TTT 56 (En Bloemmie blijft maar langs komen!)

:idea:
Zo het is nog een btje donker, dus eerst het lampje maar eens aan!

@Roanna: Ja ik weet het. Vorige keer in de Zoo bij Burgers waren de leeuwen al aan het babbelen, dus hier zal het ook wel raak zijn,… haha!!

Ik heb eigenlijk niets te melden, bij alles en iedereen loopt alles vanzelf. Dus ik meld me weer af voor vandaag!
Tot morgen!
:dag:

Beps,veel plezier bij de apen vandaag,jullie hebben in ieder geval mooi weer.

Linda,hardlopen vandaag??Veel succes.Nederlands elftal was idd niet veel, en dan ook nog verloren…

Roanna,nog even geduld hebben dus voor de vakantie film…

Cris,aan de studie vandaag,succes met leren.

Ik gister toen ik thuis kwam nog 1,5 uur met askim op msn gezeten:wub:,ff lekker gekletst.Paar dagen geleden waren 2 personen van het leger bij zijn moeder aan de deur geweest en vroegen naar hem,waarom zeiden ze niet,hij denkt ivm de dreiging nu die er is dat Turkije Irak wil binnen vallen.Hoop niet dat ze terug komen…

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:

:turkey:Marion: 18 oktober - Fethiye :turkey:

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

Een zonnige goeiemorgen iedereen ! :zon02:

Zal wel niet veel volk zijn, maar kom toch even gluren. Ventje nog aan het werk tot 12 u, daarna voetbal. Zal dus een rustige zondagmiddag zijn voor mij (wel nog wat studeren :disgust:)

En in de kookpotten, vol au vent met frietjes ! Mjammie !

Misschien kom ik later nog wel eens langs, anders is het voor morgen !

:dag: iedereen !

Goede morgen,
De eerste week nog niet werken achter dus Lekker uitgeslapen vandaag.

@Cris
Maar lekker snel doorleren vandaag, kan je daarna mss nog iets leuks gaan doen.

@TRL
Heeft askim kans dat ie opgeroepen wordt als ze besluiten Irak binnen te vallen :paranoid:?

@Beps
Is intussen al bij de aapjes denk ik.

TRL hoop voor jullie dat ze inderdaad niet terugkomen ! :frown:

Marion,hij denk van wel,ook omdat het nog maar kort geleden is dat hij de dienstplicht heeft gehad en dus alles nog wel weet en dus niet meer opgeleid hoeft te worden.
Stond gister ook in de tlegr**f dat voor vakantiegangers het ook nog spannend kan worden of de vakantie dan wel door kan gaan.

En nu ga ik eerst lekker wandelingetje maken met de hondjes, hebben er zin in :dag:

Kaylo,ik ook,zal ook niet makkelijker worden om nu dan een visum te krijgen denk ik,straks denken ze dat het een vlucht is ofzo…

Wandel ze

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:

http://www.iederkindeenkans.nl/img/nepal3.jpg

Nepal

Ik wil ook iedereen nog even een goede morgen wensen en ook een fijne zondag.

Het is hier ook inderdaad mooi weer, dus kijken maar wat we vandaag eens gaan doen. Heb wel even een :was: draaien.

Heb ook ff lekker het dekbed buiten op het balkon wapperen. Straks nog ff lekker verschonen en wij kunnen vanavond weer lekker en fris bijbabbelen. :unibrow:

@Marion:Oei, oei, het begint al spannend te worden he? Ik neem aan, dat het zuiden al herfstvakantie heeft? Hier nog niet!

@Trl: Dat zou een domper voor hem zijn, om nu nog naar een oorlogsgebied te worden gestuurd. Hopenlijk is het niet nodig. :wink:

@Kaylo: Ook alles onder controle daar? :unibrow:

@TRL
Jeetje, heeft natuurlijk ook weer gevolgen voor jullie visumaanvraag. Hopen maar dat ze uit Irak weg gaan blijven.

@Roanna
Hier nog geen herfstvakantie, die begint volgende week pas. J. blijft 2 dagen van school.

@Kaylo
Vanmiddag weer aan de studie. Vind het zoooooo goed van je, heb hem hier ook liggen maar krijg er de tijd niet voor. Gaat dus in een enorm slakkentempo.

Roanna en Marion,ik hoop echt dat ze Irak niet gaan binnenvallen,maar ja dat hebben wij niet in de hand en dus is het maar afwachten.

Marion,mocht J zomaar 2 dagen wegblijven of heb je dat netjes aangevraagd?

Roanna,dus vanavond lekker onder frisse dekens:unibrow:

@Trl: Was daar zo’n jaar of 2 geleden ook aleens sprake van? Toen zouden wij in September naar Alanya en ging die reis ook bijna niet door. Was er ook zoiets dergelijks… Iedereen zei toen ook tegen ons van, dat jullie dat durven om daar naar toe te gaan, maar ik denk altijd maar, zolang er geen negatief reisadvies is, gaan wij gewoon.

@Marion: Oh, ik dacht dat het zuiden nu had, of vallen jullie onder midden? Nouja het zal, als jullie maar weg komen. Dat telt! :zon02:

Zo meiden, ik ga ff nog wat doen hier thuis.
Moet ook nog badderen enzo.

Ik spreek jullie later vast nog wel. Fijne dag verder. :dag:

hallo meiden,
alles goed hier?
met mij gaat het wel alleen gisteren niet zoon goed nieuws gehoord dat mijn schatje miss. 1 nov. het leger al in moet en ik zit tot 6 nov. in tr.
ik moet nog wel ff wennen om al die namen te onhouden maar dat komt wel goed.

fijne dag vandaag nog

@ TRL: o, dat leger ook in Turkije… Heeft je vriend al in het leger gezeten? Volgens mij wel he? En, tja… Verloren tegen Roemenie :(. Maar dit is toch nog niet het einde? We kunnen nog naar het EK?

@ Marion: oe herlijk he, uitslapen! Je zou eraan gewend raken…

@ Beps: aan het aapies kijken.

@ TRL: o bah, dat zal idd het krijgen van een visum niet vermakkelijken…

@ Roanna: hmmm de was… Ik heb hier nu 2 keer de was gedaan en beide keren zijn er dingen verkleurd doordat ik het samen met sijkerbroeken heb gewassen. Terwijl het maar op 40 graden was!!

@ Karin: o, dat is idd niet zo goed nieuws!! Hopen dat ie wat later weg mag!

@TRL
Vraag het altijd aan, je kan hem natuurlijk wel ziekmelden maar ben daar niet voor. Eerlijk duurt gewoon het langst. Moet zometeeen het formulier nog even invullen. Hebben voorheen nooit moeilijk gedaan, ivm de lammertijd kunnen we gewoon niet in de mei- of zomervakantie weg. Ook zijn we afhankelijk van de hulp, hij moet ook vrij krijgen om hier de boel te runnen. Een heel geregel dus om er tussenuit te kunnen. Volgens de schoolgids krijgen mensen met een eigen bedrijf toestemming hun kind 5 dagen van school te houden als ze een goede reden hebben waarom ze niet in de vakantieperiode kunnen gaan. Hoorde alleen van een andere moeder dat ze dit jaar moeilijk deden, zij is kapster, wel een heel andere bedrijfstak maar zit me niet zo lekker. Vandaar dat ik het nu op het allerlaatste moment de aanvraag indien. Hoop er het beste van en wat de uitslag ook is, gaan doen we toch wel.

@Karin
Oeps, zou vervelend zijn als ie al het leger in moet als jij nog in Turkije bent. Hopelijk veranderd het nog en hoeft ie pas als jij weer in Nederland bent.
De namen … kom maar lekker vaak langs dan weet je zo wie wie is :wink:

Cris,ja hij heeft al in het leger gezeten,februari is hij eruit gekomen.Oeps das niet zo mooi dat er wat dingen verkleurd zijn…Zat er misschien toch wat bij wat je apart moest wassen…

Marion,spannend dus of J toestemming krijgt en ik zou ook gewoon gaan hoor…Jullie hebben de vakantie ook nodig…Hoop dat ze niet moeilijk doen…

Karin,dat is balen zeg,dan ben je de laatste dagen alleen,wanneer hoort je vriend het definitief?

kwam net dit tegen op een andere site,dit is niet te hopen

http://www.telegraaf.nl/binnenland/72844221/PKK_terreur_bedreigt_trip_naar_Turkije.html