alweer een nieuw deel…gefeliciteerd allemaal!!
@bloemmie…tis iets met dat overgeven he!! beterschap ermee
@roanna…wat rot van het kentekenbord!! leuk is idd anders…
@linda…is het ondertussen al droog…?
alweer een nieuw deel…gefeliciteerd allemaal!!
@bloemmie…tis iets met dat overgeven he!! beterschap ermee
@roanna…wat rot van het kentekenbord!! leuk is idd anders…
@linda…is het ondertussen al droog…?
Roanna, heb je veel schade aan de auto, dat is altijd minder leuk, kom je van vakantie terug, en echt waar er is altijd iets…kijk maar bij mij…
Volgens mij komt er hier zo noodweer aan, het wordt pikkedonker…zal wel de bui zijn die bij jullie al geweest is.
hmm…dan moeten wij hem ook nog krijgen…hier is het de hele dag warm geweest, wel bewolkt…en af en toe een druppel…
@Bloem: O ja, Bloem. Dat persoonlijk kadootje had Toos natuurlijk vergeten mee te nemen. Dat heb je, als je al een beetje dement genoemd wordt he! :unibrow:
Maar ze zou het nu een keer komen brengen, als ze weer eens de kant van vaders huis op moet of stuurt het op, dus komt goed. Alvast hartelijk bedankt ervoor! ![]()
Bloemmie, die foto’s, ach die arme kindertjes, daar krijg je toch kippenvel van, zoveel armoe en ellende…arme schaapjes.
@filiz: nee nog steeds niet droog hetzelfde nog
Ben ik er ff niet zijn we alweer in een nieuw deel begonnen, gefeliciteerd!
@ viva - mijn zoontje is 4.
Enne ik wil ook altijd alles weten, dus jullie vragen maar raak, geen probleen
@ trl en roanna- ik ga met mijn moeder,zusje en zoontje met de thalys 3 dagen naar Euro Disney.
En ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar doordat mijn zoontje volgend jaar ergens anders gaat wonen, ga ik juist weg, zodat ik het er minder moeilijk meeheb, en hij zal me wel missen, maar hoe minder hij me ziet, des te sneller kan hij aan de nieuwe situatie wennen.
@ bloem- wat vervelend dat je steeds zo moet spugen! hoop dat het vanaf nu beter gaat!
Jeetje Seray, dat lijkt me heel erg moeilijk, je zoontje niet meer zien…pfff…woont hij nu ook niet bij jou dan???
Seray,jee dat is dan wel een hele stap die je maakt om weg te gaan.Weet natuurlijk niet hoe de hele situatie is,maar mag je hem dan helemaal niet meer zien???
Met de thalys ben je er zo zeggen ze,kan je zoontje dat wel dan,omdat hij te druk is voor het vliegtuig??
Zo meiden ik ga achter de pannen…bleh…geen zin…maar moet toch.
wat ga je koken??
@ viva en trl - hij woont nu wel bij mij, het is een hele lastige situatie en ik mag hem wel blijven zien als ik wil, maar dat vind ik te moeilijk, ik heb hem 4 jaar opgevoed en nu gaat zijn biologische moeder het weer doen. Zit nog een heel verhaal achter, maar daar zal ik jullie nu niet mee gaan vervelen ![]()
Maar ik moet snel gaan, misschien kom ik vanavond nog ff en anders allemaal fijne avond
@ viva, afgevallen in mongolia, kilo of 5 a 7, nu weer wat bij, door de KFC in beijing, gaat redelijk
@ roanna, kevin?? sexy pepsi? murat?> hij had ene bericht achtergelaten op mn bebo, maar die kan ik in china niet openen, net als hyves trouwens…
bedoel je die?
jammer dat toios t kadootje vergeten was, maar als je maar genoten hebt! en je schoonzus en zwager??
ik ga ook achter de pannen!
huiselijk gedoe allemaal!
tis hier bijna middernacht!!
hahahaa
dus jij gaat zo je bedje opzoeken bloemmie
Beps…gebakken krieltjes, sla en een karbonaatje
Bloem,dus een latertje voor je…Morgen boodschappen doen??
Seray,lijkt me inderdaad niet makkelijk,maar als ik het goed begrijp heb jij de eerste jaren van zijn opvoeding op je genomen…knap hoor.
@ seray, bedankt voor je pm
sorry maar ik heb echt niet zo’n zin om daar nu, vanaf deze locatie op in te gaan
als je ff goed rondkijkt op het net, zijn hier talloze onderwerpen over te vinden en mijn advies is dan ook: gewoon gaan en alles daar ter plekke regelen (of laten regelen door je vriend!)
succes igg