@Toos: Inderdaad. Kun je beter nog even niet hier zeggen. Breekt de hel weer los. :biggrin:
Ik weet het al wel zo ongeveer, maar weet nog niet waarheen. Oh erg! We zijn net terug… Jij ook toch? ![]()
@Toos: Inderdaad. Kun je beter nog even niet hier zeggen. Breekt de hel weer los. :biggrin:
Ik weet het al wel zo ongeveer, maar weet nog niet waarheen. Oh erg! We zijn net terug… Jij ook toch? ![]()
Uhhh ja, waren vannacht om 1 uur thuis. Wanneer ga je volgend jaar ongeveer?
Bij ons is de planning weer eind juni
@Toos: Ja hoor. Zijn best leuk geworden. Ik zal ze je van de week even doorsturen. Ik heb vanavond een foto van mij, manneke en een van personeel van het hotel, naar Bloem gestuurd samen met een mailtje. Had ik beloofd.
@Toos: Nou, wij denk ik ook of anders eind Mei. Moet wel zeker weten dat het er dan al lekker warm is. Waar dan ook!
Zullen we ons eigen vast in het lijstje zetten? Nee, toch maar niet doen he? Staat zo hebberig!
:unibrow:
Nee net terug en alweer plannen voor volgend jaar. Kunnen we ze hier niet aandoen hoor
O ja je zou op mijn verjaardag komen he, waar ik dan ook zou zijn. Niet vergeten he;)
@Toos: Ja juist. Laten we nog maar even wachten daarmee.
Ik ga nu maar sluiten, want moet morgen weer een beetje bijtijds op, omdat we met de familie morgen met het dolmusbusje naar Friesland gaan. Mijn zwager die er ook bij was in Turkije, heeft een Op*l Zafi** waar 7 mensen in kunnen en we gaan met z’n zessen. Dus gordijntjes ervoor en we kunnen. :biggrin:
Krijg je een soort van turkencamper. Het is ook een hele reis naar friesland. Had onur geen tussenlanding daar ergens in de buurt?? Was je trouwens op tijd vertrokken??
O ja, dat is waar. Help me tegen die tijd even onthouden. :unibrow: :vak02:
Gaan we jou verjaardag in warme oorden vieren. ![]()
Nou Toos, ik ga naar bed. Oh… zie je? Moet me ww-zakje nog maken.
Truste :slapen::dag: Tot morgenavond. Doe je de groetjes aan je man van mij?
@Toos: Onr vliegt niet meer op Friesland. :lol: Ja, alles was op tijd en ook weer een goede vlucht gehad. Mij hoor je voorlopig niet meer klagen over Onr, maar oke, als ik toch mag kiezen, dan natuurlijk liever met Tran****
Nou, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii :dag:
Ja zal ik doen, jij ook de groeten aan je mannetje. Ze vonden het allebei toch ook heel leuk. Succes met je WW zakje enne niet bijbabbelen hoor. Je hebt net vakantie gehad dus het is wel weer genoeg geweest:D
Slaap :slapen: :slapen:lekker, veel plezier in frieslan morgen:kus:
:dag::dag:
Heeee !!
Ik ben zooo moe!! We proberen elkaar allemaal bezig te houden omdat niemand zin heeft om alleen te zitten dus we hebben geen moment rust. Trouwens, vandaag ben ik wezen boogschieten, het was echt tof. Ik ga lid worden.
Morgen colleges om 11 uur. Wordt steeds leuker. Vandaag cornflakes als dinner. Hmm, we gaan vrijdag weer boodschappen bij de Lidl doen, lekker goedkoop. En mn was is verkleurd =(. Mn witte blouse is nu blauwgevlekt.
@ TRL: pfff, ik zou ook moeite hebben met zo vroeg eruitkomen!! Ik word wel lekker wakker elke morgen: een half uur lopen naar mn campus.
@ Beps: lekker uit eten met werk!! En ik dacht dat je al een opleiding aan het doen was/gedaan had tijdens het werken? Of is dit nog een andere opleiding. En heeft Bloem dat Camp Base ofzo gedaan? Datje op het hoogst mogelijke toeristenpunt staat?
@ Jas: hij was eerst 55 pond en nu dus 44. Is nog steeds poepieduur vindik. Bij de H&M had ik een jas kunnen kopen voor 30 pond… Maarja, deze was natuurlijk leuker.
@ Senseo: ik haat senseo… Goede ervaringne met Onur verder trouwens.
@ Roanna: ik vind al die geluiden 's nachts in een vreemd land altijd geweldig. Vooral in Turkije, waar iedereen rond een uur of vier nog steeds aan het feesten is. Vermaak je morgen maar in Friesland!!
@ Bloem: ook weer voorbijgevlogen. Heb ik natuurlijk weer gemist.
:idea:
Net wakker, maar nogal druk!
@Cris: nieuwe opleiding. Weet dat ik het op mn slofjes kan, maar toch… En dat met die jas, dat ken ik, je ziet iets, denkt: hmmm btje duur; kijkt verder maar niets zo mooi als wat je als eerste zag…jammer dan, dan maar iets duurder…
Heb nog niet echt bijgelezen, ga ik zo doen, maar Cris haar stukje stond bij de openening…
Tot zo
mornink
lekker uitgeslapen, nu ff foto’s breanden, duuurt ff, dus ff internet
@ cris, nee zondag a maandag sta ik daar, 5200 meter
maar ben nu al op 5190 geweest… dus tja
@ viva, ja die padden waren te koop imn de supermarkt, dus voor consumptie geschikt
@ beps, ben je er? me ff aanmelden!!
meiden ga zo tewerk
Tot straks, ga weer een hoekje opzoeken, en verder nu ff druk met mn vriendinnetje haha
tis cker nog veels te vroeg voor de rest…
gezellie hoor!! hahaha
maar goed
dvd klaar
dus ben er weer vandoor!!
Oke heb ik nog ff tijd…
@Viva: Mn ouders hebben het weer heerlijk gehad. Te kort, hadden er nog wel 3 weken langer willen zitten…
Wat een toestand weer met je oom en vader…
@Toos: :lol: met je was… idd jullie zijn DEMENT!!! Maar vertel, wanneer ga je weer, voor of na Marion2?
@Marion: Sterkte met J!! Geef m ook maar, als het niet optijd goed komt, een dikke knuff van deze rare dame op het forum(hihi)
Ja en toen…toen was ik het kwijt…en ga dus te werk!
Tot straks
:dag:
Goedemorgen,
Bloem,lekker geslapen?Alweer druk met foto’s branden en andere dingen…Fijne dag verder en vooral genieten.
Beps,nog 1 dagje en dan de cursus heb je er zin in?
Ik op het werk dus zal eens even langzaam gaan opstarten