Beps…hoe hadden trouwens je ouders het gehad, heb ik je niet meer over gehoord, of heb ik iets gemist???
@Seray
Hem kennende gaat ie dat redden hoor, morgenavond wil ie ook naar de training. Hij heeft liever pijn dan dat ie daarvan weg blijft. En gaat het niet dan maar verder kijken langs de lijn.
Tot morgen!!
@Viva
Nee hoor, zal ook een volgende keer gewoon een briefje achter laten. En voor die deuk heb ik een stokje gestoken. Ben wel goed maar niet gek, had mijn auto vol getuigen en al heeft het een jaar geduurd, die deuk hebben ze niet vergoed gekregen.
Goed bekeken van je moeder
Jeetje nu weer slecht nieuws van je oom, HOUDT HET DAN NOOIT OP BIJ JULLIE!
@viva…jeetje meis…wat een kut nieuws van je oom!! sterkte ermee…(K)
@viva: sterkte met je oom!
Viva,heel veel sterkte…
Ja dank jullie wel meisjes…we hopen er maar het beste van, het is nu eenmaal niet anders…paps is ook al niet in orde…die heeft een blaasontsteking die niet over wil…al de 4e keer dit jaar…kuurtjes helpen ook niet…ja ze worden ouder, we wachten maar af…
Bij mij is dat altijd zo hoor, altijd alles tegelijk ben het eigenlijk al wel een beetje gewent.
hoor net op het journaal, in turkije 2 gepensioneerde mensen zijn vermoord vlakbij Antalya…71 en 79 jaar oud, woonden al 3 jaar daar. Ze zijn door het hoofd geschoten. Ze lagen al 3 dagen dood in hun huis, wat ze zelf hebben laten bouwen.
Nederlanders die in turkije wonen, worden volgens bewoners daar regelmatig bedreigd…
nou ja zeg
ik heb met dit bericht maar een nieuw topic geopend…
Nou ik denk dat iedereen naar bed is, ik doe het lampje uit…het touwtje is afgebroken, dus jullie moeten hem via het lichtknopje weer aan doen…rechts naast de deur is hij weer te vinden…
wel te rusten allemaal
dan kom ik nog ff in het donder goede nacht zeggen…![]()
slaap lkkr en tot morgen
Zal nog even een spaarlampje aandoen.
@Viva: Wat rot voor je, weer slecht nieuws. Sterkte. Had het ook gelezen van die moord op die mensen, erg hoor.
@Bloem: Heb je alweer gemist. Blijf genieten he van alles.
@Seray: Knap hoor om een kind van een ander zolang op te voeden en het dan weer af te staan. Zou het niet kunnen
Roanna vroeg naar mn strijk, zal het meteen maar vertellen. Was vorige week zo in de bonen dat ik alle spullen die ik had gestreken allemaal in de koffer had gemikt. Is dus allemaal weer schoon mee terug gekomen en ligt weer in de kast. Hoezo dement??
Weltrusten allemaal tot morgen
Zo, hoe later op de avond, hoe schoner volk.
@Viva: Jeetje, dat is ook weer wat dan. Nou, sterkte met alles hoor!
@Toos: oh, dus het was al wel gestreken? Ik dacht dat het nog moest. Nouja, kun je ook niks aan doen. We wisten beiden niet goed wanneer we op vakantie gingen en dan komen die dingen altijd zo onverwacht. :unibrow:
Waneer gaan we nu ook alweer? Oh, dat weet je nog niet!
@Linda: Voor zo…weltrusten en werkse morgen weer. ![]()
@Filiz: Zie dat jij ook nog online bent. Jij ook weltrusten.Slaap lekker.
Nou ik zal je vertellen dat ik wel weet wanneer, maar of het nog een keer ADR wordt weet ik nog niet. Is nog discussiepunt
@Linda: Welterusten.
@Roanna: Trouwens ook balen van jullie auto.
Oh ja? Nou zet het niet te vroeg hier op, want dan …
@Toos: Ja dat was ook k*t van die auto. Hij is er zelf zo zuunig op he en dan dit. Maarja, we kunnen niks bewijzen en hebben ook niks van de buren gehoord of die wat gezien hebben. Maargoed, het leven gaat door, zullen we maar zeggen.
Ach het is maar blik moet je maar denken, maar het is toch zonde geld. Zal maar niet zeggen wanneer ik ga, wordt ik over een paar weken van WW verbannen
Hoe is het trouwens met de foto’s, zijn ze goed geworden??