Ttt 54!

Als je zin en tijd hebt moet je het ons maar allemaal eens uitleggen,:drugged: en wil je er niet over praten is het ook goed, maar het lijkt me heel moeilijk:kus:

@ trl, ja, ff geld wisselen, loop nog met euro’s rond
ff foto’s branden op een dvd en naar huis sturen, dus naar het postkantoor en de bank enzo… al die onzin duurt hier echt uuuuurren!!!
en dan water en eten inslaan, boiekje lezen, rondlopen etc. etc… beetje genieten enoz…

dan op 5 daagse toer naar de grens.
zin an!! hopelijk gaat ie goeddd

Bloemmie kom je weer terug in Lhasa…of gaan jullie vanuit Nepal ergens anders naar toe???

enne Bloem kom je rond van de van te voren uitgerekende budget, of ga je er al dik overheen??? nieuwsgierig aagje he…maar van te voren had je een planning, klop hij een beetje, of hoe en wat??

@ mk, zie nu pas de fotos! hahaha… gaaaafffff

@Bloemmie: Geniet van je tocht, en dan genieten wij ook…

@ viva, nee vrijdag 9 uur verlaten we lhasa, dan zijn we tot dinsdagnacht/. woensdagochtend nog in tibet en dan zullen we de grens oversteken en nie meer terugkomen.

maandbudget sept is gehaald, maar okt weet ik zo net nog nie… maar tis het waard, moeten ook genbieten en een beetje luxe veroorloven he?
vin ik wel
nepal… 2 a 3 weekjes, raften, allicht deltavliegen, beetje cultuur, beetje relaxen olifsanten rijden en dan cker naar thaialand voor batterijtjes opladen aan het strand… en daarna?? weet het ecvht niet
deze landen zijn zo anders dan zuidoostazie…
misschien kom ik wel terug voor andere dingen, me dont know…
morgen nog lekker lhasa en nog cker 6 dagen tibet en al dat moois!

Ik had beloofd je af en toe wat te sturen :smiley:

@ beps, weet je toch!
hoe smaken de sajoerboontjes?? of kom je ff snel tussendoor??

@ mk, ja en vin het hardstikke leuk!!
kan de rest een voorbeeld aan nemen :wink:
wens je succes morgen!!

@Bloem: ff tussendoor, terwijl alles prutteld… en het ruikt hier… jammmmiiiieeee. Ben van het luie, en dus kant en klare boemboe’s van C***mex haha!!

thailand, ik neem aan dat je dan gaat vliegen???

Zo, ff gegeten. Was weer lekker. :stuck_out_tongue:

Bloem, je bent er nog zie ik. Ja hoor mijn familie heeft het ook als zeer positief ervaren en vonden de mensen daar zeer vriendelijk. Ik denk wel dat je de goede (sexypepsi) bedoelt. Hij loopt al een paar jaar daar bij Serhan rond als ober of manusje van alles, of hoe je dat daar noemt.

Ik heb je log weer gelezen en je prachtige foto’s gezien. Wat een bofkont ben je toch, omdat allemaal te mogen zien en mee te maken. Op het af en toe ziekjes zijn na dan.

Nou tot ziens hoor. :vak01:

@ viva, off course!!
zou dolgraag buthan willen zien, maar dat is no go for toerist
en tja… myanmar is ook geen optie, india ook niet
dus vliegen!!

@ beps, off course, en die boemboes zijn nog best veel werkj
de rengdeng dan, moet 1,5 uur pruttelen, maar sajoerboontjes is eitje
ikke deed altijd tahoe erdoor en tomaat… rijst erbij en klaaaaarrrr

Zo Roanna, weer hollandse pot naar binnen gewerkt, in plaats van de kebabs en esme…plofbrood…etc…

@ roanna, nee ik ken geen personeel van serhan, maar je bedoelt waarschijnlijk die ‘proper’ bij het restaurant, ertegenover?? seray
nou ja, doet er niet toe… ikke zit daar toch niet (snik)

Nee hoor! Lekker de nasi met alles erop en aan van het manneke. Handmade. :unibrow: Met liefde klaargemaakt! :chin:

mmmmhh
klinkt goed!!
jalouxxx hahahaaa

Nee, die niet. Was trouwens wel een lekker ding. Menigmaal mee gesproken en ook een keer bij hen gegeten. Als wij er langs liepen, vroeg hij altijd in het Nederlands, of we met de fiets gekomen waren. Grappemaker. :retard:
Doet er ook niet toe nee. :wink: Heb Leo ook gezien, maar niet gesproken.

krijg een melding dat mn internettegoed bijna op is…
dus kan er zomaar ineens weer vandoior zijn