Ttt 54!

Goedemorgen lady’s…zit ik dan op mijn vrije dag…veel te vroeg wakker toch…grrr…
Het is altijd hetzelfde bij mij, als ik moet werken, ben ik het bed niet uit te rammen, en als ik vrij ben…ja wel 7 uur klaar wakker…
Nou ja lekkere lange dag zal ik dan maar denken.

Voor de rest…Beps…succes met het leren…
Toos, scheelt weer gestreken was mee genomen.
Bloemmie ook al weer van de partij, geniet van je rust dagje…

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

De laatste dag in Lhasa

http://www.bike2china.nl/images/fotoalbum/Tibet141LhasaJokhangpelgrims.jpg

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:ChrissyP:9 oktober Kusadasi :turkey:

Seray: 12 oktober- weekend Euro Disney
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november(waar heen??)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

Viva,dat is balen zeg zo vroeg wakker op je vrije dag.Maar 1 voordeel nu heb je alle tijd op leuke dingen te doen op zo’n lange dag…:wink:

Marion,jij bent goed!!!Weer een mooie foto.

Toos,volgend jaar misschien geen ADR meer??Willen jullie wat anders?

Goede morgen!

@Cris
Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt in Schotland! Al leuke ‘doedelzakken’ gezien?

@Toos&Roanna
Jullie mogen best al in het lijstje hoor :wink:

@Bloem
Heb je WEER gemist :crybaby:

@Beps
Op MSN met je vriendinnetje … lekker begin van de dag voor je
J. gaat weer goed hoor, hij zegt vanavond gewoon weer te kunnen trainen.

@Viva
Kan je uitslapen en dan ben je zoooooo vroeg wakker. Maar rustig wakker worden bij ww.

@TRL
Ook al weer druk aan het werk? Morgen nog een paar uurtjes en dan weekend of zit ik er langs?

Heb mijn bakkie gehad, nog even een sg***je en dan aan de slag! Hulpje is vandaag vrij.

Zo zit weer op een goed plekje!!

@Viva: wat een toestand… zo vroeg wakker…

@Marion: Gelukkig maar, wens hem maar plezier vanavond

@MK: Suc6 vandaag…

@llen verder: Fijne dag :thumbsup:

:dag:

Mooi zo! Kunnen we vandaag weer lekker lang van je genieten :smiley:

Werk ze Marion
:dag:

Goedemorgen allemaal!

@ marion - J is wel een bikkel hoor dat ie ondanks dat ie pijn zou hebben toch wil voetballen!

@ viva- balen dat je zo vroeg wakker bent op je vrije dag, maar zoals de andere al zeiden, nou heb je wel de hele dag om dingen te doen:) Maar wat vervelend van je oom en ook van je vader, sterkte ermee!

@ trl - thnx voor je compliment :slight_smile:

@ Filiz- ik weet nog niet of ik voor vast naar Turkije wil, zoals ik er nu tegen aankijk zou dat best kunnen gebeuren, vooral omdat ik het nu zo verschrikkelijk mis, was de vorige keer een stuk minder, maar eerst maar eens kijken hoe het me bevalt om er een paar maanden te werken, dat is toch heel anders dan er vakantie vieren.

@ Toos - ik heb geen keus, ik moet hem wel weer afstaan, liever had ik het ook anders gezien, maar ja niks aan te doen, daarom maar het beste ervan maken en mijn eigen dromen na gaan jagen

@ roanna - veel plezier in friesland vandaag

Marion,ja morgen nog een paar uurtjes en dan WEEKEND…Morgenmiddag weer oppassen,dus hoop dat het droog blijft,kunnen we lekker naar buiten.
J vanavond zeker ook voor de buis,om naar zijn cluppie te kijken om half 8…

Seray,vakantie vieren of wonen/werken in Turkije is zeker anders,maar je kan het altijd proberen toch.

Beps,op je goeie plekkie dus lekker ww-en

@Seray: Vergeet steeds te zeggen, maar heb een giga respect voor wat je de afgelopen jaren gedaan hebt. Als geen ander weet ik wat dit met je doet, en hoe je, wat je ook doet, je toch helemaal aan een kind geeft, en met welke liefde en zorg je een kind moet omringen. Als hij dan weer weggaat, dan doet dat pijn GIGA pijn, en ja ga dan lekker naar Turkije ofzo. Een heel dikke Knufff :kus:

Goedemorgen dames.

Zitten nu te wachten tot dat het dolmusbusje ons komt ophalen om naar Friesland boppe te gaan. Dacht, kan ik mooi nog ff hier :ninja:.

@TRL: Gaat je moeder niet vandaag op cruiseschip bezoek? Mijn zoon heeft vandaag en zondag ik weet niet hoeveel mensen rond te leiden op weer van die prachtige cruiseschepen. Er stond mij iets bij, dat jou moeder ook in Oktober zou gaan.

@Seray: Nou, ik vind het ook knap en een hele opgave, dat jij dit voor je vriendin hebt over gehad. Dat is vast echte vriendschap. :thumbsup:

@Marion: Tof voor J. dat hij weer trainen kan. Die bikkel :thumbsup:

@Bep: Jij weer in de hoek? :ninja: Zo blijf je wel bij he? :lol:

Roanna,dat heb je goed onthouden.Me ouders zouden inderdaad vandaag gaan,maar heb het moeten annuleren ,omdat ze door omstandigheden niet konden.Dus het gaat niet door…Andere keer misschien.

Veel plezier in Friesland…

EN IK HEB 3000 POST !!!:king:

Oh da’s dan jammer. Had ik toch goed onthouden he? :unibrow: Zo dement dus toch nog niet. ha. ha. :stuck_out_tongue: Het is ook meer het korte termijn geheugen, wat mij zo nu en dan in de steek laat. He Toos? :unibrow:

TRL werkse nog hoor.

Beps…lekker meelezen…fijn voor je
Tlr…jammer dat je ouders niet konden, en wederom oppassen…
Marion…ook aan de scharrel in huis, net als ik
Seray…ja werken in turkije is een heel ander verhaal, als met 30 graden op het strand liggen, je zult het moeten ondervinden…
Toos…waar ben je…je bent toch niet alsnog aan het strijken he
Roanna…op naar friesland…neem je paspoort mee…hihi

Goeiemorgen ladies,
@Roanna: Goeie reis met de dolmus. Beetje jammer dat hij niet verder gaat dan friesland. Reisje gumbet-turgutreis was beter geweest toch. Maar ja is niet anders. Vind het hier koud en nat en mis de :zon02:. Heb jij dat ook?
@Beps: Weer goed stekkie vandaag. Volgende keer turkije staat geplant ongeveer eind juni
@Viva: Vrije dag en toch al weer bezig
@Marion: Werk ze vandaag, Wanneer ging jij ook al weer:D
@TRL: Ook al weer te werk. ADR is discussiepunt, ik wil heel graag weer terug maar Hub wil liever naar een andere plaats

@ beppie @ roanna - begin gewoon helemaal te snotteren door jullie lieve woorden, me collega zat me al aan te kijken, gelukkig weet zij ook wat er nu speelt, maar dank jullie wel allemaal:kus:

@ trl - ik ga het ook zeker proberen, maar volgens mij is het ook nog aardig ingewikkeld om daar te kunnen werken en leven en zeker voor een hele lange periode

Tlr…gefeliciteerd met je 3000ste post…joehoeee

seray raadpleeg het web…daar staat genoeg op, wat je zou moeten weten, over leven en werken in turkije…ga naar www.turkije.pagina.nl daar staat zat op.