Ttt 54!

Ja Mk…jij staat echt wel in het lijstje, ik sta ook niet in het lijstje met vakantie’s maar ook alleen maar bij de verjaardagen…

Bloemmmie…hoe gaat ie meis…lekker hoog en droog zou ik zo zeggen…hoe was het meer…en hoe gaat het met jou…en met ***…

@ mk, had je al een mail gestuurd!! leuk

@ viva… tja
lees de log
weer overgeven, voor mij geen water van de locals meer
maar goed, wijze les
met mij verder okeyu, weer veilig terug naar 3600 metyer, 4800 is toch wel eerug hoog in 1x
met mij en *** ook goed hoor

maar hoe is het met jou??
toos en roanna al terug??
@ roanna, mn dingetje gehad die ik aan toos had gegeven?
hoe vonden jullie gummbybet
en toos, weer lekker ADR gfedaan??

Bloemmetje…je log al weer bijgewerkt zie ik, ga hem straks lezen…

Hier ook goed…
iedereen weer terug, Toos, Roanna en crazy…en de ouders van Beps ook.

hier is het koud en grijs…echt herfst…zeg maar

Goedemiddag.

@Viva: Ik heb vanmorgen de koffers naar zolder gedaan en de was ligt zo goed als in de kast. Nog even wat strijken, dan is Klara klaar.

@Toos: Of mag ik het bij jou brengen? Jij moet toch nog strijken van voor de vakantie. :unibrow: Nogmaals, welkom thuis. Heb jij dat nu ook met dit k*tweer, :crybaby: dat je zou willen dat je er nog zat? Was net even boodschappen doen. Wou snel in de winkel wezen, ja hoor, trapte ik precies in een grote plas water. Kon ik lekker met natte voeten en schoenen de winkel in. Grrrrrrrr :finger: Trouwens, wat hebben we het gezellig gehad daar he? Gauw weer eens doen.

@Linda: Druk bezig met het zoeken naar een andere baan. Hopenlijk lukt het je dit keer.

@MK116: Jij deze week ook weer aan de bak. Krijg jij het ook weer lekker druk mee dan.

@Seray: Ja Seray, wij willen wel graag alles weten. Ik zou ook best willen weten, hoe ga je naar Parijs? Met de auto, de bus, het vliegtuig of met de Thalys?

@Bep: Inmiddels al wel thuis, denk ik. Gaat lekker Indisch eten had ik begrepen! Wij eten Nasi van Ronny, met alles erop en eraan. Terwijl ik hier lekker zit te WW-en, ruikt het hier al heerlijk naar knoflook. :stuck_out_tongue:

@Marion: Oh, gelukkig is het voor zover dan weer goed gekomen met J. Ben ik blij om.

Oja, hebben net pas ontdekt dat de kentekenplaat van onze auto krom stond, met op de bumper een diepe kras. Natuurlijk geen naam erbij. Moet, denken we gebeurd zijn, toen we op vakantie waren. Onze auto staat wel onder de carrpoort, maar er spelen hier ook veel kinderen in de buurt, die ook weleens op ons erf komen of er heeft iemand tegen aan gereden. Nouja, ik zeg dan maar weer, het is maar een auto, maar leuk is anders. Zelf ben je altijd eerlijk als je zoiets gebeurd en anderen vinden het wel goed.

Morgen misschien met de hele familie een dagje naar Ee in Friesland om daar weer op famlie bezoek te gaan.

Zo, dit was een lange he?:wink: Heb ik weer…zitten jullie al lang in een volgend deel

hihi
we zijn een beetje verband!!

haha verbrand…

Ikke thuissss

shit
al mn foito’;s weg
kan ik weer opnieuw begijnnen

Nou goed, ikke is thuis dus. Kwam onderweg hubbie tegen, meteen boodschappen ed gedaan

Nu ff tijd voor iets anders :wink:

Bloemmie,hoe was het.Ga straks je log weer lezen,ben natuurlijk weer erg benieuwd.Gelukkig dat het met jouw en *** goed gaat.Eigenwijs toch weer water van de locals gedronken…

Roanna,deel 54 ook ontdekt hahaha

Bloemmie, bloemmie toch…heb je log gelezen…o o o…je hebt nog nooit zoveel gespuugd in een maand…hahahah, maar gelukkig gaat het weer beter met je…

Ik ben er vandoor, lees vanavond wel weer bij.

@mk: tot vanavond

Mk…tot vanavond…

@ viva heb nog nooiit zoveel gespuugd in mn leven!!

Hey Bloem.

Ja ben er weer. Ik heb genoten hoor daar in Gumbet. :vak02: Wij allen trouwens. Als ik even wat meer tijd ervoor heb, zal ik je een mail sturen met onze ervaringen en een leuke foto van ons met Kevin (Murat) erop. Die ken je toch wel? Hij jou in ieder geval wel, zei hij.

Hoest meid? Kun je het nog een beetje volhouden? Ga zo nog even je log lezen. Enneh… nog bedankt voor je smsje op de dag dat ik Toos zou gaan ontmoeten en als het goed is, heb ik jou er een terug gestuurd.

Nou, veel plezier nog en denk om je gezondheid he! Goede reis verder en have fun. :dag: :kus:

Bloem,heb je log weer gelezen.Jammer dat je zo’n hoofdpijn had en je niet kiplekker voelde,maar je ziet er op de foto goed uit hoor…Mooie foto’s ook weer…

Bloem hoeveel ben je al afgevallen…kan niet anders…