Ttt 54!

@ roanna, ja hahaha… bent u op de fiets?
bedoel je dan toch murat, van corner bar??
zal wel… kan nie anders… wat had ie over me te melden?
en leo wel gezien maar niet gesproken!! :eek:

:dag: Dag Bloem. Ik stuur je zo snel mogelijk een fotootje en dan maak je die de volgende keer maar open, als je weer in de gelegenheid bent om te internetten. Weltrusten voor jou zo.

:unibrow:bloem meisje geniet en ik wacht weer af hoe je alles beleefd veel plezier:chin:

ja morgen ofzo noig ff internetten denk ik
dus als je voor 3 uur nl tijd kunt doen, dan zie ik het vast wel…
dank je dank je dank je!!
ikke ben weg

:dag:

owh ja
@ beps, hij was weer heerlijk, ff msn-en!! :wub:

@ viva, morgen rustig dagje, dus volgende week weer spannende verhalen denk ik
hahahahaaaa

kan trouwens aardig bijblijven met posten!!
hahahaa :unibrow:
sta nog steeds bovenaan? of nie?
nog wat van onze seni-meisjes gehoord??

anyway
ben nu echt weg
toedelssss

Slaap lekker Bloem…

Goed eten op, Bloemmie weg, maar we hadden uitgebreid gekletst…

Vanaaf ook al weg, en die nare Bloemmie blijft ook gewoon bovenaan staan qua posten…GRRRR(hihi)
Dames Tot morgen
:dag:

Goedenavond, iedereen al lekker gegeten :slight_smile:

@ trl & viva en anderen die het misschien willen weten/lezen :)- ik heb vanaf de dag na zijn geboorte tot nu hem opgevoed in mijn eentje, dus al met al heb ik de eerste 5 jaar van zijn leven gedaan op het moment dat hij weggaat. En knap… misschien wel…dit was behalve adoptie door een wildvreemde de enige optie.
het meisje( een goede vriendin van me) die zijn biologische moeder is kon toen niet voor hem zorgen en ik heb me toen aangeboden ook in de wetenschap dat zodra zij het wel aan zou kunnen, hij naar haar terug zou gaan. Dat is allemaal wat langer gaan duren en is het 5 jaar geworden ipv de verwachte 6 á 12 maanden. Dus heb altijd geweten dat er ooit een einde zou zijn, maar goed het is nu wel extra moeilijk na zo’n lange periode. Aan de ene kant is het voor mij ook wel weer fijn, want ik kan nu mijn eigen dromen achterna gaan, ik ben natuurlijk al sinds mijn 19e moedertje aan het spelen. Maar het zal ook wel moeilijk zijn omdat bijna niemand weet hoe de situatie is en heel veel mensen denken dat ik zijn moeder ben. Omdat ze me al jaren met hem zie lopen.

Maar goed dit is het verhaal zo’n beetje…

@seray…jeetje wat een verhaal…zal zeker moeilijk zijn om hem straks te missen!! maar ik vind het wel super dat je zo iets voor je vriendin doet!!!

@roanna…lkkr nazi!!

@TRL
Hij wil zaterdag gewoon gaan spelen, kan het voetbal helemaal niet missen.

@Linda
Spannend, weer op gesprek!!! Hopelijk is de klik er hier wel.

@Seray
Druk leventje heb je zeg!
En wat een kanjer ben je zeg, op zo’n jonge leeftijd de zorg op je nemen van het zoontje van je vriendin. En dan ook nog in je uppie!!!

@Viva
WOW AL WEEKEND!!! Geniet er van meissie, heb je wel verdiend na al dat gezeur daar.

@MK
Sterkte morgen!!! Zal niet meevallen om weer aan het werk te gaan :crybaby:.
Ik vond het vreselijk in elk geval en ben nog wel een dik jaar bij hem thuis kunnen blijven.

@Roanna
Oei das vervelend, een deuk en de dader die zich niet meldt. Vind dat altijd zo gemeen. Heb ook ooit de spiegel van een auto geraakt. Mensen waren niet thuis dus ik duw een briefje met mijn telefoonnummer door de brievenbus. Kon niets aan de spiegel zien maar voor het geval dat hun nog iets ontdekten. Wilde ze mij een deuk in de schoenen schuiven die ik onmogelijk gemaakt kon hebben. Woest was ik!

@Bloem
Oeps weer spugen! Alleen nog maar water uit een gesloten fles meis, kan je niet te vaak gebruiken.

@ Filiz- thnx!

@ marion - thnx, en kan me goed voorstellen dat J wil voetballen zaterdag, hopelijk gaat het goed dan met hem!

Saray…jeetje wat een verhaal zeg, vreselijk moedig van je, maar misschien toch ergens in je onderbewust zijn er rekening mee gehouden dat je een bepaalde hechting niet echt hebt toegestaan, natuurlijk hou je van hem, en natuurlijk zal je hem vreselijk gaan missen, maar aan de andere kant, je weet dat het niet je eigen zoon is.
Heel veel sterkte, maar ik denk dat het wel goed gaat komen met je, je hebt in turkije natuurlijk askim die op je wacht.

@ viva- dank je, en ik denk ook wel dat het goed gaat komen, het scheelt idd dat ik een leuk vooruitzicht heb waar ik ook weer naar kan uitkijken :smiley:

Ha Marion, een deuk in je maag gesplitst krijgen die je niet gemaakt hebt, de volgende keer, heb je de neiging om door te rijden mocht je weer zoiets meemaken.
Hoe maken ze mensen het moeilijk.

Mijn ouders hadden vroeger een glasverzekering, toen ik al 4 jarig meisje mezelf opsloot in de kamer, moest mijn vader het raam inslaan om mij te bevrijden. Mijn moeder de verzekering gebeld, en verteld wat er was gebeurd, nee mevrouw wordt niet vergoed…is eigen schuld, uw man heeft het zelf gedaan, was het antwoord, mijn moeder woest…dus zei toen…ben er per ongeluk met de stofzuigerslang door heen gegaan…maar zei de man van de verzekering, u zei net dat uw man dit had gedaan om uw kind te bevrijden, nee hoor zei mijn moeder, maar u maakt leugenaars van mensen…de verzekering heeft toch betaald, maar eigenlijk is het te gek voor woorden. Als je eerlijk ben ben je de l*l

Ik ga er weer vandoor, fijne avond allemaal en tot morgen!

Seray,vind het echt knap van je hoor dat je de zorg op je hebt genomen,en dat op zo’n jonge leeftijd…Zijn biologische moeder zal je ook wel erg dankbaar zijn.En ja aan de andere kant is het ook wel lekker dat je nu je eigen dromen achterna kan.Neem echt me petje voor je af…

Marion,J is een echte doorzetter dus…

@viva…pff wat een flauwenkul idd!! zo zie je maar dat hier in nl eerlijkheid niet het langste duurt!!

@seray…heb je plannen om voor vast naar turkije te gaan…?

ff ego…

houd het dan nooit op…

wordt net gebeld door mams…oom heeft vandaag te horen gekregen dat hij prostaatkanker heeft…natuurlijk kan er ook nog wel bij…volgende week krijgt hij mri scan om te kijken of er uitzaaiingen zijn, misschien wel in zijn botten…pfff.