TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

@Karin
Je gaat overmorgen al zag ik, naar welke plaats ga je?

@TRL
Verwacht van de ene kant ook niet dat ze moeilijk doen. Ze kennen de situatie en weten dat het gewoon moeilijk is. En heb je hier de zaken geregeld dat je dan weer afhankelijk bent van de bezetting in de vliegtuigen. Maar van de andere kant, bij het andere gezin is de aanvraag geweigerd. Nu is kapster wel een heel ander beroep dan boer, er gaat niemand dood als ie wat later geknipt wordt. Maar toch houd je in je achterhoofd dat ook jou aanvraag geweigerd omdat het beleid strenger is geworden. De verstandhouding met de school is nu heel goed, zou het gewoon jammer vinden als dat zou veranderen.

@ Marion: ik zal voor je duimen!! Ik hoop dat ze jouw situatie verstaan. Zal ook wel hoor! En wat je zegt: kapster is iets heel anders dan boer!

ola
kathmandu weer
update op weblog met foto’s en filmpjes komt eraan… (duurt ff)

hoe is ie met jullie??
nog nieuws??

@TRL
Is idd niet te hopen …brrrrrrrrr. Zet wel ff een domper op de voorpret. En dan te bedenken dat die opgepakte verdachten niet heel ver van ons vandaan getraind zijn.

@Cris
Valt niet altijd mee om te wassen, doe je spijkerbroeken voortaan alleen nog maar wassen met hele donkere kleren. Is zo zonde als je andere was verkleurd.

HEY BLOEMMIE!!!

olaaaa!!

BLOEEEEEEM!!

Jeetje… net nu ik weg moet!!

Vertel vertel!! Ik ga mij namelijk op de universiteitscampus achter een computer installeren om hw te maken dus zie jullie weer over een minuut of 30.

is goed cris
en ik zou zeggen: vertel vertel vertel! !hahahaa

Hoe is ie Bloem? Ben zoooooo benieuwd naar je belevenissen in Pokhara!!!
Nog spannende, komische gebeurtenissen? En … wanneer je vertrekt naar het National Park. Wil wel de foto’s bijhouden he … :slight_smile:

@ marion, eerst dinsdag raften en dan donderdag vrijdag richting NP

Ow raften, spannend … moet bekennen dat ik niet zo’n held ben wat die dingen betreft :redface:

ik ook niet!! hahhahahaha!!!

hoe is ie bij jou? met je pols/ arm? koffer al gepakt??

Nee joh, de koffer staat nog steeds op zolder en blijft daar ook tot woensdag. Hoop dat ie in ieder geval gepakt kan gaan worden want de berichten vanuit Turkije zijn niet bepaald gunstig voor de herfstvakantie. Heb je het artikel gelezen wat TRL geplaatst had? Turkije is van plan Irak binnen te vallen begin volgende week en er zijn aanslagen voorspeld in de toeristencentra door heel Turkije. Geloof dat Amerika nog in gesprek is met Turkije op het moment dus hoop dat ze Turkije ervan kunnen weerhouden Irak binnen te vallen.

De arm, gaat wel iets beter nu, kan hem nu in ieder geval weer helemaal recht. Draaibeweging doet nog zeer, vooral bij de pols maar dat trekt vanzelf wel weer bij hoop ik. Mams komt dinsdag helpen de boel hier op orde te brengen voordat we gaan dus kan me rustig houden.

hey?? wat zijn dat nou voor berichten???
nix van gehoord… waarom dat dan??
maar een negatief reisadvies (en zeker in de herfstvakantie) geven ze echt niet zomaar af… en fethiye is niet echt een mega toeristen oord…???

poehhee.e…

Komt de link nog een keer voor je, weet je een beetje hoe of wat. Ben niet zo bang voor een aanslag in Fethiye, meer voor de gevolgen voor Turkije.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/72844221/PKK_terreur_bedreigt_trip_naar_Turkije.html

zal eens kijken
kijkt wel of internet steeds trager wordt!! grrrr
werd er weer uitgeknals… zooo frusterend!!
ben je eerst een half jaar bezig alles op pc te zetten en dan tja… dan heb je dat eenmaal gedaan en je blijft maar bezig
zucht… wat een ellende!! haahaaa

tis wel rustig hiero

hoe staat het met het voetballen enzo??

mmmhhh klinkt niet goed met de pkk enzo…

Klopt, vond het ook niet goed klinken.

en hoe is het allemaal in NL?
mooi weer?
lome zondag??