan kunnen ze je toch niet meer verplichten?? zou je zeggen???

Zijn ma heeft gezegd dat ze hem al een maand niet gezien heeft.Je weet het nooit he in Turkije kan alles volgens mij…Maar goed we hopen maar dat het zo’n vaart niet zal lopen.

@bloem
G. is vrijdag voor het eerst naar het kdv geweest, een paar uurtjes om te oefenen.
Het was heel goed gegaan en woensdag is zijn 1e echte dag. Het werken gaat prima hoor, ik vind het wel weer lekker om wat te doen. Ik neem nu voorlopig iedere donderdag vrij, ik heb nog 12 weken vrij staan, ik kan het dus nog tot eind 2008 uitzingen. Daarna waarschijnlijk nog ouderschapsverlof.
Met M. gaat het ook prima, ze kan steeds meer zelf en af en toe zegt ze dingen waarvan je denkt ‘waar haalt ze dat nou weer vandaan’

@trl
Ik denk dat het voor alles en iedereen het beste is als Turkije Irak met rust laat.

ben ik het helemaal mee eens!! pffff
dat gedoe in myanmar ook!! daar gaan mn reisplannen
ben nu bezig in het boek ’ a thousands spelndid summers’ van khaleid husseini ofzo, speelt in afghanistan
weet niet de NL naam, maar wow!! ben halverwege en heb het gisteren gekocht (lang leve de busrit van 8 uur ;))

@ mk, dat klinkt allemaal goed zeg! dus je werkt nu 32 uur per week, en een paar dagen gaan M en G naar KDV>? gaan ze naar dezelfde?? krijgt M nu al meer besef dat G niet weggaat en ze voor hem moet zorgen/ oppassen ze niet de enige princes in huize MK is??

boek kostte overigns 8 euro (omgerekend) en ik moet nu nog elke blz vouwen, want het is echt spiksplinter nieuw!! zonde om strax weg te doen (ruilen) maar ja, opsturen is ook zoiets :wink:

@ TRL wanneer ga je eigenlijk?? dit weekend weekendje weg?? en dan!! of zit ik er nog enkele dagen naast?? weet wel wat marion de 18e gaat

is seray nu uiteindelijk nog met d’r jochie naar disney gegaan??

Mk,dat denk ik ook,maar blijkbaar denken ze er daar anders over.

Bloem,8 euro voor een boek das niet duur en je hoeft je in ieder geval niet te vervelen.

@ TRL, nee idd, zit nu alleen op hete kolen… eten, lezen, douchen, slapen… mmhhh… internetten… weet niet waar ik moet beginnen!! hahaha wat eerst!! hahhaaa

Bloem,ik vertek de 25ste s’avonds naar Izmir.Dan blijven we een paar dagen in Kusadasi en vertrekken dan met de bus naar Istanbul,waar we 1 november een afspraak hebben.Seray is vertrokken naar Disney alles is toch nog goed gekomen,hoop dat ze net zulk weer hebben als wij hier.

wow bloem die is echt mooi he. NL titel duizend schitterende zonnen.
Ik heb hem ook gelezen, bijna in een adem. Maar goed het is een hele goede schrijver