Ttt 54!

Roanna,zo dement ben je dan zeker niet,maar zoals je al zei het is dat korte termijn geheugen he,maar daar heb je ons voor …hahaha

Viva,dank je…

Toos,hoe lang gaan jullie al naar ADR dan?

Roanna,‘busje’ nog niet gearriveerd

@Viva: Nee hoor ben niet aan het strijken. Was gewoon in de bonen vorige week maandag, had zoveel aan mn hoofd. Gedoe met mn zus, hond zou ik naar een pension brengen en ik kreeg dat mens maar niet te pakken. En ik moest alle spullen pakken. Begrepen al niet waarom die koffer loodzwaar was, totdat hij open ging. Alle gestreken overhemden, polo’s en t shirts. Genoeg voor minstens 3 weken ADR:D En dat was nog niet alles. Had de telefoonoplader van mn oude telefoon bij me (die niet op de mijne past) en de oplader van mn dochters telefoon. Die heeft zich scheel gezocht totdat ze bedacht dat ik hem weleens zou kunnen hebben. Zitten we op schiphol vraag ik aan Hub of hij weet waar de camera is. In de auto dus. Bedrijf gebeld die ons naar schiphol had gebracht, maar dat lukte niet meer om dat ding op tijd bij ons te krijgen. Hoezo dement, zal eens informeren of ze misschien een plekkie voor me hebben

@TRL: Dit was het derde jaar en 6de keer in ADR

@Toos: Oh schei uit meid. Ik wil zoooooooo terug, als ik er aan denk waar ik vorige week op deze tijd nog zat. Ben het nu al zat hier. :finger:

@Viva: Alles bij me. Heb me ook nog even laten inenten voor de zekerheid voordat we naar Friesland gaan. :unibrow:

Nou dames … ik ga want ik kreeg net telefoon, dat het dolmusje onderweg is.

Fijne dag nog en voor de werkenden…werkse.

Tot vanavond wellicht. :dag::dag::kus:

@TRL: Gefeliciteerd met je 3000 ste!!!

Veel plezier vandaag in friesland. O ja paspoort is niet genoeg, ook je visum bij je

O…Toos, hahaha ja dan loopt je hoofd om…gelukkig niet echt een man overboord maar toch…achteraf kun je er om lachen maar op het moment zelf heb je zoiets van, ik geloof dat ik gek wordt…

Troost je…ik heb toen we ooit een weekje naar een huisje gingen zelfs de vuilniszak meegenomen in de auto…de kinderen waren nog klein, en dan pak je alles snel in een vuilniszak en kun je die goed in de kofferbak proppen…ja handdoeken, lakens ect…ook kleding van de kinderen, kaplaarzen enz…dus alle zakken in de gang…hubs alles in de auto…kom ik op het vakantieadres aan, heeft hij zelfs de vuilniszak met oude bloemen, koffieprut, en sigaretten meegenomen, het scheelde maar weinig of ik had het hele zooitje zo op het bed uitgestort…om het in de kast te leggen…achteraf hebben we daar ook vreselijk om gelachen.

Roanna veul plezier meis…enne…niet verdwalen…tot vanavond.

Wordt er helemaal depri van, 2 dagen geleden nog zon, keken we uit op de palmbomen en strakblauwe lucht. Nu grijs, grauw, koud en miezerregen:crybaby:

Kan er nu ook wel om lachen, maar toen ik mn camera miste was ik wel even in paniek.

Dus je hebt geen foto’s Toos??? dat is jammer

Trouwens Toos er was toch open dag geweest in je vakantie, is dat nog wat geworden??

@ viva - thnx ga gelijk ff kijken

Heb wel wat foto’s. Met de boottrip waren mensen die foto’s hebben gemaakt en doormailen en in het hotel ook.
Open huis was drama, geen kijkers dus. Gisteren de makelaar gebeld dat we wilden zakken met de prijs. Wilde dat al eerder maar zuslief deed daar moeilijk over, die moest nog denken of ze daar toestemming voor wilde geven. Gisteren dus de knoop doorgehakt, zus nog een keer gesmst wat we wilden en meteen de makelaar gebeld. Ze wilde er nog over denken, heb gezegd dat het jammer was en dat het al veranderd was. Kreeg als antwoord dat als een bod kwam dat ze die dan wel eens ging weigeren. Pffffff krijg er wat van

tjonge Toos, niet te geloven, meeste stemmen gelden toch
is ze altijd al zo geweest???

goede morgen allemaal…
ff kijken wat ik nog weet…

@viva…wat rot dat je zo vroeg wakker bent op je vrije dag!!

@beppie…lkkr gemsnt met je vriendinnetje…goed begin van de dag voor jou dus :wink: zit je in een fijn hoekje nu opt werk?

@toos&roanna…jullie mogen best wel al in de lijst hoor…anders weten jullie morgen niet meer wanneer jullie ook alweer wilde gaan

@marion…weer een mooi plaatje! gelukkig dathet weer goed gaat met J

@cris…fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt!! jmmr alleen van je was

@seray…ja werken daar is inderdaag anders, maar net zo leuk :wink:

sorry als ik nog iemand vergeet!!
ikke dadelijk naar school…iedereen een fijne dag!! xx

Filiz have fun op school…

Nee in dit geval telt niet dat de meeste stemmen gelden. Mijn broer had de volmacht, die heeft ze net voor mijn vakantie ingetrokken. Dat wil zeggen dat alles wat we doen haar toestemming nodig hebben. As ze weigert betekend dat, dat we het via de rechter af moeten dwingen. Of ze altijd zo is geweest, geen idee. Denk dat haar ware aard nu pas naar boven komt.

Toos,wat een gedoe steeds met je zus zeg,ze is blijkbaar echt bang dat ze tekort komt of niet…pfff niet normaal hoor van haar…

Ik kreeg gisteren een brief over de mail, waar mevrouw haar eisenpakket in neerlegde. Wilde tussen neus en lippen door ook nog sieraden van mijn moeder ( waar ze al meer dan 15 jaar geen contact mee had) en oma claimen. Moest ze maar bij de notaris afleveren. Mijn vader wilde niet dat zij er ook maar iets van kreeg en heeft voor zijn overlijden zijn kleindochters al wat gegeven en de rest aan mij. Dus dat was nou weer een beetje jammer. Dus dat was een warm welkom gisteren zullen we maar zeggen. Vind dit zo diep triest.